Siirtyminen uuteen palvelinympäristöön

Suomi24toimitus

Hei,

kuten olemme asiasta jo aiemmin tiedottaneet, kaikki Suomi24 palvelut siirretään uuteen palvelinympäristöön. Siirtotyö aloitetaan maanantaina 27.9 klo 22.00 ja tämä aiheuttaa katkoksen kaikkiin Suomi24:n palveluihin. Palvelukatko kestää useamman tunnin ajan, mutta palvelut ovat jälleen käytössä 28.9 aamun aikana.

Siirtyminen uuteen palvelinympäristöön ei vaadi käyttäjiltämme toimenpiteitä.

Palvelinympäristön siirron päättymisen jälkeen osa liikenteestä saattaa edelleen ohjautua vanhaan palvelinympäristöön. Jos päädyt vanhalle sivulle, kokeile käynnistää tietokoneesi uudelleen. Mikäli tämäkään ei toimi, kannattaa ottaa yhteyttä internet-yhteyden palveluntarjoajaan ja pyytää heitä päivittämään DNS-nimipalvelu Suomi24:n osalta. Tiedotamme tarvittaessa siirron etenemisestä tällä palstalla.

Pahoittelemme palveluympäristön vaihdosta aiheutuvaa haittaa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

81

20316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tack och adjö!

      Juu, päivittäkää, siirtäkää, vaihtakaa, muuttakaa ihan mitä lystäätte ja kuinka kauan haluttaa. Ei tunnu missään!

      • Kiukustunut

        Sitä siitä tulee kun kaikki myydään ulkomaille!!
        Niin kuintämäkin myytiin Bonnierille.


      • jjj...............
        Kiukustunut kirjoitti:

        Sitä siitä tulee kun kaikki myydään ulkomaille!!
        Niin kuintämäkin myytiin Bonnierille.

        Suomeen kyllä on tämäkin palvelu jäänyt. Ja ostaja oli Aller Media.


      • ei ystävä!
        jjj............... kirjoitti:

        Suomeen kyllä on tämäkin palvelu jäänyt. Ja ostaja oli Aller Media.

        hummeri-tenho ei pääse spämmää huomen aamulla hah hah haa.


    • Ei merkitystä

      Vai että itse pitäisi ottaa yhteyttä omaan internet-yhteyden palveluntajoajaan, jos Suomi24:n palvelu tarjoaa vanhaa sivustoa palvelunympäristön siirron jälkeen.

      Se on kuulkaas niin, että jos Suomi24 ei palveluiden tarjoajana saa siirron jälkeen omia toimintojaan käyttäjille toimivaksi, niin ainakaan mä en käyttäjänä ala tekemään mitään ylimääräisiä yhteydenottoja sen takia, että mä "saisin käyttää" Suomi24:n palveluja. Mielummin mä vaihdan lopullisesti Suomi24:n palvelut Facebook'in palveluihin. He kun ovat käyttäjäystävällisempiä, eikä he jumita käyttäjien tekemisiä puutteellisilla päivityksillä ja käyttäjiä huomioonottamattomilla muutoksilla.

      Samaa vaihtoa mä suosittelen muillekin Suomi24:n käyttäjille, jotka ovat tyytymättömiä Suomi24:ään.

      • ...joo tämä alkaa olemaan jo niin perseestä
        koko suomi24 palvelut. Vittu ei päivääkään
        ettei täällä aina jotain häikkää olis. Aina vaan
        ilmoitellaan että sori olemme pahoillamme..jne.


    • 5+14

      Oho. Taas mennyt kuukausi.

    • Yx vaan

      Laittakaa sokotreffit ensin takas ja koittakaan saada nämäkin teidän palvelut toimimaan kunnolla ennenkuin rupeette uutta paskaa laittaan pystyyn...

      • riitta m

        aivan, sokkotreffit kuntoon ennen muita, sähköpostia ei lähetä eikä lue kukaan. Liian hidas, tää on 2010-luku hei!


    • Suomi 24 ilmoittaa tiedotteessaan ettei siirtyminen uuteen palvelinympäristöön vaadi käyttäjiltä toimenpiteitä.
      Sitten a-Haa... ellei toimi niin käyttäjien pitää itse ottaa yhteyttä internet-yhteyden palveluntarjoajaan ja päivittämään DNS_nimipalvelu Suomi 24 osalta... että vastuu siirretäänkin Kuluttajalle,ettei Suomineito ole vastuussa.

      Sanonko mitä... piip... ?

      Ja Pahoitellaan ... lisää !
      Toimii ja ei toimi, vai toimii - ko sittenkin...?

      • ALBANIAAN

        Kyllä on perseestä (oikein horoperseestä) tämä teidän touhu,taidankin muuttaa tästä kipin kapin ALBANIAAN .


