Miehen salattu subutex-riippuvuus

linssin tippa

Mies juuri tunnusti käyttäneensä subutexia lähes säännöllisesti melkein 3v. Suonensisäisesti n. vuoden. Hän on nyt päihdepsykiatrisella poliklinikalla, hoitosuunnitelma vielä auki. Hän siis haluaa eroon ko. aineesta.
Aluksi en voinut uskoa. Miten en ole voinut huomata?!
Tiedän kyllä millainen aine subutex on ja mies on käyttänyt vain sen verran, että vieroitusoireet pysyy poissa. Rahaa on kyllä katoillut ja mies on viiynyt kaverireissuillaan. Hän sanoi, että salassapitäminen on ollut aivan helppoa! Tunnen itseni niin typeräksi. Mutta kaipa riippuvaiset osaa.
Tuntuu, ette hoitohenkilökunta usko minun olleen epätietoinen asiasta. Ymmärrän sen, enhän itsekään meinaa uskoa etten ole osannut edes epäillä!
Olen silloin tällöin kysellyt häneltä haluaako hän kertoa minulle jotain. On ollut viimeisen vuoden tunne, että hän salaa jotain.
Olen yhtä aikaa järkyttynyt ja helpottunut. Olen loukkaantunut ja pettynyt, mutta myös tyytyväinen että asia tuli ilmi ja mies on hoidossa. Vieroitus on kyllä pikä ja kivinen tie.
Kiitos että sain avautua, tuttaville en kykene kertomaan.

5

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkaperkele

Sveitsissä saa korvaushoitoa. Saa päivän annoksen ja pystyy olemaan täysimittainen työssäkäyvä kansalainen. Vitun paskaa se subu kun se on just heroiinin vieroitusoireisiin niin vieroittaudu sitten siitä. Sulla ei ole mitään asiaa tai velvollisuutta sinne henk.hoit.kuntaan. Älä ole vihainen itsellesi.

• flipperi tulessa

jeesus oli eilen kylässä ja sanoi, et on ihan ok käyttää hissiä.

• Kannabis-kaveri

So?

• Kannabis-kaveri

KEHTAATKIN TULLA TÄNNE TUOLLA LAILLA AVAUTUMAAN!!!!! HÄPEÄISIT!!!!!!! MIKSEI SE PERKELE OO NAISEN SALATTU SUBUTEX-RIIPPUVUUS?????!! PERKELE! MÄ KANNATAN TASA-ARVOA!!!

• Paja tso tso

vastailet VAIHTEEKSI omiin viesteihis.

Sun pää on läpinäkyvä akvaario, mut vähemmän liikettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe