Mitä eroa on poskarilla ja henkeenvedolla? Eikö se henkeenveto rupee yskittää, vaikka olisikin tupakoitsia? Tiedän että poskari tehdään niin et savut on "poskissa" mutta onko henkeenveto niin että nielastaan savut vai mitten ne saa keihkoon?
Henkeenveto ja Poskari?
14
10756
Vastaukset
- jormaxxxx
Ei se yskittämään rupee. Imet ensin haluamasi määrän savua suuhun ja sitten rööki pois huulilta ja hengität sisäänpäin. Näin savu menee keuhkoihin ja puhaltaessa tulee pois.
- North State
oikeaoppista pitää savua keuhkoissaan sen verran pitkään, ettei ulospuhallettaessa näyttäisi juuri mitään tulevan ulos. Tällöin tupakoinnista saa täyden miellyttävän vaikutuksen.
- Evo123
North State kirjoitti:
oikeaoppista pitää savua keuhkoissaan sen verran pitkään, ettei ulospuhallettaessa näyttäisi juuri mitään tulevan ulos. Tällöin tupakoinnista saa täyden miellyttävän vaikutuksen.
jaha :) kiitti teille, ite kun en ole oikein viisas ;DD
- tupakoimatonylpeä
Evo123 kirjoitti:
jaha :) kiitti teille, ite kun en ole oikein viisas ;DD
siis mitä eroo niil vittu on?!no ei niis saatana varmaa oo sen kummosempaa kuule et vedät poskeen niin et vedä henkeen ja näin sulle voi jo 3 vuoden sisällä tulla poskisyöpä,joka (huom.on 50% yleisempää,kuin muut sairaudet lukuunottamatta keuhkosyöpää tai keuhkoahtaumaa.)no se nyt on perkele yksilöllistä ja en sano et se just niin millilteen tulis 3 vuoden sisällä.mut sen tiiän et varmempaa on et poskisyöpä tulee nopeemmin,kuin keuhkosyöpä.siis jos vedät poskeen,niin se voi tulla 3 vuoden sisällä.ja henkeen vetämisessä 10 vuoden sisällä.et mielummin vittu kannattaa vetää henkeen,jos polttaa.mut ei kannata polttaa ollenkaan,jos ei oo tarvis.ja jos vittu ei oo alottanu ja ei tunne tarvitsevansa tupakkaa,niin miksi alottaa?!mitä vitun järkee alkaa turmella terveyytä,jos on hyvät keuhkot,kunto ja muutenki on terve.ei sillä että haukkuisin ketään idiootiksi,mutta jotkut ihmiset ovat vaan niin saatanan naurettiavia,kun alottavat polttamisen.ite oon kohta 18 ja ihna hyvin oon pärjänny tähän asti ilman tupakkaa ja en ees tarvitse alkoholia.energiajuomiakaan en juo niiden haitallisten vaikutusten takia.limsaa silloin tällöin,mut limsakiintiökin alkaa olla täynnä.älä vaa tällä palstalla ota ohjeita tosissas ja aloita.pysy savuttomana jos oot pysytyny olemaan tähänkin asti.tää oli mun mielipide ja kukin jättää omaan arvoon.mutta pitää muistaa,että täällä on kaikilla äänioikeus ja mennään vaikka lakia lukemaan,niin siellä lukee,että jokaisella on jokamiehenoikeus ja mulle se koskee myös tätäkin paikkaa.
- kimmokuu1700
tupakoimatonylpeä kirjoitti:
siis mitä eroo niil vittu on?!no ei niis saatana varmaa oo sen kummosempaa kuule et vedät poskeen niin et vedä henkeen ja näin sulle voi jo 3 vuoden sisällä tulla poskisyöpä,joka (huom.on 50% yleisempää,kuin muut sairaudet lukuunottamatta keuhkosyöpää tai keuhkoahtaumaa.)no se nyt on perkele yksilöllistä ja en sano et se just niin millilteen tulis 3 vuoden sisällä.mut sen tiiän et varmempaa on et poskisyöpä tulee nopeemmin,kuin keuhkosyöpä.siis jos vedät poskeen,niin se voi tulla 3 vuoden sisällä.ja henkeen vetämisessä 10 vuoden sisällä.et mielummin vittu kannattaa vetää henkeen,jos polttaa.mut ei kannata polttaa ollenkaan,jos ei oo tarvis.ja jos vittu ei oo alottanu ja ei tunne tarvitsevansa tupakkaa,niin miksi alottaa?!mitä vitun järkee alkaa turmella terveyytä,jos on hyvät keuhkot,kunto ja muutenki on terve.ei sillä että haukkuisin ketään idiootiksi,mutta jotkut ihmiset ovat vaan niin saatanan naurettiavia,kun alottavat polttamisen.ite oon kohta 18 ja ihna hyvin oon pärjänny tähän asti ilman tupakkaa ja en ees tarvitse alkoholia.energiajuomiakaan en juo niiden haitallisten vaikutusten takia.limsaa silloin tällöin,mut limsakiintiökin alkaa olla täynnä.älä vaa tällä palstalla ota ohjeita tosissas ja aloita.pysy savuttomana jos oot pysytyny olemaan tähänkin asti.tää oli mun mielipide ja kukin jättää omaan arvoon.mutta pitää muistaa,että täällä on kaikilla äänioikeus ja mennään vaikka lakia lukemaan,niin siellä lukee,että jokaisella on jokamiehenoikeus ja mulle se koskee myös tätäkin paikkaa.
"jokamiehenoikeus ja mulle se koskee myös tätäkin paikkaa"ootko ihan urpo vai ihan helvetin sairas päästäsi.siis vitun spede se jokamiehenoikeus koskaa metsää.eli jokaisella on oikeus mennä vaik toisen metsään,kunhan ei vaan siellä tulipaloa sytytä.miten voit vetää kaksi eri asiaa yhteen?ja niillä ei viellä ole mitään tekemistä toistensa kanssa.ja ennenkuin alat yhtään puhumaan laista tai yhtään vastaat näihin viesteihin,niin opi puhumaan asiallisesti.kenenkään ei pidä jättää omaan arvoon sellasta tekstiä,joka viellä sisältää noin törkeitä ja loukkaavia sanoja.mee muualle täältä sönköttämästä,kun et mistään mitään tiedäkkään urpo.
- Evo123
kimmokuu1700 kirjoitti:
"jokamiehenoikeus ja mulle se koskee myös tätäkin paikkaa"ootko ihan urpo vai ihan helvetin sairas päästäsi.siis vitun spede se jokamiehenoikeus koskaa metsää.eli jokaisella on oikeus mennä vaik toisen metsään,kunhan ei vaan siellä tulipaloa sytytä.miten voit vetää kaksi eri asiaa yhteen?ja niillä ei viellä ole mitään tekemistä toistensa kanssa.ja ennenkuin alat yhtään puhumaan laista tai yhtään vastaat näihin viesteihin,niin opi puhumaan asiallisesti.kenenkään ei pidä jättää omaan arvoon sellasta tekstiä,joka viellä sisältää noin törkeitä ja loukkaavia sanoja.mee muualle täältä sönköttämästä,kun et mistään mitään tiedäkkään urpo.
tupakoimatonylpeä, jos et polta nii se on sun ongelmas...älä sä tuu mulle kertoo et "älä polta ku oot tähän astikin pärjänny" tai muuta vastaavaa. haista vittu sanon minä! se on mun ongelma jos poltan ja se on sun ongelmas jos et polta...oma on päätökseni ja TIEDÄN tupakan haitat vitu spede!!!!älä tuu enää aukoo päätäs runkkarii!
- MONIPUOLINEN_KANAVA
tupakoimatonylpeä kirjoitti:
Suurin osa yli 18-vuotiaista juo itsensä humalaan vähintään kerran kuukaudessa. Tutkittu juttu. Tosin jos ei ole kavereita tai ei halua kavereiden kanssa bilettää, niin pärjää hyvin ilman. Tosin ei se terveydessä paljoa näy, jos kerran kuussa vetäsee kännit ja polttaa vaikka 6 tupakkaa. Itse tässä olen vielä valveilla juhlimisien johdosta, känniä pois ja sitten nukkumaan. Näin ei ole krapulaa herättäessä.
- asdasdasdasd187
lol mitä shittii!! :D
- ilveksentiedän1
no älä
- VITUNSPEDE
ensin ihan asiallisii kommenttei ja sit jengi rupee rageen VITTU SAATANA NYYHHYYH VITUN SPEDET
- camel
miten käy jos polttaa 4 putkeen sätkää
- Back
Poltan poskareita mä haluun saada suusyövän.
- rairairai
Yleensä nää teinitytöt vetelee poskareita, kun eivät uskalla henkeen. Mutta siitä tulee suusyöpä yllättävän helposti.
- persauk
Oon iha vitun yolo, ku vedin henkee ekal kerral.. (:
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793