kuinka paljon voi lihoa päivän aikana

mietin täs..

Olen oksennellut ruokaa noin kuukauden..perjantaina oli taas bileilta ja mulla on yleensä hemmetinmoinen nälkä bileiltojen jälkeen,joten koko seuraavan päivän vaan söin ja söin enkä pystynyt oksentaa ku kurkku on kipee,täynnä limaa enkä muutenkaan jaksanut...ennen perjantaita paino oli 61,6 nyt sunnuntai-aamuna vaaka näyttää 64,4!!! voiko paino tosiaan nousta jopa 3 kg päivän aikana???!

11

4499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

      mulla on vähän samaa ollu. Itekki kaipaisin tämmöseen vastausta! :/

    • ````

      Paino voi nousta paljonkin ahminnan jälkeen, mutta todellisuudessa paino on nestettä ja elimistössä olevaa ruokaa joka kyllä tulee pois. Muutama päivä ja painosi on entisellään jos siis syöt normaalisti tai niukasti. Toisekseen ajottainen kalorien ylisaanti voi tehdä jopa hyvää kropalle koska silloin aineenvaihdunta joutuu kunnolla töihin. Jos kroppa on aikeissa joutua säästöliekille, ahmiminen pitää aineenvaihdunnan kunnossa ja laihtuminen onnistuu. Tiedän että se ahdistaa nyt ja tuntuu kuin olisi kolme kertaa isompi kuin oikeasti on. Minä todella tiedän miltä se tuntuu. viime viikolla olin kipeänä. Kurkku niin kipeä että puhuminenkin teki kipeää. Noh eipä kuitenkaan estänyt ahmimiskohtausta. Sunnuntaina painoin 58 kg ja uskokaa tai älkää, niin viime viikon aikana pahimmillaan painoni oli yli 66! Perjantaista tähän päivään olen syönyt kevyesti ja oksentanut tavallistakin ruokaa jolloin kalorit ollu n. 500 per pvä. Nyt paino alkaa olla taas entisensä. Huomenna aamupaino on varmaankin jo alle tuon 58. Eli älä huoli, et ole oikeasti lihonut! :)

      • argh..

        joo..paitsi jatkoin tätä mässäilyä tähän päivään asti (eli yht. 4 pv) ja nyt paino on jo 66 ja jotai..nyt illal oksensin mut syömisest oli kulunut jo ainaki kolme tuntii et uskon et kaikki oli ehtiny jo imeytyä..oksensin iha vaa helpottakseen oloa..ku vituttaa ku on päättäny oksentaa, ahmii ja juo samalla vitusti vettä et ois helpompi oksentaa ja sit kumminki ei saa mitää ylös!!!..mun itsetunto on ny iha pohjal ku ymmärrän et mul ei vaan oo tahdonvoimaa..riittää et masennun vähänki ni alan mässäillä ja sit jos sitä ei saa oksennettuu ni siitä se kierre vasta alkaaki...nyt ei tee mieli lähtee ulos yhtää ku olo on ku norsulla ja eniten vituttaa et menin pilaamaan kaiken sillä yhellä mässäilypäiväl............


    • mm

      joo tota ei päivässä lihota.

      • tinka81-

        en ole ketjun aloittaja mutta tähän liittyen täytyy sanoa että olen kyllä itsekin joskus miettinyt tätä enkä vieläkään tiedä miten asia oikeasti on.. entäs jos ahmii kerralla vaikka 10 000 kaloria (esim. ahmimissessio, jonka jälkeen on tarkoitus oksentaa - olen laskenut että omat kunnon ahmimiseni ovat noin 10 000 -15 000 kaloria, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin) eikä saa sitä ylös, niin pakkohan siitä on ihan pysyvästi lihoa, valtava määrä kaloreita..? jos kiloon vaaditaan 7000 kaloria niin mulle ei ois temppu eikä mikään lihoa päivässä pari kiloa, jos en oksentais kaikkea syömääni.. pelottavaa, miten paljon ihminen voikaan ahmia..


      • fghjkjhb
        tinka81- kirjoitti:

        en ole ketjun aloittaja mutta tähän liittyen täytyy sanoa että olen kyllä itsekin joskus miettinyt tätä enkä vieläkään tiedä miten asia oikeasti on.. entäs jos ahmii kerralla vaikka 10 000 kaloria (esim. ahmimissessio, jonka jälkeen on tarkoitus oksentaa - olen laskenut että omat kunnon ahmimiseni ovat noin 10 000 -15 000 kaloria, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin) eikä saa sitä ylös, niin pakkohan siitä on ihan pysyvästi lihoa, valtava määrä kaloreita..? jos kiloon vaaditaan 7000 kaloria niin mulle ei ois temppu eikä mikään lihoa päivässä pari kiloa, jos en oksentais kaikkea syömääni.. pelottavaa, miten paljon ihminen voikaan ahmia..

        Itte kuulun kyll tonne anoreksia puolelle mut tulin tänne tsekkailee(((((: Toi 10 000-15 000kcal on ISO määrä...ja mä ku saan paniikin jos kalorit menee yli 1000!!!


    • sosad87

      Meikäläinen on vaan luuta ja nahkaa ja kuivuneita lihaksia. Sairastuin bulimiaan reilu kolme vuotta sitte ja oon ahminu lähes joka päivä ja oksentanu. Olin ennen terve,normaali painoinen urheilijatyttö. Sitte jostain yhtäkkiä keksin vaan et voi syödä mitä vaan herkkuja lihomatta kunhan oksentaa sitte. Joten siitä se sairas kierre sitte lähti. Laihduin yli 15 kg bulimian takia kahden kuukauden sisällä.
      Oon aina ollut hyvä kuntoinen ja erittäin liikunnallinen. Mutta ennen se oli normaalia liikkumista. Bulimian alettua siitä tuli jo melkeenpä himo liikuntaa ja mielenvikasta puuhaa.
      Ahmin lähes joka päivä ihan hulluna kans mättään leipää voilla ja juustolla ja keksejä ja suklaata ja joskus jopa sokeria suoraan lusikalla pussista kun ei oo muuta. Oon 22-vee ja päivät on yhtä helvettiä kun oon työttömänä ja asun himassa porukoilla. Koitan aina keksii kaikkee kivaa puuhaa mut joka päivä yksinäisyys ja masentuneisuus ajaa mut ahmimaan. Oksentamisen jälkeen lepään hetken ja sitte urheilen loppupäivän. KÄyn pitkillä jopa 3h lenkeillä,bodypumpissa ja combatissa ja zumbassa. Oon kans ihmetelly et mihin ne kalorit hävii kun ei sitä laattaa tuu ees aina ulos niin paljon mitä oon ahminu. Nyt oon iha alipainoinen ja kuukautisiakaan ei oo ollu 3vuoteen.

      • qwsde

        Jos tota sun oksentelua ei oo siis kestäny vielä ku toi kuukaus tai onhan se sillee pitkäaika mut sit verrattuna itellä kolme vuotta niin kannattaa ihan tosissaan koitta alopetta koko paska taa on ihan perseestä koko kierre! Ite just yritän aika vaikee vaan ku kestäny näin ptkään ja tästä ei ees tiiä oikeen kukaan, mitä nyt päissään joillekki maininnu. Tän koko päivän oon ollu oksentamatta, ja oon hiton ylpee siitä. Nytki on kauhee olo ku söin 3 pasteijaa ihan täynnä ja oksetta, mutta en aijo ratketa! Ja tsemppiä sulle oikeesti se kannattaa koittaa lopettaa tuo kierre. Ite ennen olin hiukan alipainonen ja nyt kolmen vuoden aikana mun pano on heitelly koko ajan tosi paljon, ja masentunu vaan tän takia


      • tejull
        qwsde kirjoitti:

        Jos tota sun oksentelua ei oo siis kestäny vielä ku toi kuukaus tai onhan se sillee pitkäaika mut sit verrattuna itellä kolme vuotta niin kannattaa ihan tosissaan koitta alopetta koko paska taa on ihan perseestä koko kierre! Ite just yritän aika vaikee vaan ku kestäny näin ptkään ja tästä ei ees tiiä oikeen kukaan, mitä nyt päissään joillekki maininnu. Tän koko päivän oon ollu oksentamatta, ja oon hiton ylpee siitä. Nytki on kauhee olo ku söin 3 pasteijaa ihan täynnä ja oksetta, mutta en aijo ratketa! Ja tsemppiä sulle oikeesti se kannattaa koittaa lopettaa tuo kierre. Ite ennen olin hiukan alipainonen ja nyt kolmen vuoden aikana mun pano on heitelly koko ajan tosi paljon, ja masentunu vaan tän takia

        eksyin vahingos tähän ketjuun ja voin sanoo et oon järkyttyny. täällä tyypit vaa vaihtaa
        oksennus kokemuksiaa ku leivontareseptejä.. voisin suositella lämpimästi et hakeudutte mahd
        pian jonku psykiatrin juttusille, tarviitte ammattiauttajaa.. toivottavasti oikeesti tajuatte että
        teillä on sairaus josta ette voi parantua ilman asiantuntevaa apua. menkää hyvät ihmiset hoitoon
        ennen kuin on liian myöhäistä!!


      • ettäsillee
        tejull kirjoitti:

        eksyin vahingos tähän ketjuun ja voin sanoo et oon järkyttyny. täällä tyypit vaa vaihtaa
        oksennus kokemuksiaa ku leivontareseptejä.. voisin suositella lämpimästi et hakeudutte mahd
        pian jonku psykiatrin juttusille, tarviitte ammattiauttajaa.. toivottavasti oikeesti tajuatte että
        teillä on sairaus josta ette voi parantua ilman asiantuntevaa apua. menkää hyvät ihmiset hoitoon
        ennen kuin on liian myöhäistä!!

        mä voin kyl parantua bulimiasta mut sit se on automaattisesti BED sen tilal...voi vittu ku vaan sais nää aivot toimimaan oikein..kylhän mä tajuun tän kaiken mutten kuitenkaa toimi niinku pitäs..


    • Anonyymi

      Sama enne herkku päivää vaaka näytti 102,3kg ja illan jälkeen 106,8kg taisin ahmia vähäsen liikaa herkkuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe