Tarina

Päivälintu

TARINA EI SISÄLLÄ YLTIÖPÄISTÄ SUORITUSTA, VAAN SE YRITTÄÄ KUVATA SITÄ KUULUISAA ”EKAA KERTAA” MAHDOLLISIMMAN KAUNIISTI JA JONKUN MIELESTÄ VARMAAN JOPA HIEMAN KAUNISTELLEN. TOIVOTTAVASTI LAITATTE KOMMENTTIA, OLI SE SITTEN POSITIIVISTA TAI NEGATIIVISTA.

Aura ja Menni istuivat sängyllä tuijottaen toisiaan. Aura oli kaunis. Menni oli kaunis. Auran mustat, pörröiset hiukset kehystivät hänen vaaleita kasvojaan, joissa tuikkivat samaan aikaan ilmeettömät ja elämänhaluiset, ruskeat silmät. Mennin kaulassa roikkui hopeinen risti. Hänenkin hiuksensa olivat mustat ja pörröiset, vain lyhyemmät kuin Auran. ”Kuin kaksi marjaa”, olivat monet heistä todenneet. Ja niinhän he olivatkin. Samaan aikaan toistensa täydellisiä peilikuvia ja täydellisiä vastakohtia.

Tämä oli sitä mitä he tekivät usein; istuivat kasvot vastakkain ja tuijottivat toisiansa. Se vain jotenkin oli niin paljon kauniimpaa kuin yltiöpäinen lääppiminen ja vaatteiden repiminen. Nyt he molemmat olivat kuitenkin päättäneet, että tässä mennään pidemmälle.

- Aura, sä oot kaunis.
- Niin sinäkin…
- Aura, mä tahdon näyttää sulle, kuinka paljon mä rakastan sua.
- Menni, minäkin rakastan sua… Ja…

Menni lähestyi Auraa, ja heidän huulensa koskettivat toisiaan. Huone oli täynnä auringonvaloa ja perhosia, jotka lensivät kumpaisenkin vatsasta.. Suudelma kesti ikuisuuksia, kunnes he vihdoin irrottautuivat toisistaan. Menni nousi sängyltä ja käveli radion luokse. Hän laittoi CD:n soimaan ja palasi takaisin sängylle.
- Vai että tämä, Aura sanoi hymyillen.
- Juuri niin, tää on niin kaunista… Menni hymyili takaisin.

He silittivät toistensa hiuksia, korvissa kuului lintujen laulun ja musiikin sekoitus. Huulet koskettivat taas toisiaan. Mennin huulet olivat jo aivan yhtä punaiset kuin Auran.
- Olit sitten punannut huules, Menni sanoi vilkaistuaan peiliin.
Aura ei sanonut enää mitään katsoi vain rakastaan ja kohoumaa, joka jo näkyi tämän housun etumuksen läpi.
- Ollaanko me nyt varmoja tästä? hän kysyi.
- Ollaan me, Menni vastasi.

He aloittivat taas toistensa suutelemisen. Kädet vaeltelivat pitkin poikin, selässä, niskassa, takamuksella… He nousivat seisomaan sängyn viereen, jotenkin suuteleminen vain tuntui paremmalta seistessä kuin istuessa. He koettelivat toistensa suita kielillään. Ilma oli täynnä sähköä. Vähän kerrallaan kädet alkoivat kulkeutua myös intiimimmille ruumiinosille. Aura silitteli hellästi Mennin jäykkää penistä housujen läpi, Menni kosketteli Auran pyöreitä, suurehkoja rintoja vihreän rimatopin päältä. He lopettivat suutelemisen ja vain hyväilivät toisiaan jonkin aikaa.

Menni tarttui kiinni Auran topin alareunasta ja veti sen pois hänen päältään. Sen alta paljastuivat viininpunaiset, pitsiset rintaliivit. Vastaavasti Aura alkoi napittaa Mennin tummansinistä flanellipaitaa, ja saikin sen hetken kuluttua pois rakkaansa yltä. He olivat vielä nuoria, Mennillä ei näkynyt karvoitusta muualla kuin navasta housuihin ja siellä taas penikseen kulkevalla kapealla kaistaleella. Menni oli laiha, jäntevä ja pitkähkö poika, todella kalpea ihosta silmiin saakka. Hiuksetkin oli värjätty mustiksi, todellisuudessa ne olivat lähes valkoiset. Aura oli Menniä lähes kaksikymmentä senttiä lyhyempi. Hän oli hieman keskimääräistä pullukampi, rinnat olivat suurehkot ja lantio kauniin leveä. Hänen vatsansa pömpötti söpösti nyt, kun paita ei enää ollut peittämässä sitä.

Aura kääntyi selin Menniin, ja sanomatta sanaakaan tämä avasi Auran hameen vetoketjun ja pudotti hameen lattialle. Aura kääntyi taas ympäri, ja tällä kertaa Menni avasi hänen housujensa napit ja riisui nekin pois. Nyt Auralla oli yllään enää alusvaatteet. Yllättäen Aura käveli Mennin taakse samalla hyväillen tämän paljasta vatsaa välillä pistäen sormensa housujen reunan alle. Seisoessaan Mennin takana hän jonkin aikaa vain silitteli tämän vatsaa, kunnes lopulta avasi vyön soljen ja heti perään mustien pillifarkkujen napin ja vetoketjun. Farkkujen alta paljastui tumman siniset Nalle Puh –bokserit, juuri ne, jotka Aura oli ostanut hänelle.
- Oi kun söpöt pöksyt, Aura virnuili hänelle.
- Eivät puoliksikaan yhtä söpöt kuin antajansa, Menni sanoi kääntyen samalla ympäri ja viskaten Auran selälleen sängylle.

Vasta Mennin käytyä Auran päälle makaamaan he tajusivat, kuinka lähellä toisiaan he todella olivatkaan, ja etteivät heidät ihonsa koskaan ennen olleet koskettaneet toisiaan näin kokonaisvaltaisesti. Ja taas ke tuijottivat toisiaan. Kauan.
- Hei, ei nyt unohduta tähän, jooko..? Menni sanoi lopulta.

Aura sulki silmänsä ja Menni suukotti hänen luomiaan. Hän antoi kevyitä suudelmia joka puolelle Auran kasvoja, siirtyen vähitellen kaulalle ja solisluille. Hän painoi päänsä Auran yhä rintaliivien peittämien rintojen väliin ja pysähtyi. Hän hengitti raskaasti lämmintä ilmaa rakkaansa iholle.
- Voinko mä ottaa nämä pois?
- Jos uskallat.

Menni avasi hakaset hieman vapisevin käsin. Liivien alta paljastuivat kauneimmat rinnat, mitä Menni oli koskaan nähnyt. Nännipihat olivat melko suuret ja itse nännit pienet. Rintojen pinnalla risteili muutamia raskausarpia. Hän siirsi suukotteluaan vasemmanpuoleisen rinnan reunoilta yhä keskemmäs, ja alkoi lopulta nuolla nänniä ja nännipihaa. Saman hän teki toisellekin rinnalle. Aurasta tämä kaikki tuntui aivan uskomattomalta. Se ei ollut mitään verrattuna siihen, kun hän itse hyväili rintojansa. Toisen kosketus oli jotain, jota ei voinut verrata oikein mihinkään.

- Hei, oota vähän, elä mee enää alemmas…
- No..?
- Ei kun ei vielä, tai siis… tuuhan tänne.
Mennin noustua taas Auran kasvojen tasalle he suutelivat toisiaan, jälleen kerran. Heidän kielensä leikittelivät toisillaan ja piirtelivät kuvioita toistensa pintaan.

Ensin he nousivat istumaan sängylle, sitten taas seisomaan sängyn viereen, koko ajan hyväillen toisiaan. Kuin sanattomasta sopimuksesta he laskivat kätensä toistensa alushousujen reunoille ja alkoivat hivuttaa niitä alaspäin. Mennin jo kovasti koholla olleen etumuksen alta paljastui tummahkon karvoituksen peitossa ja täysin ”juhlakunnossa” oleva penis. Aura ei tiennyt oliko se ”pieni”, ”keskikokoinen” vai ”suuri”, ei hänellä ollut oikein minkäänlaista vertailukohtaa. Hän tiesi kuitenkin, että se oli kaunis ja samalla jopa hieman uhkaava, sillä hän tiesi, mitä sillä kohta tehtäisiin, ja hän oli hieman peloissaan. Auran kosteiden pikkuhousujen alta paljastui tumma karvapehko, jota hän ei ollut ajellut minkään valtakunnan vehkeillä, se ei vain ollut koskaan tuntunut hyvältä. Juuri oikean näköinen, Menni huomasi ajattelevansa.

