kuinka nopeasti raskaaksi?

neiti8281

hei.

eli tahtoisin kokemuksianne kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi,ts kuinka helposti.
tämä on eka kuukautemme kun yritystä,ja odotan malttamattomana kuinka käy..

29

9280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24+0

Mä olen siinä mielessä "harvinainen tapaus", tai ainakin musta tuntui siltä, kun jätettiin ehkäisy pois, oltiin tasan kaksi kertaa yhdynnässä eikä kumpikaan ollut lähelläkään mun laskettua ovulaatiota, äijä lähti reissuun eikä sen koommin seksiä päästy harrastamaan ja HETI TÄRPPÄS. Kuukautisia ei enää tullut. Eli jompi kumpi noista kahdesta oli se, kun osui ja uppos. En olis koskaan uskonut sen tärppäävän noin nopeasti, mutta ton tapauksen jälkeen olen uskonut "ihmeisiin" niin sanotusti. Nyt onnellista odotusta viikolla 25. :)

Onnea yritykseen!

• nopsahopsa

kierukan poiston jälkeen heti 3 kertaa 2 eri päivänä taidettiin touhuilla ja heti tärppäs:)))

• 4ttttttt

meni puolisen vuotta niin tärppäsi.

• paula.,

pillereiden lopettamisen jälkeen heti ekalla ovulaatiolla ja nyt synnytyksen jälkeen meni 5kk ja nyt viikkoja 9 5 onnea yritykseen :)

• mammuli80
        paula., kirjoitti:

pillereiden lopettamisen jälkeen heti ekalla ovulaatiolla ja nyt synnytyksen jälkeen meni 5kk ja nyt viikkoja 9 5 onnea yritykseen :)

Meillä meni vuoden päivät. Ens kuussa alkaa kakkosen yritys, toivottavasti emme joudu odottelemaan niin pitkästi. Tosin silloin oli pillereiden jälkeen elimistö sekaisin, eikä tainnut olla ovulaatiota vuoteen. Nyt tunnen taas ovulaaion, mutta gynekologi sanoi että voi olla vaikea tulla raskaaksi. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, onhan se vähän sattumastakin kiinni. toivotaan parasta meille molemmille. Aivan ihana tyttö saatiin, odotus palkitiin todellakin.

• minähänjakolmemuuta

Nopeasti. Ekassa kierrossa kaikkien kolmen kanssa.
      Ja kyllä, olen siitä todella kiitollinen.

• 2x

14 kk, kuopuksen kanssa 11 kk.

• ....

meillä meni esikoisen kanssa melkein vuosi ja toka tärppäsi toisesta kierrosta. miehelläni on heikot siittiöt eli ei se aina sitten ole vain naisesta ja hänen ovulaatiostaan kiinni. ovuloin esikoistakin yrittäessä joka kuukausi ja söin terveellisesti, liikuin jne.

• //////

Puolitoista vuotta

• ...
        ////// kirjoitti:

Puolitoista vuotta

2kk mikä oli kyllä tooooosi iso yllätys molemmille! :D

• Rv 35+5

Esikoista odottaessa 6-v. sitten meni 5 kk pillereitten lopettamisesta kun tulin raskaaksi, nyt toista lasta hormoonikierukan jälkeen yritettiin 8 kk ennen kun tärppäs.

• Äitiliiniläinen

Esikoisesta tärppäsi toisesta yritys kierrosta. Toisesta tärppäsi heti.

• rv 13+1

meillä tärppäsi heti kun alettiin yrittämään. Pillerit olin jo melkein vuosi sitten jättäny pois muista syistä, ja sen jälkeen oli tosi epäsäännöllinen kierto (31pv - 78 pv), jotenka heti testailin ovulaatiota tikuilla, koska en olisi voinut muuten tietää yhtään, milloin on otolliset ajat. Mutta iso yllätys oli, että heti tärppäsi.

• odotutti

Liki 2 vuotta.

• Esikoinen mahassa

Pillereiden lopetuksen jälkeen 2,5 vuotta, joista 1,5 v tikutettiin ovulaatiota.... kerettiin käyä tutkimuksissa ja vaikka mitä, mut nyt 12 6 menossa ja toivottavasti huomisessa ultrassa on kaikki ok

• raskaana:D

Meillä tärppäsi kolmannella yrittämällä. Ihmettelen, ettei aikaisemmin koska peuhattu kyllä on :) Olin kuitenkin alusta asti ihan varma, että menisi kauemmin yrittäessä raskautta ja joutuisin sitä ennen laihikselle koska bmi on 31. Mutta näköjään näillä kiloilla tärppäsi... kierto kuitenkin sinänsä säännöllinen.

