niin,että case wincapita on pahasti tutkinnallisesti kesken.Virkavallan aiempien tiedotteiden valossa heti alkuvudesta 08 lähtien antoivan ymmärtää kyseessä olevan selvä rikos case wincapitasta.Ja että tuomiota_tuomiot tuleekin nopsaa pääepäiltyä ja epäiltyjä vastaan nostaakin nopesti.Mutta toisin kävi,ja osaltaan EOKn mukaan tulo sekoittikin selvän rikoksen tunnusmerkit.Mitenkä on mahdollista että eokn Pitkänen selvitti case wincapitan 2kk että toimita on aivan laillista sijoitustoimintaa?,kun virkavalta oli heti 08 alusta alkaen selvillä tämän täytyy olla rikollista toimitaa!!.Nyt juttukokonaisuus pyrii mielestäni paikallaan virkavalta lykkää oikeuskäsittelyjä jatkuvasti ja jatkuvasti, vedoten mitä milloinkin ihmeillisiin lykkäyksiin.Toivottavasti tulevaa 29.9.2010 käsittelyäkin ei siiretä viranomaisten toimesta!.SUMMA -SUMMADEN,tästä kaikesta edellisestä päätellen virkavallalla ei ole eväitä lähtee case wincapitan juttukokonaisuuden kanssa eri oikeusasteisiin.
Tosi asia on
10
455
Vastaukset
- 20+3
Vaan missä on 33 miljoonaa?
- hikala
se valitettavasti on.esimerkiksi krp ei edes vieläkään tiedä jäsenten lukumäärää vaikka esitutkinta on valmis! ja asiakokonaisuudet ovat aivan alkutekijöissä elikkäs syyttäjille annettu "esitutkintamateriaali" on kaikkea muuta kuin puolueeton (olen päässyt asianomistajana siihen hiukan tutustumaan) lähinnä tarkoitushakuisesti kokoonparsittu kyhäelmä erilaisista itse asiaan kuulumattomista laittomuuksista (vero-ja kirjanpitorikkeitä, pimeää rahaa,varojen siirtelyä rajojen ylitse,etuisuuksien väärinkäyttöä yms.). aikasen vaikeaa on noista pyrämiittiä vääntää sanoi se laiho mitä vaan.
ei kyllä käy applaria kateeksi, mikäli hän edelleen on keissin pääsyyttäjä (mitä epäilen suuresti mikäli hän on normaalilla itsesuojeluvaistolla varustettu)
PS se luzo123 vois lähettää sen jäsenluettelon krp:n pojille, niin tietäisivät ainakin ketä kuulustelevat!- endaavw
Kas vain, Hikala palannut Karibian lomaltaan. Paljonko on vielä jäljellä?
- hikala
endaavw kirjoitti:
Kas vain, Hikala palannut Karibian lomaltaan. Paljonko on vielä jäljellä?
miltä lomalta ja mistä jäljellä?
- Kakkonen, kekkonen
Yritätkö vakuutella itseäsi siitä, että sinulla on vielä toivoa? Luvatua valuuttakauppaa ei käyty, rahat katosivat, rikos on tapahtunut. Simple.
- -ko
Kuinka nyt noin? Viime kesänä olit asianomistajaa jelppaileva kaveri.
- hikala
-ko kirjoitti:
Kuinka nyt noin? Viime kesänä olit asianomistajaa jelppaileva kaveri.
ei ole muuttunut, status on edelleen asianomistaja (valtakirjalla)
- kumilanka lennokki
ainakin jäänyt sellaisena toimintana että kun uutta silmäniskua ilmenee maailmalla verrataan sitä ja samanlaisuutta kioskin toimintaan, että taasen ilmeni silllä sellaista mitä kioskissa tapahtui.
Milloin poliisi on EOKta kuullut?
- 28+99
ottanut lääkkeesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023