Olen varannut Ryanairilta menopaluu lennot käsimatkatavaroin. Voinko lisätä ruumaan menevän laukun nyt jälkeenpäin ja mitä se maksaa ? Mitä maksaa ruumalaukku / menopaluu ja voinko lisätä ruumalaukun pelkästään paluumatkalle ?
Menopaluu lennot varattu. Laukun lisääminen mahdollista ja mitä
6
1510
Vastaukset
- Apua!
Pysyykö tuota ruumaa menevää laukkua lisäämään sen jälkeen, kun on tehnyt jo online check-in:in? Kerkesin tekemään koko seurueelle jo check in:t ja huomasin vasta tämä jälkeen ettei tullut ilmoitettua yhtään matkalaukkua ruumaan. Kävin sen jälkeen manage my booking-sivuilla ja lisäsin yhden matkalaukun ja maksoinkin sen, mutta mites tuosta eteenpäin tulisi toimia, kun en voi enään voi tehdä uudestaan online chekc in:iä?
Eli olen maksanut yhen ruumaan menevän matkalaukun, mutta sitä ei näy boarding pass:issa..- ryr
Tuosta onkin selkeästi sanottu tsekkausvaiheessa (no englanniksi toki) - tästedes ei saa enää tehdä mitään muutoksia. Taisit maksaa turhasta. Miettikää miten seurue saisi mahtumaan enemmän tavaraa käsimatkatavaroihin, muutoin voi olla vaikeuksia.
- 134679
ryr kirjoitti:
Tuosta onkin selkeästi sanottu tsekkausvaiheessa (no englanniksi toki) - tästedes ei saa enää tehdä mitään muutoksia. Taisit maksaa turhasta. Miettikää miten seurue saisi mahtumaan enemmän tavaraa käsimatkatavaroihin, muutoin voi olla vaikeuksia.
Voi sirutar-reppaa
- Pelko pois.
Käsittääkseni voitte kentällä lisätä ruuma-laukun. Ainakin Standsissä Englannissa on sellainen automaattikin josta saa lisätä ja tulostaa muutoslipun laukulle.
Tampere on niin pieni kenttä, etttä kyllä siinä tsekkauksen yhteydessä varmasti saatte rahalla mukaan sen lisäkassin.
Ei ne niin hirveitä maksa, tietenkin suhteessa Raijan matkoihin nähden tulee lisäää jonkun verrankin, mutta silti kannattaa.
Mielenrauhanne takia on hyvä soittaa ja kysyä. Varmaankin finaviakin osaa neuvoa.
Hyviä lentoja teille ja laukuillenne! - surkeaa
ilmeisesti minakin olen jo checked in , ilman ruumaan menevia laukkuja.
menomatkalla jouduin maksamaan 100 euroa laukusta ruumaan (14 kiloa) ja nyt pelottaa etta olen kenties jo checked in ja en voi enaa maksaa 25 euroa laukusta ruumaan vaan joudun maksmaan 100 euroa jalleen kerran matkatessa takaisin suomeen.- äly hoi
siis olet ilmeisesti checked - kai sen tiedät oletko sen jo tehnyt? Ja kun kerran olet jo joutunut maksamaan itsesi kipeäksi niin olisitko voinut siitä jotakin oppia, vaikka sen että manage your booking ja lisää sinne laukku ensiksi - saa halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755