Missä ammateissa olette vaa´at? :)

Vaakatyttönen

Heips!

Ihan vaan huvin vuoksi ajattelin tehdä kartoitusta minkälaisille aloille on vaakoja ajautunut :)

Itse olen siis vaaka ja nousu leijona. Tällä hetkellä opiskelen graafiseksi suunnittelijaksi.. mutta vaakakupit kiikkuu vähän väliä puolelle ja toiselle, että "onko tämä nyt sitä mitä oikeasti haluan" :D

25

1706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakanainen12

      Itse olen näyttelijä. Piirtämistä olet aina inhonnut sun muuta taiteellista, mutta ehdottomasti laulaminen,tanssiminen, näytteleminen ja mallitouhut ovat lähellä sydäntäni, tykkään olla esillä.

    • Jawwi

      Lähihoitaja (mielenterveysala). Tällä hetkellä ohjaajana 16 -paikkaisessa mt -kuntoutuskodissa. Asiakastyöstä pidän kovasti ja jostain syystä tähän liittyvät asiakastilanteet kiinnostavat. Mut kuten ilmeisesti monille vaaoille tyypillistä, niin en osaa sanoa pidänkö työstäni vielä viiden vuoden kuluttua.

    • kiire ja säpinä

      Tämä vaaka on tarjoilija, mikä onkin eräänlaista näyttelemistä, esiläoloa ja toisten odotusten lukemista pienestä silmäyksestä. Mutta enhän mä tiedä, tietenkään, onko tää se mun juttu, muuten vaan tehny tätä jo parikymmentä vuotta...

    • Hannelix

      Tykkään olla asiakaspalvelussa, rakastan olla ihmisten kanssa tekemisissä ja olen jonkun sortin sosiaalieläin.Minulla on myös teknisen piirtäjän koulutus, jos saisin lottovoiton heittäytyisin kuvataiteilijaksi :)

    • LAbalance

      lentoemäntä, ja meissä on paljon Vaakoja. Esilläoloa, "näyttelemistä", tarjoilua, välillä saa olla sairaanhoitaja, pappi ja poliisi, pskylogi ja lastenhoitaja, johtaja ja mitä kaikkea. Monipuolinen duuni, en vois kuvitella olevani toimistotöissä 8-16.

      Vaaka-nainen, Härkä-nousu

    • vaaktam

      Tämä vaaka on nyt kolmatta kuukautta kokeilemassa puhelinmyyntiä.
      Eli, esittämistä ja "esilläoloa". Ja yleisesti ottaen olen kiinnostunut asiakasläheisestä asiakaspalvelu työstä:)

      Vaaka vain:D

    • aidaaa.j

      sinulle sopii kaikki sunnitteluun liittyvat ammatit.

    • Libaratori

      Olen työtön, mutta teen pikkuduuneina kirja-arvosteluja, etten ihan "syrjäydy". Osaisko joku sanoa nousevan merkkini? Synnyin aamuseitsemältä 12.10. Auttaako tämä info?

    • supermuusa

      Lähihoitaja. Kirurginen päivystävä osasto on mun juttu. Pyrin lääketieteelliseen, joka on se ammatti, jota oikeasti haluaisin harjoittaa.

      Rakastan taidetta, itsekin teen käsillä paljon. Tanssija minusta olisi tullut tai taitoluistelija, jos vanhemmat olisivat päästäneet.

      • vaakanainen91

        Lähihoitaja


    • -

      Viittä vaille valmis nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja, tarjoilijana tällä hetkellä töissä ja kaikenlainen askartelu on lähellä sydäntä, varsinkin savityöt. Toisinaan haaveilen kovasti boheemielämästä keraamikkona. :)

      Osittain itsenäiseen työhön (esim. toimistohommiiin) kykenisin, mutta en kyllä kokopäiväisesti! Tykkään olla ihmisten parissa, ja vaikka tarjoilijana/kassatätinä toimin nyt ja saan jatkuvasti olla ihmisten parissa, niin harvemmin työpäivän jälkeenkään jään yksin kotiin.