• 545657

pari viikkoa siitä kun päätettiin ryhtyä perheeksi, tehtiin testi ja positiivista näytti :)
      seksiä oli 3-5 kertaa viikossa, työaikataulut vähän hankaloitti ja oletettiin että jouduttais odottaa ilosia uutisia kauankin... nyt puolivälissä kohti onnenpäivää :)

• neiti8281

Lopetettiin siis ehkäisy syyskuussa ja lokakuun lopussa oli viimeiset menkat,eli nyt olen raskaana n.5 viikolla :)
        ja olo tuntuu maailman onnellisimmalta.
        Aivan uskomaton tunne ja olin jotenkin valmistautunut että voi mennä kuukausia kun seurannut muiden yrityksiä..

• ....................

Ehdittiinkö tutkia ja löydettiinkö jotain syytä miksi tärppääminen kesti?

• juup.

Tutkittiin, eikä meistä kummastakaan löytynyt syytä. Olimme jonossa jatkotutkimuksiin (=hoitoihin), mutta se riitti lääkkeeksi, se jono ja raskauduin luomuna.

• Heippadii

Pillerit pois toukokuun alussa ja plussa testiin elokuun lopulla. Nyt mennään jo 17 4.

• kokolh

Olen vanha haahka, eli yli 35v.
      Kaikki raskaudet ovat alkanee ekasta kierrosta. Olen itse laskenut ovulaatiopäivän. Eka kerralla käytin kuumemittaria ovulaation paikantamiseen.
      Viimeisin starttasi kierron kymmenes päivä, eli vahingossa. Oli tarkoitus odotella vielä pari kuukautta ja yrittää sitten tosissaan.

• RTJ

Reilu 2 vuotta tässä yritetty ja ei mitään...
      Lääkärissä ei olla käyty vielä, mutta varmaan sinne täytyy pian mennä kun ei kuulu eikä näy!

Olen käynyt kymmenet palstat läpi ja meitä taitaa riittää :( Ehkä jonakin päivänä haikara tulee meillekkin kylään... Toivotaan kovasti!

• 31+1

Ilman muuta hakeutukaa tutkimuksiin jos kerran jo reilu kaksi vuotta raskautta olette yrittäneet.

• Rillastiina

Heti ekasta kerrasta! - 3 iltaa puuhasteltiin oviksen aikoihin - ei mitenkään suunnitelmallisesti kylläkään, mutta sattui olemaan harvinaiset yhteiset vapaat! Ei sitä meinaa vieläkään uskoa todeksi!! Olen sentään jo 36 vuotias! Jotenkin kuvittelin, että ainakin vuosi menee - tai ettei enää saa ollenkaan omaa lasta. Ihmeellistä että olen tulossa äidiksi! Tosin vasta kuudes viikko menossa, mutta kuitenkin. :)

• zzzx123423

Vuosi meni.

• Raskaaksi__

Hei!

Neljännellä kuulla ehkäisyn jättämisestä tulin raskaaksi. Kahtena viimeisimpänä niistä yritimme tietoisesti tähdätä ovulaation aikaan ja jälkimmäisellä onnistuikin sitten. Eli tulin siis nopeasti raskaaksi. Ikää 28 vuotta.

• 4 kk

3-4 kk päästä. Sen tarkemmin en osaa sanoa, koska ehkäisy jätettiin pois oikeastaan vähän vahingossa. Enkä kytännyt ovulaatioaikaa, vaan harrastettiin seksiä normaalisti silloin kun siltä tuntui. Ikää 36 ja eka lapsi, joten voi sitä näköjään vanhanakin vielä helposti tärpätä :-)

• Liam*

Joillakin tärpännyt hyvinkin nopeasti!

Esim. pillereiden lopettamisen jälkeen, oliko mitään ovistuntemuksia (vatsanippailuja, limoja tms.) ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2313
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      236
      1739
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      307
      1267
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      925
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      747
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      683
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      34
      666
    Aihe