    • EI LIIKOJA INNOSTA UUSI PALVELUYMPÄRISTÖNNE JA SIIHEN LIITTYVÄT KÄYTTÖONGELMAT. OLETTE JO MIELESTÄNI IHAN TARPEEKSI HUONONTANEET TOIMINTAANNE,EIKÖ JO RIITÄ? JA MINULLE EI TARVITSE SANOA,ETTÄ NIMIMERKKINI ON JO VARATTU KÄYTÄ TOISTA.

      • VÄHÄN LIIAN MONIMUTKAISEKSI MENEE. EN TIEDÄ,KUKA JA MISSA TARJOAA INTERNET-YHTEYDEN JA MITEN HÄNET SAA KIINNI. TODENNÄKÖISESTI EI MITENKÄÄN TAI AINAKIN KESTÄÄ KAUAN. JA HYÖTYÄ EI OLE VAIN RAHASTUSTA UUTEEN "PALVELUYMPÄRISTÖÖN" LUE PALVELEMATTOMUUSYMPÄRISTÖÖN SIIRTYMISEN TAKIA.


      • 11+20
        katreetta kirjoitti:

        VÄHÄN LIIAN MONIMUTKAISEKSI MENEE. EN TIEDÄ,KUKA JA MISSA TARJOAA INTERNET-YHTEYDEN JA MITEN HÄNET SAA KIINNI. TODENNÄKÖISESTI EI MITENKÄÄN TAI AINAKIN KESTÄÄ KAUAN. JA HYÖTYÄ EI OLE VAIN RAHASTUSTA UUTEEN "PALVELUYMPÄRISTÖÖN" LUE PALVELEMATTOMUUSYMPÄRISTÖÖN SIIRTYMISEN TAKIA.

        Missä minä olen??????


      • VARMA ASIASTA
        11+20 kirjoitti:

        Missä minä olen??????

        KYSY NYKÄSELTÄ!!!!!!!!


    • -68-

      Joko taas muutoksia...ja sekin tietty venyy, niinkuin tämä p-aska minä-profiili.
      Mutta...minä suosittelen tätä palveluntarjoojaa sinulle, vai oliko se nyt sinä minulle,
      tai sitten se oli että en suosittele sinulle tai sinä minulle...vai miten se oli?

    • ...or not to be?

      ...siis tää ei oo totta... :DDDDDD

    • aamoz

      Imago ja hygienia syistä pitää siirtyä muualle... Tämä "räppänä" näyttää ajavan meitä kohti omaa, yhä sakenevaa mainospaskaa..!

    • mitämissä

      "Mikäli tämäkään ei toimi, kannattaa ottaa yhteyttä internet-yhteyden palveluntarjoajaan ja pyytää heitä päivittämään DNS-nimipalvelu Suomi24:n osalta."

      Onko sitten isommilla palveluntarjoajilla se DNS kunnossa?

      • Suomi24 ylläpidolle

        ei ole tullut mieleenkään, että vika voisi olla heissä ja heidän omien ohjelmiensa puutteellisissa päivityksissään. Suomi24:n hallinnon ja ylläpidon mukaan vika ei ole koskaan heidän omissa tekemisissään, tekivät tai muuttivat he sitten mitä tahansa. Vastuu on aina ainoastaan käyttäjillä.


      • sivustolta
        Suomi24 ylläpidolle kirjoitti:

        ei ole tullut mieleenkään, että vika voisi olla heissä ja heidän omien ohjelmiensa puutteellisissa päivityksissään. Suomi24:n hallinnon ja ylläpidon mukaan vika ei ole koskaan heidän omissa tekemisissään, tekivät tai muuttivat he sitten mitä tahansa. Vastuu on aina ainoastaan käyttäjillä.

        ihan perseestä koko s-24,,,,kipin kapin pois koko


      • 7+18
        Suomi24 ylläpidolle kirjoitti:

        ei ole tullut mieleenkään, että vika voisi olla heissä ja heidän omien ohjelmiensa puutteellisissa päivityksissään. Suomi24:n hallinnon ja ylläpidon mukaan vika ei ole koskaan heidän omissa tekemisissään, tekivät tai muuttivat he sitten mitä tahansa. Vastuu on aina ainoastaan käyttäjillä.

        Sanon minä. Helvetin hyvä kun ei toimiskaan, lähtee kertalaakista tämä likka pois täältä. Naurettavaa touhua, varsinainen suoli24.
        Mitään ei välitetä asiakkaista, tulevista entisistä tosin.

        Älkääkä kuvitelkokaan että me unohdettais tätä. Kyse ei ole muutos vastarinnasta, vaan te ette hanskaa vaan tätä juttua.


    • LasseS.

      Siis, että rupean Suomi24 takia sulkemaan tietokoneeni ja jos ei toimi, niin ottamaan yhteyttä jonnekin nettifirmaan? En todellakaan! Siis, luuletteko ihan oikeasti, että tämän takia kannattaa nähdä vaiva. Ei kannata!

