Haluaisin lukea kirjan/kirjoja, jotka on vähän ehkä kummallisia, filosofisia, psykologisia ja nerokkaita. Sellasia jotka on herättänyt kysymyksiä ja ehkä antanut jonkunmoisen valaistuksen. Vähän sekava kuvailu, mutta jos joku sai tästä irti jotain ja olis mielessä joku mikä kannattais lukea niin kertokaa ihmeessä! :)
Kirjavinkkejä?
5
466
Vastaukset
- scarabaeus
Luen kaikenlaisia kirjoja, ja sitten kun lähdin mietiskelemään toivomiasi kirjoja
kummallinen, filosofinen, psykologinen ja nerokas... niin heti tupsahti mieleeni aivan muutama viikko sitten lukemani, jonka “löysin” kirjastostani kun siivoilin sieltä kirjoja hyväntekeväisyyteen. Eli olen kyllä lukenut sen aiemminkin mutta alkaessani selailemaan sitä, niin upposin syvälle enkä voinut lopettaa. Luettavahan se taas oli. Ja kirja on:
Federico Fellini / Fellini / iloisen valehtelijan totuudenmukaisia muistelmia- hmh91
Vaikuttaa mielenkiintoselta jos se noin vie mukanaan, täytyy kattoo mistä kyseisen teoksen löytäis!
muistikuvia", kirjoittanut C.G. Jung.
- paljon ajatuksia
herättävä, Tietofindandiankin saanut
Esko Valtaoja: Kotona maailmankaikkeudessa.
http://www.hs.fi/kirjat/artikkeli/Maailma muuttui Eskosenkin/HS20020111SI1KU01ntv
piti kyllä lukea yhdeltä istumalta.
Tai oikeastaan koko yö siinä meni.- hmh91
Kiva että on löytyny jo muutama vaihtoehto, kaikki vaikutti kyllä siltä että pitäis lukee :) Nyt on kirjotusten jälkeen paremmin aikaakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574