Varovasti Aura hivutti kättään Mennin kalua kohti. Kummaa, miten noin vaalealla pojalla on noin tummat karvat, hän ajatteli. Hänen elämänsä ensimmäinen kosketus penikseen… tuntui upealta, sekä hänen itsensä että Mennin mielestä. Hän kosketteli siittimen vartta varovasti, puristeli niin paljon kuin vain uskalsi. Välillä hän hipaisi kiveksiä. Kaikki tämä tuntui Mennistä taivaallisen hyvältä, ja vaikkei Aura tiennytkään, mitä ”olisi pitänyt” tehdä, ei tämä ollut millään muotoa verrattavissa omaan käteen vetoon. ”Mitä ne nyt sanoikaan siinä valistusfilmissä…?” Aura mietti videota, jonka he olivat katsoneet biologian tunnilla, ja jolle kaikki olivat kippurassa nauraneet. ”Kiveksen ovat hyvin herkkä alue…” Hän hätkähti kun Mennin käsi yhtäkkiä kosketti hänen märkää alapäätään. Sanoinkuvaamaton hyvänolontunne levisi koko vartaloon. Siinä he olivat, kädet toistensa alapäissä tuijottamassa toisiaan. Menni hiveli Auran vakoa jonkin aikaa. Lopetettuaan hän otti päiväpeiton pois sängyn päältä ja rullasi peiton sängyn jalkopäähän.
- Teidän jälkeenne, hän sanoi Auralle virnistäen samalla hieman ilkikurisesti mutta pelokkaasti.

Aura tempaisi tyynyn lattialle ja asettui makaamaan sängylle selälleen. Menni hivuttautui hitaasti hänen päällensä. Ja taas he suutelivat, jotenkin se vain tuntui lievittävän ilmassa leijuvaa jännitystä.

- No… Menni sanoi, saanko mä nyt… tulla?
- Joo.

Menni asetti kovan peniksensä pään auran vakoon ja odotti sitten hetken. He kumpikaan eivät voineet uskoa, että tämä todella tapahtui. Sitten hän alkoi hitaasti hivuttamaan itseään Auran sisälle. He olivat jo aiemmin päättäneet, etteivät käyttäisi kondomia. Tauteja ei ollut ja Aura käytti e-pillereitä. Sentti kerrallaan siitin upposi syvemmälle. Aura tunsi terskan reunat, kun ne ensin painuivat hänen sisälleen. Hän oli kuvitellut tämän sattuvan paljon enemmän, mutta se tuntuikin vain todella hyvälle. Aura oli ehkä hieman löysempi kuin mitä Menni oli kuvitellut, mutta se ei haitannut häntä yhtään. Lopulta Aura tunsi, kuinka Mennin kiveksen painuivat vasten hänen alapäätään.
- Nyt mä oon kokonaan siellä…
- Nyt me ollaan niin lähellä kun vain koskaan voidaan olla.

Menni aloitti hitaan edestakaisen liikkeen, ulos, sisään, ulos, sisään… Aura alkoi pikku hiljaa myötäilemään liikettä lantiollaan. Mennin liike kävi nopeammaksi, muttei kuitenkaan niin nopeaksi, kuin seksi yleensä TV:ssä ja muualla kuvataan. Ehei, tämä oli jotain paljon kauniimpaa ja ainutkertaisempaan kuin jonkin juuri baarissa tavanneen pariskunnan harjoittama kylmä suoritus.

Mennin huohotus kävi raskaammaksi, ja henkäisyjensä lomasta hän sai sanottua:
- Rakas, saanko mä laueta sun sisälle..?
- Joo, Aura huokaili vastaukseksi.
Melkein heti Mennin penis jäykistyi äärimmilleen ja hän tunsi, kuinka jotain lähti liikkeelle sen sisällä. Lämmin sperma ryöppysi Auran sisälle, kun Menni vielä työnsi itseään sisälle pari kertaa ennen kuin vetäytyi ulos.

