Missä ropelipää on työharjoittelussa, tietojen mukaan ei missään mutta kuitenkin näin kehuu että on työharjoittelussa?
Persu ropelipää roope
6
356
Vastaukset
- Työssä
http://www.xing.com/profile/Roni_Maenttaeri
Roni Mänttäri
Kotkan PS
work
Yritys: (näkyvissä rekisteröityneille jäsenille)
48100 Kotka Perussuomalaiset ry, Suomi
Etsin markkinointi- ja yhteistyökumppaneita Kotkan Perussuomalaiset ry:lle
Tarjoan
Paikallisen Nuoriso-osaston toimintaa parantavia toimia ja tietoja.- huhhuh....
Mitä työtä toi on, ei helvetti sentäs :D :D :D naurettavaa...
- Oletko kirjailija ?
mitään älykästä kysyttävää ? Tuolla älykkyydellä pääset ihan mihin tahansa puolueen jäeneksi ja edelleen päättämään kotkalasten asioista.
- sädekehä himmenee
Kotkalaisen kysyjän älykkyyttä vai mikä on ongelmasi? Ei siinä kirjailija tarvi olla jos haluaa tietää, mitä tuollainen työkseen tekee kun kerta töitä mainostaa tekevänsä. Tuo työ tosin kuulostaa lähinnä naurettavalta, enkä sitä työksi vois sanoakaan. Ja ihmettelen kyllä, miten SINUN älykkyydelläsi on päästy yhtään minneen. Sorry nyt vaan, mutta mua et oo ikänä vakuuttanut, mutta mähän tiedänkin yhtä ja toista.
- ^~~^
joku kirjoittanu, että se on saanu monoa jostai koulutuksesta? Jos se on vaikka jossain viinan/kaljan maistelijana. Työ sopis varmaan sille, ja olis vielä tosi mieluinenki ;) Oikeesti hei, osaakse ees tehdä töitä?
- teppo00
Mitä pahaa siinä on kun joku yrittää?
Perässä kulkeminen ja arvostelu aina niin paljon helpompaa.
Hävettää tämä kotkalainen selkäänpuukotus menttaliteetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661