Keski-Suomessa, ainakin Jyväskylän korkeudella näyttäisi nousevan hirmuisesti männynherkkutattia. Kiinnostaisi tietää, miten muualla? Olisiko jo kyseessä tattibuumi....
Tatti nousee -gallup
5
534
Vastaukset
- tälläinen buumi
Kainuussa eilen yksi suuuri kuusenherkkutatti(toukaton)3 pientä herkkutattia. Söin kaikki pottujen kanssa.
- Tainka
Sitä olen myös hämmästellyt, kuinka toukattomia isotkin tatit on olleet.Eikä oikein missään sienissä kauheesti matoja.Hyvää sienionnea vaan kaikille!
- Kaakkois-suomi
Toin eilen metsästä satakunta tattia. Putsasin ja annoin kuivurin laulaa.
Nyt on kuusi lasitölkkiä täynnä kuivattua herkkutattia, viimeksi löytyi tällaisia määriä joskus 7 vuotta sitten. - Tainka
tatteja monen vuoden tauon jälkeen melkoisen hyvin, nimenomaan herkkutatteja.Nyt kannattaa kerätä, ei taas tiedä koska seuraavaksi putkahtaa.
- tattiska
Päiväsaaliit 30 kilon luokkaa. Parhaat saaneet 60-70 kg per päivä, mutta sitten pitää jo olla isompi auto
millä roudata. Myyntiin menee.
Tänään alkoi olla enempi 2-3 luokan tattia näillä saloilla, mutta toivotaan että sade ja lämmin ilmavirtaus
nostaa uutta satoa pintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969