Kylppärissä on noin 20 vuotta vanha perussekoitin, jossa on hanan lisäksi käsisuihku. KO. sekoittajassa on ollurt jonkinaikaa selainen vika, että kun hana on kunnolla auki, tämä käynnistää suikun, eli se nuppi, josta vedetään kun halutaan siirtyä hanasta suihkutuksen puolelle, avautuu ilmeisesti vedenpaineen vaikutuksesta itsekseen joka ohjaa toiminnan hanan puolelta suihkulle. Itseä tämä ei juuri haittaa, koska tuota osaa pelätä, mutta suunnilleen jokainen vieras käsienpesijä saa myös kasvosuihkun.
Mitä tuolle hanalle pitäisi ja voisi tehdä?
-Pentti
Hana käntyy itsestään käsisuihkulle
1
371
Vastaukset 1
- dfdfdf
Osta uusi hana. Ei ne paljoa maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761642
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 132604
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo78561- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510