Ravintoterapeutti vaan rahasti!

milka_juulia

Menin ravintoterapeutin vastaanotolle epäilläkseni hiivasyndroomaa. En saanut ruoka-aine listaa, en mitään, siis mistä hitosta näille oikeen maksetaan!

Sen lisäks, että petin vielä tavallaan isän nostamalla sen tilin melkeen tyhjäks turhan takia.

Se oli sitten semmonen sadan euron tikki.

8

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 06546

Ravintoterapeutilla käynti on maksutonta kunnallisella puolella..

• Mene lääkäriin

Menisin mielummin erikoislääkärille, olenkin menossa, oireeni ovat pelkoa aiheuttavia.

• milka_juulia

No en tiedä mitään näistä kunnallisista puolista, mutta meillä ei vissiin sellaisia sitten ole täällä kylällä vaan piti ajaa kaupunkiin. Tuosta ihan normaali tk:sta oon ainakin omasta mielestä saanut tosi huonoa palvelua, kun meinasivat heti vedota kun verikokeet ois suoritettu niin ärtyneen suolen piikkiin! Voitteko uskoa ihan päätöntä siis. Mutta empä enää loppujen lopuks tiedä, onko tässä saanu parempaa palvelua puolelta, että toiselta.

Niin minähän olen lääkärillä rampannut jo kolmesti ymyms. että en usko siitä paskemmin olevan enää apua, toivottavasti sinulle kuitenkin on!(:

Oisko kuitenkin järkevintä turvautua vaan tämän hiivan kanssa oma oppiseen hoitoon & tuon Jouko Pursiaisen kirjan kanssa?

Voiko tuo hiiva olla välillä oireettomampi? Koska makeisia, leipää ja tämmöstä on tullu vähän rajoteltua, paitsi et kun tänään oli tuon reissun jälkeen niin surkee mieli tuli sitten vähän ahmastua pitsaa ja suklaa patukka. Mulla on kyllä tällä hetkellä ummetus kausi päällä niin, mutta mahan kurinat yms. sellaiset ovat lähes jääneet. Ainakin ne oireet vaihtelevat.

• Mitä tutkimuksia
        milka_juulia kirjoitti:

No en tiedä mitään näistä kunnallisista puolista, mutta meillä ei vissiin sellaisia sitten ole täällä kylällä vaan piti ajaa kaupunkiin. Tuosta ihan normaali tk:sta oon ainakin omasta mielestä saanut tosi huonoa palvelua, kun meinasivat heti vedota kun verikokeet ois suoritettu niin ärtyneen suolen piikkiin! Voitteko uskoa ihan päätöntä siis. Mutta empä enää loppujen lopuks tiedä, onko tässä saanu parempaa palvelua puolelta, että toiselta.

Niin minähän olen lääkärillä rampannut jo kolmesti ymyms. että en usko siitä paskemmin olevan enää apua, toivottavasti sinulle kuitenkin on!(:

Oisko kuitenkin järkevintä turvautua vaan tämän hiivan kanssa oma oppiseen hoitoon & tuon Jouko Pursiaisen kirjan kanssa?

Voiko tuo hiiva olla välillä oireettomampi? Koska makeisia, leipää ja tämmöstä on tullu vähän rajoteltua, paitsi et kun tänään oli tuon reissun jälkeen niin surkee mieli tuli sitten vähän ahmastua pitsaa ja suklaa patukka. Mulla on kyllä tällä hetkellä ummetus kausi päällä niin, mutta mahan kurinat yms. sellaiset ovat lähes jääneet. Ainakin ne oireet vaihtelevat.

Miten sinua on tutkittu, epäilen ettei riittävästi, Onko otettu ultraa, entä gastroskopiaan lähetettä? Itse en tuohon hiivadiagnoosiin usko, eikä lääketiede. Oletko siis käynyt erikoislääkärin vastaanotolla vai tk:ssa. Itselläni on kipuja, veriulostetta, aikaisemmin olen ollut paksusuolen tähystyksessä, siksi en epäröi mennä, sillä vaiva täytyy hoitaa.

• 345543
        milka_juulia kirjoitti:

Hiivasyndroomaa ei ole virallisesti tunnustettu, mutta jotkut ovat saaneet apua hiivalääkkeistä jne. kuten tälläkin palstalla on todettu.

Ainoa keino on omatoiminen kokeilu asiassa. Aivan tuulesta temmattukaan tuo hiivaväite ei voi olla ja sitä todistaa myös nuo muutamat kirjoituksetkin, mutta ei kaikilla ihmisilläkään tietysti saata tuo aiheuttaa ongelmia.

• 545454

Pitää muistaa ettei lääketieteessä virallisesti tunneta mitään "hiivasyndroomaa", vaikka se joillekin tuntuukin aiheuttavan ongelmia ja siihen on lääkkeitä.

Ravintoterapeutit ovat aika lailla tyhjän kanssa vatsaongelmien hoidossa eli olipa yksityinen tai kunnallinen niin turha vaiva käydä niillä.

Ainoastaan jos on jotakin puutteita ruoassa joistakin tietyistä aineista kuten vitamiineista tms. niin osaavat sanoa semmoiseen asiaan.

• milka_juulia

No sen kyllä huomaa, että ne on yhtä tyhjän kanssa. Eikä ole tutkittu sen kummemmin, eivät halua.

• milka_juulia
        milka_juulia kirjoitti:

No sen kyllä huomaa, että ne on yhtä tyhjän kanssa. Eikä ole tutkittu sen kummemmin, eivät halua.

Luonnonjogurtitkin sisältävät sokeria, uskallanko minä niitä hiivasyndrooman kanssa syödä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      48
      2297
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      72
      2193
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      136
      2017
    4. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      43
      2012
    5. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      50
      1951
    6. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      398
      1745
    7. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      106
      1693
    8. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      2
      1622
    9. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1514
    10. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      185
      1138
    Aihe