Pystyykö koneen nimeä muuttamaan jossakin asetuksissa? Sain koneen kaverilta joka tyhjensi muuten omat tiedostonsa ja muut, mutta jätti ohjelmat, mutta en pidä sen kone nimestä. Se on määritetty HulluPc:ksi. Tämä siis näkyy esim. internet määrityksissä ja muuallakin. Käyttäjien nimet ovat muita nimiä. Mutta juuri järjestelmän valvojan nimi on tämä Hullu, kuinka voisin muuttaa tämän?
Tarttisin apua, kiitos etukäteen auttajille
Pc -nimen
8
397
Vastaukset
Pystyy, mutta miksi et edes käyttöjärjestelmää ilmoita apua kysyessäsi?
Jos kertoisin miten nimenvaihto tällä koneella tehdään, se tulkittaisiin vittuiluksi. ; )- Samppa.
Auttaako tuolla oleva ohje:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8386569#comment-39409948Sinun kaverisi ei oikein ole perillä tietokoneen käytöstä... nimittäin jos sinä olisit hakkeri, niin sinä saisit palautettua kaverin tiedostot ,ellein hän ole ylikirjoittanut niitä.... Minä asentaisin kyllä käyttiksen uudestaan....
- muuttaminen ?
vapunen kirjoitti:
Sinun kaverisi ei oikein ole perillä tietokoneen käytöstä... nimittäin jos sinä olisit hakkeri, niin sinä saisit palautettua kaverin tiedostot ,ellein hän ole ylikirjoittanut niitä.... Minä asentaisin kyllä käyttiksen uudestaan....
käyttis on wind 7.
Kiitos hyvästä ohjeesta Samppa. Mutta mistähän löytyy sellainenkuin Windows rekisterieditori.
Ehkä emme olekaan kaverimme kanssa kovin tietoisia tietokoneiden käytöstä, myönnettäköön se. Sinisilmäisinä ehkä luotamme toiseen, ettei toista kiinnosta toisen tiedostot. Ja mitähän on ylikirjoittaminen? Tarvitaanko tähän jokin ylimääräinen ohjelma, vai löytyykö windows:sista jo tällainen. - yuiolklkl
vapunen kirjoitti:
Sinun kaverisi ei oikein ole perillä tietokoneen käytöstä... nimittäin jos sinä olisit hakkeri, niin sinä saisit palautettua kaverin tiedostot ,ellein hän ole ylikirjoittanut niitä.... Minä asentaisin kyllä käyttiksen uudestaan....
Ja sulla on taipumus antaa aivan älyttömiä ohjeita. Voisit lopettaa tai alkaa vastaamaan kysymyksiin.
- Elmond
muuttaminen ? kirjoitti:
käyttis on wind 7.
Kiitos hyvästä ohjeesta Samppa. Mutta mistähän löytyy sellainenkuin Windows rekisterieditori.
Ehkä emme olekaan kaverimme kanssa kovin tietoisia tietokoneiden käytöstä, myönnettäköön se. Sinisilmäisinä ehkä luotamme toiseen, ettei toista kiinnosta toisen tiedostot. Ja mitähän on ylikirjoittaminen? Tarvitaanko tähän jokin ylimääräinen ohjelma, vai löytyykö windows:sista jo tällainen.Rekisterieditori löytyy esim. tämän linkin avulla:
http://preview.tinyurl.com/2vljmke
Tietojen ylikirjoittaminen:
http://preview.tinyurl.com/2vp74df
Mutta kuten vapunenkin totesi, käyttöjärjestelmä kannattaa asentaa uusiksi. Kun koskaan ei voi olla varma, onko sille koneelle jäänyt jotain ylimääräistä sälää, kuten keylogger (ohjelma, joka rekisteröi kaikki näppäinpainallukset ym. ja mahdollisesti lähettää tiedot johonkin) tai muita haittaohjelmia. - Pyyhis
muuttaminen ? kirjoitti:
käyttis on wind 7.
Kiitos hyvästä ohjeesta Samppa. Mutta mistähän löytyy sellainenkuin Windows rekisterieditori.
Ehkä emme olekaan kaverimme kanssa kovin tietoisia tietokoneiden käytöstä, myönnettäköön se. Sinisilmäisinä ehkä luotamme toiseen, ettei toista kiinnosta toisen tiedostot. Ja mitähän on ylikirjoittaminen? Tarvitaanko tähän jokin ylimääräinen ohjelma, vai löytyykö windows:sista jo tällainen.Rekisterieditorin saa auki kirjoittamalla suorita-riville tai (Windows 7:ssä) hakuriville regedit. Jos et tiedä mitä rekisterieditorilla tehdään, niin älä suotta sotke konettasi sorkkimalla rekisteriä.
Avaa ohjauspaneelista Järjestelmä oikeasta reunasta Muuta asetuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514