    • kiikkisisss

      Selvänäkijä.

      • utelias vaaka

        Hmmm...mitähän minusta näät...?


    • våga vara vågen

      äitini on vaaka ja isäni on vaaka ja tietty minäkin vaaka ja visualisti ammatiltani

    • Ravintolakokki, mutta olen nyt opiskelemassa AMK:ssa restonomiksi. Haaveena olisi päästä ammattikouluun ravintolakokkien opettajaksi.

    • mitähän isona? ;)

      Olen ollut kaupassa töissä, sitten kampaaja-yrittäjänä, sitten matkatoimistossa, nyt työtön. Ammatteja on markkinointi-merkonomi, parturi-kampaaja, matkatoimistovirkailija. Nyt kaikki tiet taas avoinna; omimmaksi tunnen vieläkin matkatoimistotyön; siinä saa tehdä kauppaa "positiivisesta" asiasta ja asiakas tulee yleensä oikeasti ostamaan, eli ei tarvitse tyrkyttää vaan saa opastaa asiakasta oikean valinnan tekemiseen. Sitä työtä haluaisin tehdä vielä, vaikka jo yli 10 vee sitä työtä takana; kaupassa olin 4 vee, yrittäjänä 6 vee. Kaikista töistäni olen nauttinut silloin kun niitä tein! terv. Vaaka-nainen, nousu kaksonen

    • minävain:)

      Turvallisuusala- Vartija järjestyksenvalvoja, poliisikouluun haen

      Vaaka nainen, jousimies nousu

    • Luovaa ja haastavaa

      Asiakaspalvelussa. Haaste oli alkuun haastaa itsensä, miten kehittää myyntiä ja miten se vaikuttaa samalla muihin osastoihin.

      Jonkun verran opetustyötä.
      Ja omia projekteja...uuden luomista. Toivottavasti saan ne menestymään.
      Uuden luominen on aika raskasta. Voimat ja toivo meinaa mennä.

      Harrastan liikuntaa, tanssia, maalaamista, musiikkia (soitan ja laulan), luen kaikenlaista...faktaa. Opiskelin pitkään.
      Näytteleminen kiinnostaisi, mutta kammoan julkisuutta. Improvisaatio teatteri vetäisi puoleensa. Siinä voisi olla paljon opittavaa.

      En ole kilpailuhenkinen, haastan itseni uusiin juttuihin.

    • leeliilaa

      Olen 60 lähestyvä vaakanainen. Koko työhistoriani, yli 40 v olen ollut toimistoalalla. Inhoan esilläoloa, enkä kestäisi asiakaspalvelua.
      Ilmeisesti sitten erilainen vaaka...Vaaka-luonteeseen usein liitetty oikeudenmukaisuuden vaatiminen alkaa olla rasite, koska se on varsinkin nykyajan työalämässä mahdottomuus. Ikävä kyllä.

      En kaipaa enää parisuhdettakaan, vaikka jostain luin vaakojen olevan Venuksen tyttäriä. Olen ollut äitinä ja isänä leijonapojalleni :)

    • Spessujopo

      Joskus tein baarimikon hommia. Tällä hetkellä teen muuta asiakaspalvelutyötä ja sivutyönä tatuointeja. Parisuhteet kusee koska olen melko liikkuvaa sorttia..

    • The Artist

      Tämä vaaka on täysverinen taiteilija.

      Kuka näkee mun tulevaisuuden?

    • 1234523

      taloushallinto puolella.

    • .......

      Tulkki, vaikka alunperin inhosin ja pelkäsin esiintymistä, mutta sekin muuttui rutiiniksi.

    • vaakanainen

      Lähihoitaja joka opiskelee oikiksessa :)

    • dfggffd

      Luonnontieteilijä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe