renkaat virosta

nitrax

Onko jollain tietoa,onko Tallinnan ympäristössä halvemmat pakettiauton renkaat,kuin Suomessa.Olen muutenkin menossa Viroon,joten talvirenkaat tulisi samalla.Vielä olisi bomus rengasliikkeen nimi ja osoite!!

47

15620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viron kävijä

      on ainakin henkilö auton renkaat huomattavasti edullisempia... ylemistön kauppakeskukseen mennessä on monia auto liikkeitä joista varmaan saa renkaita.. ja esim. prismassa on myös ja saa bonukset jos kortin omistaa..ja sit varmaan taksikuskit tietää edullisia paikkoja...

    • juhan sieber

      www.kumm.ee
      Tallinn
      Rästa 2a

    • puullapäähän4

      Onko edullisia virolaisia nettikauppoja, jotka toimittavat renkaat suomeen? Maksuvaihtoehtona pitää löytyä VISA-luottokortti, sillä tilisiirrolla maksaessa on liian vaikea saada rahoja takaisin jos jokin menee pieleen.

      Toistaiseksi ehdot täytttävänä olen löytänyt vain Rehvipartner kaupan https://rehvipartner.ee/Renkaat/

      • Continental_viking_6

        Rehvipartner jätti toimittamatta minulle maksetut renkaat 4.9.2017. Rikosilmoitus tehty, eli huijarifirma !!


      • perästäkuulunee
        Continental_viking_6 kirjoitti:

        Rehvipartner jätti toimittamatta minulle maksetut renkaat 4.9.2017. Rikosilmoitus tehty, eli huijarifirma !!

        On omalta kannaltasi toivottavaa että juttusi pitäisi paikkansa, sillä viestistäsi ilmoitetaan rehvipartnerille. Se oletko tehnyt rikosilmoitusta on myöskin julkista tietoa ja kenen tahansa tiedusteltavissa poliisilta. Jos et ole tehnyt ja juttusi on perätön, saattaa rehvipartneria hyvinkin kiinnostaa jatkotoimenpiteet sinun suhteesi.


      • Continental_viking_6

        Erikoista kommentointia/epäilyä asiasta mitään tietämättömältä. Rikosilmoitus on tehty27.9.2017 !!
        Nämä epärehelliset kauppiaat pitää ehdottomasti paljastaa, jotta heidän "palvelunsa" loppuu


      • Aiheesta.Epäilevät
        Continental_viking_6 kirjoitti:

        Erikoista kommentointia/epäilyä asiasta mitään tietämättömältä. Rikosilmoitus on tehty27.9.2017 !!
        Nämä epärehelliset kauppiaat pitää ehdottomasti paljastaa, jotta heidän "palvelunsa" loppuu

        No jos olet oikealla asialla niin voit hyvin kertoa missä läänissä ja mihin poliisipiiriin olet ilmoituksen tehnyt? Nimeäsi poliisi ei paljasta mutta silloin olisi tarkistettavissa puhutko totta. Katsos kun ei olisi ensimmäinen kerta kun joku syyllistyy perättömiin väitteisiin ja mustamaalaamiseen rengasbisneksessä.


      • Continental_viking_6

        Hoidan asian poliisin kanssa en satunnaisen suomi24 pellen. Sinulla taitaa olla oma lehmä ojassa. Valitettavasti rengasmyyjissä löytyy myös epärehellisiä.


      • Mitäs.Huutelet
        Continental_viking_6 kirjoitti:

        Hoidan asian poliisin kanssa en satunnaisen suomi24 pellen. Sinulla taitaa olla oma lehmä ojassa. Valitettavasti rengasmyyjissä löytyy myös epärehellisiä.

        Itsehän sinä olet suomi24 pelle koska huutelet tehneesi rikosilmoituksen jota et kykene todistamaan ja nimeät yrityksen jota syyttelet rikolliseksi julkisesti. Et taida ymmärtää että juuri sinä olet se jolla näyttää olevan oma lehmä ojassa (epätoivoinen kivijalkakauppias mustamaalaamassa) etkä ymmärrä sitä että tuollaisella voi olla varsin vakavia seurauksia.

        Kuinka olet todentanut että liike ei ole toimittanut renkaita, eikä esim. posti hukannut? Minkälaista oli liikkeen kanssa käymäsi kommunikointi aiheesta vai oliko sitä ollenkaan?


      • Continental_viking_6

        jatka säälittävää pelleilyä jonkun muun kanssa - minä tiedän totuuden tästä asiasta. Koita saada se ammattikoulusi loppuun - hyvää jatkoa


      • EiPelleillä
        Continental_viking_6 kirjoitti:

        jatka säälittävää pelleilyä jonkun muun kanssa - minä tiedän totuuden tästä asiasta. Koita saada se ammattikoulusi loppuun - hyvää jatkoa

        Rehvipartnerille on ilmoitettu julkisesta huijareiksi ja rikollisiksi syyttelystäsi, joten emmeköhän kohtapuoliin kaikki tiedä totuuden tästä asiasta.


      • Ongelmamikä
        EiPelleillä kirjoitti:

        Rehvipartnerille on ilmoitettu julkisesta huijareiksi ja rikollisiksi syyttelystäsi, joten emmeköhän kohtapuoliin kaikki tiedä totuuden tästä asiasta.

        Mikä sinulla on ongelma tässä asiassa? Et ole asianomistajana tässä asiassa.


      • Anonyymi
        EiPelleillä kirjoitti:

        Rehvipartnerille on ilmoitettu julkisesta huijareiksi ja rikollisiksi syyttelystäsi, joten emmeköhän kohtapuoliin kaikki tiedä totuuden tästä asiasta.

        VAIHTAKAA KESKENÄNNE OSOITTEITA JA KINTKAA MUUALLA


    • riekonkauppa
      • Tähtitieteellisettk

        Lopeta jo se mainostaminen.


      • timoharjakainenn

        varokaa firmaa rattad 24,maksoin etukäteen good yearista nyt alla jotku huuhaa renkaat,vielä lisäksi dot 15 vanteista lakka pois pulttipyssyn jäljiltä..ihan täysin ryssän touhua..


      • vartius
        timoharjakainenn kirjoitti:

        varokaa firmaa rattad 24,maksoin etukäteen good yearista nyt alla jotku huuhaa renkaat,vielä lisäksi dot 15 vanteista lakka pois pulttipyssyn jäljiltä..ihan täysin ryssän touhua..

        Sinä se kumma ryssittelijä olet. Eikös kyseinen firma ole eestiläinen? -Olen itse tehnyt rengas- ja vannekauppoja Kostamuksessa ja aina on palvelu ja asiointi muutenkin ollut vimpan päälle mukaanlukien nopean , ammattitaitoisen asennustyön.


      • MitäHähTäh
        vartius kirjoitti:

        Sinä se kumma ryssittelijä olet. Eikös kyseinen firma ole eestiläinen? -Olen itse tehnyt rengas- ja vannekauppoja Kostamuksessa ja aina on palvelu ja asiointi muutenkin ollut vimpan päälle mukaanlukien nopean , ammattitaitoisen asennustyön.

        No, osa peräkammarin poijista luulee vielä että Neuvostoliitto on olemassa, Eesti on neuvostotasavalta ja Suomi on itsenäinen valtio...


      • Anonyymi
        timoharjakainenn kirjoitti:

        varokaa firmaa rattad 24,maksoin etukäteen good yearista nyt alla jotku huuhaa renkaat,vielä lisäksi dot 15 vanteista lakka pois pulttipyssyn jäljiltä..ihan täysin ryssän touhua..

        Minä tilasin uudet pro contact ja sain yhden kesän ajetut joista toinen oli paikattu. Reklamaatio yrityksen jälkeen ovat vältelleet puhelujani.


    • hankookinrengas
      • Eiriekosta

        Kokonaishinnaltaan kalliit riekossa. Toimituskulut pelkästään hirvittävät. Halvemmaksi tulee ostaa suoraan virosta itse, toimitettuna tai paikanpäältä. Kivijalkakin menee samoihin hintoihin riekon kanssa töineen. Kauppias taas mainostaa, alkaa olla jo varasto vanhaa.


      • välikättelijä
        Eiriekosta kirjoitti:

        Kokonaishinnaltaan kalliit riekossa. Toimituskulut pelkästään hirvittävät. Halvemmaksi tulee ostaa suoraan virosta itse, toimitettuna tai paikanpäältä. Kivijalkakin menee samoihin hintoihin riekon kanssa töineen. Kauppias taas mainostaa, alkaa olla jo varasto vanhaa.

        Ei sillä ole varastoa, vaan se tilaa asiakkaan puolesta virosta ja vetää välistä, kun asiakas itse voisi ihan yhtä hyvin tilata virosta. Riekko siis tilaa renkaat asiakkaan osoitteeseen eikä koskaan itse edes näe renkaita.


      • Huijarilafka

        Hankook Ventus Prime ainakin kallis riekon rengaskaupassa. Toimituskulut tekee vielä kalliimmaksi koko seti. Ihan sama vaikka päivässä tulisi ja noilla toimituskuluilla pitäisikin tulla päivässä.


    • Konl

      Ostin 4kpl vanteita ja kesärenkaita AALUX REHVID Tallinna , no niistä oli sitten 2kpl NS. Ei pyöreitä toisessa ei ollut rengasta kunnolla vanteelle asennettu ja toisessa oli pysytyheittoa vanteessa ja renkaassa. Ilmoitin Aalux Rehvidiin tuon sanoivat , he tutkivat asian jos toimitan kyseiset renkaat heille niin he lähettävät valmistajalle ne tutkimuksiin, no millä sitten ajelen kysyin vastaus voit ostaa uudet tilalle niin he hyvittää jos on aihetta nuo kaksi, hitto mitä touhua ensin selvästi asennettu väärin ja toinen viallinen, tuon näkee jo kun painottaa renkaat eli ei mitään ammattitaitoa tai sitten vaan lähetään kyllä ne sinne Suomeen kelpaa ! . Älkää vaan kyseisestä liikkeestä mitään ostako ! !!!

    • Konl

      Unohtakaa ainakin Aalux REHVID Tallinnassa, todella huonoa palvelua ja ammattitaitoa, NS. Perävalokauppa,

      • Pidetään-mielessä

        Hyvä vinkki!


    • teppat

      Kotona euromasteri 488
      Virossa 411
      Kannattaako
      1001 renkaassa 329
      Paikallinen rengasjehu 399

      • Tiedot-puuttuu

        Mikä?


      • Lisää-tietoa

        Koko, merkki, malli?


    • Vironlaatu

      Raddat24. ee ei kannata ostaa yhtään mitään. Tilasin kitkarenkaat, joissa yhdessä oli ilmakuplia tubless kalvossa, eli siis täysin käyttökelvottomat. Lähetin renkaat takaisin ja pyysin rahoja takaisin. Renkaat kuulemma saapuivat heille, lupasivat maksaa rahat ja myydä renkaat eteenpäin, koska mitään vikaa ei löytynyt. :D Renkaista on olemassa kuvamateriaalia, jossa kuplat on selvästi nähtävillä. Yli kaksi kuukautta kulunut ja vieläkään ei ole rahoja kuulunut, eivätkä vastaa sähköposteihin. Että semmonen firma tämä. En suosittele.

      • Anonyymi

        Samanlaiset kokemuskset! ÄLKÄÄ IKÄÄN TILATKO TÄÄLTÄ MITÄÄN!!!


    • johannesvirolainen
    • Anonyymi

      rehvid.ee olen asioinut neljä kertaa. On näppärästi melkein reitin varrella Tallinnasta via Balticaa ulospäin ajaessa. Omistaja Jaan puhuu ja kirjoittaa hyvin suomea ja hinnat on olleet sitä mitä pitääkin.

    • Anonyymi

      Ei virosta, mutta Venäjällä Nokialaiset ovat noin puolet halvemmat kuin Suomessa.

    • Anonyymi

      Riekosta olen myös tilannut kesärenkaat ja talvirenkaat. Suoraan kotiovelle tulivat ajallaan.

      • Anonyymi

        Minä olen tilannut renkaat suoraan virosta, ilman riekon välikättä. Suoraan asennuspaikkaan tulivat ajallaan.


      • Anonyymi

        Kallista riekolta ostaa. Naurettavia mainostamisia kauppiaalta.


    • Anonyymi

      Pienissä renkaissa ero ei ole merkittävä. Isot SUV- renkaat on edullisia asennettuna Virossa. Itse olen ajellut sinne ja vaihdattanut uudet rankaat alle , esim Pärnussa.

      • Anonyymi

        Venäjällä on suuret hinta erot jo pienissä renkaissa. Itse olen ajellut sinne useita autoja ja vaihdattanut uudet alle, esim. Viipurissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä on suuret hinta erot jo pienissä renkaissa. Itse olen ajellut sinne useita autoja ja vaihdattanut uudet alle, esim. Viipurissa.

        Ei kylläkään netistä löytyvien venäläisten hinnastojen mukaan mitään erityisiä eroja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kylläkään netistä löytyvien venäläisten hinnastojen mukaan mitään erityisiä eroja

        Minkäs viipurilaisen rengasliikkeen sivulla kävit hinnat katsomassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kylläkään netistä löytyvien venäläisten hinnastojen mukaan mitään erityisiä eroja

        Niin, eihän se n. 30-50€/kpl halvempi rengas ole erityisen halvempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kylläkään netistä löytyvien venäläisten hinnastojen mukaan mitään erityisiä eroja

        Hankook winter i pike rs2 175/65/14 nastarengas 4kpl, kivijalka Espoo 388e asennettuna, Kouvola kivijalka 350e asennettuna, Joensuu 326e, Oulu 349e. Acta viipuri 165e ja asennus lähellä 30e.


    • Anonyymi

      Rattad24 ei ainakaan ole mikään hyvä paikka. Sieltä jos ostaa niin menettää rahat ja renkaita ei välttämättä tule! Eivät ainakaan vastaa viesteihin kun pyytää rahoja takaisin.

      • Anonyymi

        Itsellä meni vähä reilu viikko ennen kun pyörät saapuivat (netissä tosin ostaessa luki, että 1-2päivää). Noin viiden päivän jälkeen kyselin onko pyöriä lähetetty tai arviota toimitusajasta. Vastausta en ikinä saanut, mutta parin päivän jälkeen matkahuollosta tuli nouto ilmoitus. Lähetys toki oli kirjattu matkahuollon järjestelmään heti seuraavana päivänä tilauksesta ja näytti suurin aika kuluneen matkahuollolla suomen puolella renkaita pyöritelles.


    • Anonyymi

      Moi. Olen ostannut niin kesä kuin talvirengassarjoja Raddat24-nettimyymälästä. Tavara on sitä mitä luvataan ja edullisempaa kuin Suomessa, jopa tänne toimitettuna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe