Ostopäätöstä pyöritellessä.. -98 Mittarissa 240tkm. Mihin lukemiin näillä peleillä mahtaa yleisesti ajaa?
http://www.nettiauto.com/renault/scenic/3504914
tuolla harkitsemani peli jos auttaa tarkentamaan.. kiitos avusta jo etukäteen!
Apua tietämättömälle
3
622
Vastaukset
- Ladamiäs
Ajaa niin kauan, kunnes väsyy korjuuttamaan sähkövikoja.
- Se on herrassa...
Eiköhän tuon ikäisestä Rellusta jo kaikki sähköviat ole kertaalleen ehditty korjaamaan. 98-vuosikerrassa niitä sähkölaitteitakaan ei ole ylenmäärin. Jos tietämätön omaa yhtään automiehen kättentaitoja, niin kohtuuhinnalla saat mukavan kiesin. Merkkihuoltoon tuota ei enää kannata ajaa eikä ehkä muutenkaan ylenmäärin "huoltaa". Tuurilla ajat 50 000 km ilman mitään ja huonolla tuurilla liikkeen pihasta ulos ja tappelet sitten väsymykseen asti.
- Ladamiäs
Se on herrassa... kirjoitti:
Eiköhän tuon ikäisestä Rellusta jo kaikki sähköviat ole kertaalleen ehditty korjaamaan. 98-vuosikerrassa niitä sähkölaitteitakaan ei ole ylenmäärin. Jos tietämätön omaa yhtään automiehen kättentaitoja, niin kohtuuhinnalla saat mukavan kiesin. Merkkihuoltoon tuota ei enää kannata ajaa eikä ehkä muutenkaan ylenmäärin "huoltaa". Tuurilla ajat 50 000 km ilman mitään ja huonolla tuurilla liikkeen pihasta ulos ja tappelet sitten väsymykseen asti.
Se on teknisesti simppeli, eikä sisällä kaikenmaalimman hajoovaa sähköhärpäkettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175