Onko kenelläkään tietoa, että pitääkö Massey-Ferguson 575:sta irroittaa polttoainesäiliö, kun vaihdetaan tankkivaruste/koho?
Massey-Ferguson 575 polttoainesäiliön tankkivarusteen vaihto
3
2614
Vastaukset
- jep,jep
varmaankin/muistaakseni. Miksi tarvitsisi säiliötä irroittaa.
- Hemmo Haittaeläin
Kyllä mielestäni tankki pitää irroittaa. Tankkihan on hytin alla rungon vasemmalla puolella ja anturin sisäänmeno on hyvin ahtaasti tankin ja rungon välissä. Suojapanssari otettava ensin ainakin etupäästä irti, takapäästä se on nivelöity. Tankki on kiinni vanteilla ja tippuu sitten alaspäin, kun irroittaa. Kannattaa tyhjentää kokonaan ennen irroitusta. En ole käytännössä tehnyt, joten en osaa tarkemmin sanoa. Tankki kannattaa varmaan samantien putsata muutenkin.
- Anonyymi
Itse vaihdoin anturin tankin ollessa paikallaan vähän ahdasta mut kyllä onnistu 4.8 23.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693