Kului kauan… CD oli loppunut jo aikoja sitten.

- Rakas, sinä et nyt saanut.
- Voi sinua hölmöä. Sainhan minä. Minä sain sut.

17

12415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunisko?

      Toi oli ihan uskomattoman hyvä! Siis tälläst tääl pitäiski olla! Jatkahan tosta vielä! Kiitos:)!

    • Lukumato

      ...hyvä! Ja tää oli viel nii kauniisti kirjotettu. Iha huippu tarina! Tosi hyvä! Arvosana: 10½! Jatka ihmeessä tällästen tarinoiden kirjottamista. Muista kirjottaa samalla nimimerkillä et tunnistan sun tarinat.

      • Päivälintu

        Ja minä kun luulin ettei kukaan pitäisi tästä. Toki voin kirjoittaa lisää, saas nyt vain nähdä että milloin. Yritän:)


    • Leena

      noi raskausarvet on tulleet, jos ekasta kerrasta on kyse ... vai olenko käsittänyt väärin????

      • Päivälintu

        Rakausarvet aihautuvat ihokudoksen nopeasta venymisestä. Ja näin ollen todella monilla tytöillä on raskausarpia rinnoissa, kankuissa, persauksessa jne. Niiden nimenä on raskausarpi vain siksi, että silloin raskaana ollessaan niitä yleensä viimeistään saa.


      • Leena
        Päivälintu kirjoitti:

        Rakausarvet aihautuvat ihokudoksen nopeasta venymisestä. Ja näin ollen todella monilla tytöillä on raskausarpia rinnoissa, kankuissa, persauksessa jne. Niiden nimenä on raskausarpi vain siksi, että silloin raskaana ollessaan niitä yleensä viimeistään saa.

        oleellinen tieto tuo raskausarpijuttu on kirjoituksen kannalta??? Hmm.. ehkä joku muu sana tai kiertoilmaus voisi kuitenkin olla parempi tässä kohtaa ...


      • Päivälintu
        Leena kirjoitti:

        oleellinen tieto tuo raskausarpijuttu on kirjoituksen kannalta??? Hmm.. ehkä joku muu sana tai kiertoilmaus voisi kuitenkin olla parempi tässä kohtaa ...

        Ehkä halusin kertoa, etteivät nämä ihmiset ole niitä täydellisiä satakasikytsenttisiä isorintaisia blondeja ja hillittömillä vatsalihaksilla varustettuja himobodareita? Ehkä? Toki ymmärrän, jos se häiritsee. Siinä se kuitenkin on, eikä muuksi muutu.


    • Anonyymi

      Kaunis tarina. Kirjoita toki toistekin. :)

      • Jah

        ootko ihan ite se itsetyydytys.orgin anonyymi!?


    • ---

      Niin hyvää..ettei sanotuksi saa.. Huippua!!

    • tyttö**

      tää oli tosi kaunista luettavaa!!
      oispa ollu mun eka kerta tollanen..
      siis toi oli niin nättiä ettei mitään!!
      sä osaat kirjottaa hyvin!!!

    • sexGirl

      voix joku kertoo et kun oon neitsyt nii ja haluasin sexiii mut en uskalla nii mitä teen ja oon 16w en oo varma osaanko nussii???

      • Päivälintu

        Kivoja nää kolmikymppiset jotka tulee tänne pelleilemään. Hei, tuo "teinixin" matkimien ei enää ole hauskaa, sori.


    • *elffi*

      Sun pitäis oikeesti kirjottaa enemmän oot tosi hyvä ihan oikeesti ite en oo mikää kirjottaja mut osaan arvioida hyviä ja huonoja kirjottajia! ja sä oot tosi hyvä toivottavastri kirjotat lisää! :) hyvää jatkoa sulle!
      -Elffi-

    • ***

      Kerrassaan ihanaa! Kirjoitathan joskus lisää?!

    • ^^Vempula^^

      siis tää on aivan ihana tarina... eij parempaa voi olla =)

    • tyttö

      toi oli niin kaunista! ihanaa
      kirjota lisää tommosii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe