Tempasin just 60mg Diapamia viinan kanssa alas. Kohta pöhisee :D
Ryynikänni paras känni :P
Ryynikännit
7
1849
Vastaukset
- Ryynäri*
Kunnon pöhinä päällä jo.... vuuuhuuu.... trippiiiiii....
- karri!!
pitää olla mieltä stimuloivaa kampetta.viinasta tulee väsy.
- karri!!
ei kolise viina eikä pamit.pitää olla stimulantti!
- Ryynit..
Elö viissi siihe kuolee helepommi ku joihinki " kovempiin huumeisii"..
Sekakäyttö on muodissa mutta vitun vaarallista..
jätä pois pliis :(..
oon itekki koittanu ja ei oo hyvää juttuuu..
Saatanan pelle - Anonyymi
Oon vetänyt varmaan 150mg diapamia sitten jotain 6-8 xanoria 1mg sitten menny tenoxia sekä rivatrillia hiukan.. samalla alla metyylifenidaatti jtn 72mg syömällä ja nennään varmaan 60mg sekä pari siideriä alkaa ehkä pikkuhiljaa toimimaan ainiin myös elvanse 70mg toimii ja jonkun ajan päästä varmaankin uusi sellainen.. että ohan tossa jo jokunen ryyni nää pari siideriä alkaa toimimaan bemtsojen kanssa joten tässä oli mahtava tarinani suuresta kivasta kun kohta lähdetään konserttiin katselemaan bändiä joka ei varmasti vittu ile
- Anonyymi
Hei, mistä voi ostaa noita ryynejä tai vauhtia?
- Anonyymi
Osta torilta, ilman kuittia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1856671- 1531905
- 1131628
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️501101Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248901- 41859