Ystäväni seurusteli kaksi vuotta miehensä kanssa. Viimeisen vuotensa aikana minulla oli (kokonaisen vuoden) säätöä yhden tyypin kanssa. Kävi sitten pian selväksi, että ystäväni oli ihastunut tähän "mieheeni". No, ei siinä mitään. Olimme melkein seurustelutasolla jo, kunnes itse mokasin ja annoin hänen ymmärtää olevani "ylimustasukkainen-roikkuja". Ei siitä sen enempää... Mies on hyvin lirkku, mutta sain ymmärtää että hän meni panemaan toista. Siitäkös itku syntyi, väärinkäsitys ja etääntyminen.
No, nyt ystäväni erosi viime viikonloppuna miehestään. Meni päivä. Ilta. Ja nyt hän on käynyt "miehelläni" joka yö tähän päivään saakka. Siis ystäväni ja ihastukseni vire on ilmeisesti ollut jo jonkun aikaa. Mies on sanonut samoja asioita ystävälleni, joka sitten erosi miehestään tämän takia.
En epäile miehen tunteiden aitoutta: varmasti näin on. Mutta vaikka kuinka olen mielestäni (tähän mennessä jo) käsitellyt asian (ystäväni kanssa juttelimme ja sanoin että toivon heidän olevan onnellisia vaikka sitä minulle ei suotu) tuntuu _tyhjältä_ että vuoden säätö loppuu.
Rakastelusuhteeksi mies sitä kutsui; kuitenkin emme edes aina harrastaneet seksiä, hän pyysi katsomaan elokuvaa, tekstasi joka päivä puolen vuoden ajan, ja kun minusta ei yhtäkkiä enää kuulunut (häpesin niin omaa väärinkäsitystäni että otin etäisyyttä) hän kyseli perään, mikä on?
Varmasti oli panon perässä - en kiellä. Mutta VARMASTI oli jotain muutakin. Ystävälläni ja miehellä vain sitten enemmän...
Mitä nyt? On se vaarallinen olo että "nyt joku tohon tilalle vaan"... Näen ystävääni ja miestä baarissa. Onnellisena, kihertämässä. En aio mennä väliin, tyhmää sellainen. Kuten hän itse ilmaisi: panosuhteeni ei ollut niin vakava, joten silloin hän voi ottaa miehen.
Olin antanut miehelle pakkeja viimeiset viikonloput. Testasin kuinka hän välittää minusta. Typerää. Tietenkään ei, otti ystäväni sitten.
Mutta..Miten toimia? Että olo helpottaisi.
Kaveri vei :/ (apua)
4
1051
Vastaukset
- Elä itke miehen perä
Uutta suoleen. Siinä kirput kuolee. Hanki elämä, älä junnaa vanhassa. Eihän se edes ollut hyvä jätkä. Arvosta itseäsi edes vähän.
- lycka till
ystäväpiiriä ja unohda se mies, ei sellainen ole itkemisen arvoinen joka lähtee noin kepeästi toisen naisen matkaan, keksi jotain uutta tekemistä tai ala harrastamaan jotain niin näet uusia ihmisiä ja eihän sitä tiedä vaikka sieltä harrastuksen parista löytyisi se "oikea".
- ei koskaan
tule panemaan sun miestä/naista tai pokailemaan..
- ggffd
Ei tuo ollut ystävän käytöstä! Hankkiudu lopullisesti eroon molemmista! Eivät ole suremisen arvoisia! Tosin mies saattaa yrittää tehdä sinua mustasukkaiseksi kaverillasi jos on oikein lapsellinen ja tyhmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768