Siis onko tälläisessa pienessä kaupungissa yhtään bi-/lesbonaisia? Muutin tänne yli puoli vuotta sitte opiskelujen takia ja on yksinäinen olo kun en ole vielä törmännyt muihin sateenkaarilaisiin. :( Olisi kiva kuitenki tutustua muihin samankaltaisiin täällä.
Savonlinna ja lähiseutu
8
913
Vastaukset
- syksyn lehti
Onhan täällä ku osaa etsiä :)...
Kyllähän meitä täällä on... =)
- Lonely Lesbian
Ihanaa tietää että täällä on muitakin ! Aattelin jo et kaikki Savonlinnan lesbot ja bisset on kaapis piilos.... Onko Savonlinnassa muuten jotain paikkaa missä hlbt-kansa liikkuu? :)
Lonely Lesbian kirjoitti:
Ihanaa tietää että täällä on muitakin ! Aattelin jo et kaikki Savonlinnan lesbot ja bisset on kaapis piilos.... Onko Savonlinnassa muuten jotain paikkaa missä hlbt-kansa liikkuu? :)
No minä en ainakaan ole kaapissa... =)
Tietääkseni ei taida olla varsinaisesti mitään tiettyä paikkaa, missä meidän kaltaiset liikkuis... Mutta aika yleinen kahvittelu-paikka on "häppäri". Vaikken itse hirveämmin ole viimeaikoina sielä käyny, suosin enemmän hernemäessä sijaitsevaa Bar Kukkoa... :D Muissa baareissa en itse liiku juuri ollenkaan, joten en osaa sanoa miten niissä liikkuu porukkaa...- Lonely lesbian
poikatyttö kirjoitti:
No minä en ainakaan ole kaapissa... =)
Tietääkseni ei taida olla varsinaisesti mitään tiettyä paikkaa, missä meidän kaltaiset liikkuis... Mutta aika yleinen kahvittelu-paikka on "häppäri". Vaikken itse hirveämmin ole viimeaikoina sielä käyny, suosin enemmän hernemäessä sijaitsevaa Bar Kukkoa... :D Muissa baareissa en itse liiku juuri ollenkaan, joten en osaa sanoa miten niissä liikkuu porukkaa...Heh, itse asun lähellä bar kukkoa, mutta kumma kyllä, vielä ei ole tullut käytyä siellä. :) Pitäisi joskus varmaa käydä katsastamassa millainen paikka mahtaa olla.
hah voi olla että itellä on niin huono gaydar etten vaa tunnista muita sateenkaarilaisia savonlinnassa. :D Lonely lesbian kirjoitti:
Heh, itse asun lähellä bar kukkoa, mutta kumma kyllä, vielä ei ole tullut käytyä siellä. :) Pitäisi joskus varmaa käydä katsastamassa millainen paikka mahtaa olla.
hah voi olla että itellä on niin huono gaydar etten vaa tunnista muita sateenkaarilaisia savonlinnassa. :DIte tykkään paikasta kovasti, mukavan rauhallinen kahvittelu paikka, sekä ystävällinen henkilökunta... :)
Itse olisin myöskin kiinnostunut tutustumaan "samanhenkisiin" ja löytämään uusia kavereita kaikenikäisistä, kun monet tutut tuntuvat lähtevän täältä muuallepäin Suomea opiskeluiden ja töiden perässä...
Että jos sinua tai jotakuta muuta täällä kiinnostaa tutustuu tai lähteä vaikkapa kahville, rohkeesti vaan kysymään, profiilistani löytyy yhteystietoja... =)
- Heartless.
Täällä ilmoittautuu kanssa yksi ! :---D Ite en tuota baarielämää vielä ihan harrasta, mutta asun keskustan lähellä ja näin. Ja muutaman muunkin tiedän, että kyllä meitä täältä löytyy (;
vanha viestiketju, mutta postaillaan silti.
täälläkin ilmoittautuu suht. yksinäinen ja hiljainen lepakko. sanovat, että täältä löytyy yllättävän paljon lesboja, olen asunut kaupungissa muutaman vuoden ja en vieläkään ole kovin montaa bongannut, liekö syynä se että gaydar on rikkipoikki tai sit en vaan käy oikeissa paikoissa oikeeseen aikaan. nekin muutamat jotka tunnen tai tiedän, ovat parisuhteessa tai muuten vain tavoittamattomissa.
viestiä saapi laittaa, jos bisseseura kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234