      • Tympääntynyt

        Onneks muillakin hidastelee tää Suomi24 eikä vaan mulla!Oon kyllästynyt koko Suomi24:ään,TEHKÄÄ PALVELUS,SULKEKAA KOKO PASKA!!


    • braitsu1

      Service Temporarily Unavailable

      The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

      Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

      Apache/2.2.8 Server at treffit.suomi24.fi Port 80

      • tääh

        ei voi olla totta, eli meitä pidetään ihan täysin pölvästeinä, lisää mainoksia ja ei toimivuutta, ketähän kuunnellaan, ei ainankaan käyttäjiä!!


    • khvslsljnvjfnvljoiou

      Ihan käyttäjän suunnalta ajattelin kysyä, mistä tiedän onko uusi vai vanha palvelin ? Oletatteko että kaikki käyttäjät ovat ATK-ammattilaisia ? Kannattaisiko tehdä kysely, mitä käyttäjät toivovat palvelulta ! Olettaisin että suurin osa haluaa vakautta eikä jatkuvia katkoksia !

    • ei helvetti

      ...jos tämä paska suomi24 menee entisestään sekasin ja joutuu kummiskin itse ottaa selvää jos ei palvelu toimi tämän päivityksen jälkeen niin olen sen jälken pysyvästi EX-suomi24 käyttäjä. niinkun varmaan teke moni muukin...Suomi24llä käy kohta joukkokato!!! Sokkotreffit kanssa takas ja vähän äkkiä ja pysykää vanhassa tyylissä saatana!!!

    • www.piraatti24@fi

      Sähköpostiin yrittää tulee error ja jos nyt jostain syystä sattuisi toimimaankin,on sen aukeaminen tosi hidasta.
      Ilmoitetaan että nyt uudistetaan sitä ja tätä vaikka edellistäkään ei ole vielä saatu toimimaan.
      Saate kyllä toiminallanne,karsittua tehokkaasti sivustonne käyttäjät.
      Minä sivustolla yritetään matkia facebookkia ja kaikkia muitakin juttuja yritään kopioda muilta.
      Siksi ehdotankin uudeksi sivusto nimeksi piraatti24.

    • se pelit osio takasin se oli kiva

    • Lyön melkein vaikka pääni pantiksi, niin S24 ei toimi lainkaan maanantaina, todennäköisesti ei vielä tiistainakaan, keskiviikoksi saadaan ehkä päivitystä vikaviestiin, muttei kuitenkaan mitään tietoa siitä, että milloin mahdollisesti alkaa toimimaan... Siis jos vanhat merkit paikkaansa pitävät.

    • Joopa joo

      Taas muutoksia! Olen monta vuotta käyttänyt galleriaa ja chattia eika vielä ole ollut sellaista iltaa, etteikö "Service Temporarily Unavailable" olisi tullult ruutuun ja monta kertaa.

      Nämä palvelut ovat hyvä juttu, mutta hermo on mennyt jo monta kertaa Suomi24:n surkean toimivuuden takia. Miksei kukaan pistä pystyyn kilpailevaa sivustoa? Ryntäys sivustolle tulisi olemaan melkoinen, jos palvelu pystyisi toimimaan vaikka tuhansia käyttäjiä olisikin yhtäaikaa linjoilla?

      • 2ee

        *Miksei kukaan pistä pystyyn kilpailevaa sivustoa? Ryntäys sivustolle tulisi olemaan melkoinen, jos palvelu pystyisi toimimaan vaikka tuhansia käyttäjiä olisikin yhtäaikaa linjoilla? *
        Sitä voi miettiä itsekukin. Kaista ja palvelimet eivät ole ilmaisia vaikka täällä moni niin luuleekin.. Halvan www-hotellin 5€/vuosi hotellipaketti "rajoittamattomalla kaistalla" ja "rajoittamattomalla levytilalla" ei taida tosiaan riittää.


      • 2ee kirjoitti:

        *Miksei kukaan pistä pystyyn kilpailevaa sivustoa? Ryntäys sivustolle tulisi olemaan melkoinen, jos palvelu pystyisi toimimaan vaikka tuhansia käyttäjiä olisikin yhtäaikaa linjoilla? *
        Sitä voi miettiä itsekukin. Kaista ja palvelimet eivät ole ilmaisia vaikka täällä moni niin luuleekin.. Halvan www-hotellin 5€/vuosi hotellipaketti "rajoittamattomalla kaistalla" ja "rajoittamattomalla levytilalla" ei taida tosiaan riittää.

        vaihdoin itse luukku.com:iin, toimii postina kuin unelma, ympäristö käyttäjäystävällinen, suosittelen


    • eitajuu

      Tosi järkevää nyt pilata koko sivustot ku noi vanhatkaan palvelut ei enää toimi ku niitä viimeeks vähä muutettiin.. Siis voimme varautua siihen että kohta ei toimi spostikaan enää yms..

    • nsavo

      En ymmärrä miksi sokkotreffit lopetettiin, vaikka oli sivustojen paras juttelupaikka. Syy ei saa olla, että oli vähä käyttäjiä. Tämä sivu oli monelle "valo elämään".

    • Viimeistä kertaa

      Tämähän on pahempaa kuin 9/11 jenkkilässä. Miten käy tyhjäpääyhteisöjen? Entä mihin kirjoittaa Late Lapista ja muut hörhöt sekä rasismin viljelijät? Facebook tuskin tarjoaa palstatilaa näille Suomen Kansan äänitorville. Toipuuko suomi24:n nettikansa koskaan tästä iskusta? Eivät ole mainilan laukauksetkaan mitään tämän rinnalla. Voi tätä murheen ja häpeän päivää!

      • Erderström

        oli aivan paras, kiitos :-D


    • käyttäjä5000

      Niin ja tästä syystä myös sokkotreffit lopetettiin , myöntäkää pois vaan että teillä on suuria ongelmia

    •  Kyrväkäs

      Tai voishan sitä 386 sx-prossu yrittää ylikellottaa.

    • treffien käyttäjä

      miksi suomi24 treffit ovat olleet jo kaksi viikkoa toimimatta?
      aina vain tulee tälläinen ilmoitus: Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen.

      • 3?13

        Oooooh. Uusi palvelinympäristö, siinähän vanha galleriakin pyörii kuin unelma...


      • jippijaijee2

        Treffit ei toimi enää Google Chromella (Tulee tuo "Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen" herja), mutta Operalla kyllä. Email taas ei toimi Operalla mutta Chromella kyllä. Syvältä siis koko sivusto!


    • tyytyväisyys takuu

      Ei ole teidän tehtävänne helppo. Kuten näistä tiedotuksenne alle tulleista viesteistä huomaa uhkaa katastrooffi kun päivitätte ja teette uudistuksia.
      Vielä kun valittajat maksavatkin palveluistanne huikeita summia:-D
      Itse olen ollut tyytyväinen tarjoamiin palveluihin. Yksi pieni soraääni minultakin tulee. Antakaa vanha galleria takaisin ja heittäkää vesilinnuille minä profiilit.

    • Oooooo, pläääääh!

      Jos toi vaikka tarkoittaa sieltä löytyvän tehokkaamman koneen niin nämä:
      "
      Service Temporarily Unavailable

      The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

      Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
      Apache/2.2.15 Server at keskustelu.suomi24.fi Port 80
      "
      Viestit tulee sitten todella plajon nopeammin kuin nykyään. Edistystä!

      Mulla ollut postitoosa täällä suunnilleen niin pitkään kuin tää Suoli24 on ollut olemassa. Aina on hehkutettu jätteuudistuksia ja yhtä usein on uudet ongelmat alkaneet. Siitä se sitten pikkuhiljaa paranee. Kun alkaa huolestuttavasti näyttää, että tulis ihan käytettävä vekotin, niin sittenhän on aika taas tehdä valtavan hienoja parannuksia.

      Sokkotreffit minua eniten nyppii, joten olen päättänyt suorittaa uudistuksia ja alkaa ex-suoli24 käyttäjäksi.
      Kummastuttaa, että aina lanseerataan uutuus, jonka testaus on joko kokonaan jätetty tekemättä tai koodari on itse testannut tekeleensä. Juttuhan menee niin, että markkinoijan halutessa tuotettaan kaupakaksi hänen on ihan välttämätöntä kuunnella kuluttajaa.
      Täällä valittaminen on tietysti ihan turhaa. Lukeekohan näitä kukaan? Marina takuuvarmasti jää jonkun suodattimen taakse eikä kirstunvartija koskaan näe näitä marinoita. Marinoiden oikea osoite olisikin nuo mainostajat, jotka näiltä sivuilta tilaa ostaa.
      Suoli24:lle on loppujen lopuksi ihan yhdentekevää, josko muutama sata tympiintyy ja muuttaa maisemaa, terve menoa vaan.

    • saky

      Ei Hitto! Neuvokaa nyt ihmeessä taitamattomille palvelun käyttäjille kuinka voi vaihtaa paremmpaan ja helpompaan ja vastaavaan palveluun, Sen olette mielestäni velvollisia tekemään.

      • mainoksilla maksetaa

        Olen kuullut huhuja? että palvelu muuttuu maksulliseksi esim sähköpostit


      • heh heh*
        mainoksilla maksetaa kirjoitti:

        Olen kuullut huhuja? että palvelu muuttuu maksulliseksi esim sähköpostit

        meinaatko että mina-profiili maksulliseksi, niin tyhmaa olekaan kuka tuohon sijoittaisi centtiakaan, vastaavia paremmin toimivia ja ilmaisia palveluja on jo olemassa ja niissa tulee nykyisin aikaa vietettyakin
        jos vanha galleria palautettaisiin, voisi siihen vaikka kymppi/vuosi jäsenmaksuna sijoittaa, oli se sen verran uniikki naihin olemassa oleviin yhteisoihin verrattuna


    • jumankauta....

      tosi ihanaa????? kun taas muutoksia...(sanoo pessimistinen optimisti)....ja tietenkin jos ongelmia tulee vastausviestinne on kaikille sama ja viestiin ei voi vastata...vain ja ainoastaan ongelmatilanteessa apua saadakseen tulee soittaa maksulliseen numeroon....
      minä profiilini ei vieläkään toimi chateista päin haettuna eikä varmaan koko paska enää 27 päivän jälkeen...
      ja seuraavaksi treffit pois kun niitä ei kukaan käytä...teidän mielestänne....tai ainakin maksulliseksi..että saatte vähän taskurahaa itsellennekin...viis siitä onko palvelujenne käyttäjät tyytyväisiä...

    • Pehtoori -41

      vinkki suomi24 puupäille.Loppettakaa koko sivusto ja menkää kunnon töihin.No,kuka nyt tommosia tampiota palkkaisi,en minä ainakaan. HYVÄSTI.

    • Pakkoruotsi pois

      siis ottaa yhteyksiä johonkin, koska te teette jotain?? :))))
      Onpa harvinaisen pimeätä toimintaa, en ole tähän mennessä koskaan kuullut, että asiakkaan pitäisi tehdä jotain vastaavaa.
      Parempi on ilmeisesti deltata ko suomi24 koneelta.

    • Katto Kassinen

      pellet

      • Haluatte sitten ihan oikeasti pois kaikkia asiakkaat?
        Ainoa mikä teille näyttää olevan tärkeätä on se että mainokset näkyvät, vaan kuka niitä viitsii enää tänne tulla katseleen kun laitatte kaikki perseelleen?
        Ainoa hyvä juttu mikä täällä oli, oli galleria joka on muutettu käsittämättömäksi minä profiiliksi.
        Ei kannata yrittää kilpailla facebookin kanssa, kun teillä rähmäkäpälillä ei siihen näytä resurssit eikä taidot riittävän.


      • Epätoivoinen käyttäj
        jekkula_5 kirjoitti:

        Haluatte sitten ihan oikeasti pois kaikkia asiakkaat?
        Ainoa mikä teille näyttää olevan tärkeätä on se että mainokset näkyvät, vaan kuka niitä viitsii enää tänne tulla katseleen kun laitatte kaikki perseelleen?
        Ainoa hyvä juttu mikä täällä oli, oli galleria joka on muutettu käsittämättömäksi minä profiiliksi.
        Ei kannata yrittää kilpailla facebookin kanssa, kun teillä rähmäkäpälillä ei siihen näytä resurssit eikä taidot riittävän.

        Voi kun en olisi koskaan ottanut suomi24 sähköpostia, se on "aivan syvältä" ollut jo pitkän aikaa ja huononee jatkuvasti.
        Nyt joutuisin tekemään niin ison työn, kun osoitteita pitäisi muuttaa itse ja monet yhdistykset ja järjestöt joutuisivat päivittämään sivujaan.
        Viimeinen muutos oli katastrofi ja sitten kun se sekoaa päivä päivältä ihmeeliseksi.


    • 76766gkjhl.jjf

      Ja niin kuin teille on selväksi tehty, ettei nää typerät muutokset oo tervetulleita!!! >:(

    • TIMPPA-64

      HYVÄ !!! MUUTTAKAA SAMALLA GALLERIA TAKAS SELLAISEKSI KUN SE OLI ENNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      TÄÄ UUS ON AIVAN HANURISTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      VAIKEE KÄYTTÄÄ JA MUUTENKIN AIVAN PIMEE !!!!!!!!!!!!
      KENEN ÄLYVÄLÄYS SE OLI MUUTTAA.......TAAS,,,,,,, JA AINA HUONOMMAKSI !!!!!!!!!!!
      KANNATTAISKO VAIHTAA TYÖNTEKIJÖITÄ,,,, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TULIJOITA VARMASTI LÖYTYY !!!!!!!!!!!!!!

    • 3za

      Onko muilla samaa ongelmaa kuin mulla eli sähköpostien linkit eivät toimi. Linkkiä klikatessa tulee error-sivu näkyviin. Ei hyvä!

    • yst.vast.

      Nouseeko keskustelujen taso uudistusten myötä?

      • kiukuttaa

        taas tänään vaan erroria ja kahvikuppia.


      • ZZZZ..
        kiukuttaa kirjoitti:

        taas tänään vaan erroria ja kahvikuppia.

        niin poistan profin täältä,muutenkin voisin poistaa ei mulle kukan ees postaa.


      • Suomi24toimitus
        ZZZZ.. kirjoitti:

        niin poistan profin täältä,muutenkin voisin poistaa ei mulle kukan ees postaa.

        Hei!

        Maanantai-iltana klo 22.00 kaikki Suomi24:n palvelut sulkeutuvat uuteen palvelinympäristöön siirtymisen takia. Palvelu avautuu käyttäjille jälleen tiistaiaamuna.

        Olet uudessa palvelinympäristössä, kun tiistaiaamuna Suomi24-sivua avatessasi sivu avautuu normaalisti.

        Jos kuitenkin päädyt virhesivulle, olet edelleen vanhassa palvelinympäristössä. Uuteen ympäristöön siirtyminen riippuu internetin palveluntarjoajan tekemistä päivityksistä. Osa suurista operaattoreista tekee päivityksiä lähes reaaliaikaisesti. Pienemmillä operaattoreilla päivitykset voivat viedä hieman pidemmän aikaa. Voit yrittää nopeuttaa päivityksiä omalta osaltasi sammuttamalla tietokoneen, jolloin kone hakee kaikki päivitetyt tiedot. Jos tämäkään ei toimi, käyttäjä voi halutessaan ottaa yhteyttä internetin palvelintarjoajaan, ja pyytää heitä päivittämään DNS-nimipalvelinlista Suomi24:n osalta.

        Muita havaittavia muutoksia uuden ja vanhan palvelinympäristön välillä ei ole. Uuteen palvelinympäristön siirtyminen nopeuttaa ja vakauttaa kaikkien Suomi24:n palveluiden toimintaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei!

        Maanantai-iltana klo 22.00 kaikki Suomi24:n palvelut sulkeutuvat uuteen palvelinympäristöön siirtymisen takia. Palvelu avautuu käyttäjille jälleen tiistaiaamuna.

        Olet uudessa palvelinympäristössä, kun tiistaiaamuna Suomi24-sivua avatessasi sivu avautuu normaalisti.

        Jos kuitenkin päädyt virhesivulle, olet edelleen vanhassa palvelinympäristössä. Uuteen ympäristöön siirtyminen riippuu internetin palveluntarjoajan tekemistä päivityksistä. Osa suurista operaattoreista tekee päivityksiä lähes reaaliaikaisesti. Pienemmillä operaattoreilla päivitykset voivat viedä hieman pidemmän aikaa. Voit yrittää nopeuttaa päivityksiä omalta osaltasi sammuttamalla tietokoneen, jolloin kone hakee kaikki päivitetyt tiedot. Jos tämäkään ei toimi, käyttäjä voi halutessaan ottaa yhteyttä internetin palvelintarjoajaan, ja pyytää heitä päivittämään DNS-nimipalvelinlista Suomi24:n osalta.

        Muita havaittavia muutoksia uuden ja vanhan palvelinympäristön välillä ei ole. Uuteen palvelinympäristön siirtyminen nopeuttaa ja vakauttaa kaikkien Suomi24:n palveluiden toimintaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Luetteko Te Yhtään siellä kun teette uudistuksianne Meidän Käyttäjien Toiveita ja vielä niin että toimisitte sen mukaisesti ?
        Mikä on jatkuvien uudistuksienne Todellinen hyöty meille - Käyttäjille ?

        Kaiken kukkuraksi vielä niin että - Vihdoin ja viimein - jäisi aika-ajoin takkuaminen pois tai ainakin minimiin mitä täälläkin on ollut pitemmältä ajalta.
        Eiköhän tämä alituinen uudistaminen jo saisi päättyä ja että Toimivuus olisi Todella Käyttäjä ystävällistä.

        Ilmoituksenne että Galleria olisi muka elänyt aikansa eikä vastaa nykypäivää,itse muiden ohella olen tuosta päinvastaista mieltä ja olisiko esim.pikaviestimahdollisuuskaan liian vaikea toteuttaa kun tuo toimiin mainiosti muillakin Toisilla palstoilla.

        Mutta katsotaan tulevissa ajoissa miten Suomi.fi kaikkineen toimii meidän käyttäjien taholla ajan kanssa,jos tulemme Sinuiksi ?


      • 11+4
        dolan kirjoitti:

        Luetteko Te Yhtään siellä kun teette uudistuksianne Meidän Käyttäjien Toiveita ja vielä niin että toimisitte sen mukaisesti ?
        Mikä on jatkuvien uudistuksienne Todellinen hyöty meille - Käyttäjille ?

        Kaiken kukkuraksi vielä niin että - Vihdoin ja viimein - jäisi aika-ajoin takkuaminen pois tai ainakin minimiin mitä täälläkin on ollut pitemmältä ajalta.
        Eiköhän tämä alituinen uudistaminen jo saisi päättyä ja että Toimivuus olisi Todella Käyttäjä ystävällistä.

        Ilmoituksenne että Galleria olisi muka elänyt aikansa eikä vastaa nykypäivää,itse muiden ohella olen tuosta päinvastaista mieltä ja olisiko esim.pikaviestimahdollisuuskaan liian vaikea toteuttaa kun tuo toimiin mainiosti muillakin Toisilla palstoilla.

        Mutta katsotaan tulevissa ajoissa miten Suomi.fi kaikkineen toimii meidän käyttäjien taholla ajan kanssa,jos tulemme Sinuiksi ?

        No kun sitä nopeatta ja vakautta nyt on luvassa niin vanha Galleria takaisin myös.... Sitähän käyttäjät haluaa.

        Uuistukset on vain siinä tapauksessa hyviä jos ne parantavat entistä verisota.

        Jos kerran mikään muu ei muutu, kuka ihme haluaa tuolla minäminämunaminä-yhteisössä huhuilla?


    • roude_vaan

      Noh, suoralta kädeltä en rupee teilaamaan tätä, ehkä tästä on jotain hyvääki - mutta tuo, että asiakkaan eli meidän käyttäjien pitäisi ottaa yhteyksiä palvelun tarjoajaan - se ei oo oikein, sen saatta itse hoitaa kuntoon.

      Ja sitten pieni reklamaatio koskien treffit osastoa, Miksi ihmeessä piti mennä muuttamaan osa maksulliseksi? Kysynpähän vaan? Ja kaikkein tympeintä tossa ilmasen käytön hommassa on se että ei näe nykyään kuin vain 3 uusinta profiilissa käviää, ois kiva kun olisi edelleen se sama vanha systeemi että näkisi halutessaan edelliset 50, kun itse ei välttämättä ehdi joka tunti päivystää tätä sivua että kuka on käynyt jne.. Menee monia mahdollisia trefffi ehdokkaita sivu suun kun ei tiedä kuka olisi ollut ehkä kiinnostunut kun ei näe hänen käyntiään.. Ja sitten toinen asia vielä, tuo viestien määrä 20 säilyvää meillä jokka emme suostu maksamaan (8€/2viikkoa, muistaakseni) kun he jotka maksavat saavat säilytystilaa 500:lle!!!!! ihan kohtuutonta tämmönenkin.

      Koittakaa nyt saada asiat niin kuin ne ennen olivat, ennen oli paljon PAREMMIN.
      Kyllä jämpti on näin.

    • määvaan...

      Suomi24 vois tehdä sellaisen uudistuksen, että palvelut toimii. Varmaan moni käyttäjä ilahtuisi moisesta uudistuksesta.

    • No ei toi treffi sivu nytkään toimi!!! Kerkes sit ihan kaks tuntii olla profiili tuolla, ni meni hermot! Viestejä ei pääse lukemaan ollenkaan, kun sieltä pongaa teksti " HUPS TÄMÄ LINKKI EI TOIMI! "

    • Suksi vittuun!

      Suksi vittuun!

    • S24 deadline

      Suomi24:n kuolemanhetki lähestyy. Suomi24 siirtyy uuteen palvelinympäristöön eli lopettaa toimintansa (tai ainakin tekee muutoksen niin, että palvelin ei ole enää käyttäjien käytettävissä, ellei käyttäjä itse suorita muutostyöapuaan dns-nimipalvelun osalta). On ihan mahdotonta edes ajatella, että Suomi24 pystyisi suorittamaan muutoksen toimivasti, kuten on aiemmissakin Suomi24:n muutostöissä huomattu. ;D

    • arsenal112

      Ottakaa yhteys palveluntarjoajaan.. Koittakaas ylläpito tehä jotaki sen eteen että meidän ei tarvitse ottaa yhteyttä mihinkään, emme me tätä päivitystä tee tai halua. Koittakaa nyt edes joku pitää jokin joskus ennallaan, eik vaan päivitellä kaikkea niinkuin olis jo joku vuosi 2123. nyt on 2010, eletään sitä. Oikeastaan jos voisin sanoa, niin Suomi24:n ylläpito on kyllä niin suolesta että, minä kun kerran otin yhteyttä, ihmeja kumma kukaan ei ole tänäpäivänäkään vastannu mulle, ja siitä on aikaa jokin 4vuotta kun otin yhteyttä!

      Olkaa ystävällisempiä asiakkaitanne kohtaan.

      Ja se että, suomi24:n sähköposti on kanssa niin sanonko mistä, roskapostii tulee päivästä toiseen tekemättä mitään. ei tarvitse edes antaa mihinkään sähköpostia niin tulee vain. Mukamas roskaposteilta estetty sähköposti.. joo.. en dikkaa yhtään tästä palvelimesta, toivottavasti uusi olisi parempi ja ne ottais yhteyttä heti, eikä 10vuoden päästä!!

    • Kilitys

      Proxy Error

      The proxy server received an invalid response from an upstream server.
      The proxy server could not handle the request GET /album.do.

      Reason: Error reading from remote server

      Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    • tympääntynyt

      Odotanki innolla että saatte systeemin toimimaan, pystys ees poistaan tunnukset.

    • tiedän?

      olenko uudella vai vanhalla sivulla?
      Onko niissä jotain eroja sitten? Hitaasti ainakin toimii.

      • hattula

        vika? chat ei toimi. Onko vika minun selaimissa vai suomi24:n päivityksissä jotka aina sekoittavat koko järjestelmän?


    • suru-sydan

      Miten pääsen chat 50 huoneeseen vaihdoin uuden käyttäjä tunnuksen ja salasanan
      Miten pääsen huoneeseen?

      T.suru sydan

    • Otatteko töihin?

      Tässä rautalanka-ohjeet Suomi24n IT-henkilöille kun eivät muuten tunnu näitä systeemejä tajuavan.

      1. Pulju kiinni päiväksi (ei tuu muutoksia tietokantoihin ja sotke koko järjestelmää)
      - Vaikka "asiakkaat" kitisevät, että S24 kiinni niin silti tämä kannattaa tehdä.
      2. Varmuuskopiot (imaget) koviksista. (Tietokannat tallessa)
      3. Uudet kovikset kiinni "uusiin servereihin"
      4. Pulju auki vanhoilla servereilllä ja samalla rinnalla testataan uusia servereitä.
      Testatkaa, testatkaa ja vielä lisää testatkaa (ei loppukäyttäjillä niin kuin on ollut tapana)
      5. Kun uusi pyörii ok, vanha kiinni, muutokset tietokannoista uuteen järjestelmään (riskin paikka)
      6. Vanha taas päälle ja uutta testataan joitakin päiviä kunnolla rinnalla. (ei loppukäyttäjillä)
      Siis testataan, että muutokset eivät ole sotkeneet systeemejä.
      7. Kun uusi pyörii ok, vanha kiinni, muutokset tietokannoista uuteen järjestelmään.
      (Nyt tiedetään, että muutokset _eivät pitäisi_ sotkea systeemejä...tämähän ei ole varma)
      8. Pikainen testaus, että edes joku toimii niin kuin pitäs.
      9. Uusi järjestelmä käyttöön.

      Onko tämä nyt niin vaikeaa ymmärtää?!?!?

      Pomot varmaan tässäkin tapauksessa sanoneet, että "vuorokaudessa tämän päivityksen on hoidettava kuntoon, koska siinäkin päivässä tulee tappiota XXXXX euroa."

      Nyt voi mennä koko pulju kiinni kun mikään ei toimi kunnolla ja asiakkaat lähtevät muualle.

    • Nimim. Ärsyyntynyt

      Treffipalvelu vaatii *pikaista* korjausta, sillä en pysty millään ilveellä pysymään kirjautuneena sille osastolle Google Chrome -selaimella. Olen ajan myötä kyllästynyt Firefoxin hidasteluun ns. hyödyllisten pluginien määrän kasvun seurauksena, ja siirryin äskettäin lopulta täysin Chromeen..

      Mutta kas vain, (sanoi kasvain ja kasvoi vain, eh-eh), tällä hetkellä ainoa säännöllisesti käyttämäni sivusto mikä Chromella ei toimi, on Suomi24 Treffit. Tänne keskusteluihin kyllä pääsee kirjautumaan, mutta miksi ihmeessä treffeihin ei?

    • Minussa vaiko missä ,,,onko jokin päivitys jäänyt tekemättä aikoinaan.
      Ennen pääsin kyseisellä nikillä chattiin huoletta,,,,nyt ilmoittaa vaan että tämä on jo varattu vaihda toinen,,,,toisille kyllä aukee samalta koneelta hyvin,,,,,kertokaa jotka tiedätte,,,,,,,kiittää ja kumartaa etukäteen

    • Ärsyyntynyt sättääjä

      Olis helvetin kiva kun sais taas nikkinsä toimimaan, sillä ei näitten uudistusten myötä pääse sisään chattiin enää ollenkaan, väittää vaan että nimimerkki on jonkun toisen käytössä. Ei pitäis olla mahdollista!!!
      Ei nykyaikana enää ääkköset pitäisi olla mikään ongelma.
      TOIMINTAA SIELÄ!!!!

    • katleija4

      Olis se kiva kun se alkais toimimaan. Nytkin UUTTA ja OMAT KESKUSTELUT ovat tyhjentyneet.

    • Ois kiva jos tämä 24-toimisi-

      Ois sata syytä tämä keskustelupalsta lopettaa ~~

    • Ärsyyntynyt sättääjä

      No justinsa ja mitä vielä muuta, sähköpostitkin on kadonneet tilalla vain
      EI NÄYTETTÄVIÄ VIESTEJÄ.
      MItes saadaan ne takaisin??????

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2154
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1388
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1280
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1009
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe