Kirjoitanpa tänne, kun itse aikoinani tietoa etsiskelin, että Emmaljunga City Crossit mahtuvat hyvin kokonaisina BMW 3-sarjan E91 farmariin City-kopankin kanssa. Joku tarvitseva toivottavasti löytää tämän tiedon täältä. Joku jarmo kuitenkin vastaa, että "ei kiinnosta", mutta se on voi voi.
E91 lastenvaunut
11
1641
Vastaukset
- Helsinki cityboy
Ei kiinnosta
- speedyimareles
itse taas aikoinani muka tarvitsin tilaa ja hairahduin A6:sen ostoon. Voi surkeudenhuippu mikä kokemus. Vm 2006 multitronicin korjaukseen ja lopulta laatikon vaihtoon 9000 e. Sähkövikaa, 2 x jätti tielle, ... Sitten tulin järkiini ja tuumasin etten halua ajaa linja-autolla joka on koko ajan korjaamolla ja vaihdoin bemariin. Nyt on alla E91 330d ja turvaistuimet kahdelle ja vaunut myös, tilaa on just sopivasti. Ja voi voi kuinka iskää hymyilyttää ajella... Kylä lähtee muttei kuluta!
- tiorwptiorwopeir
BMW on niin vitusti parempi kuin audi, ettei järki riitä!!!
Nimimerkillä KOKEMUSTA ON!! - ghjkjhg
tiorwptiorwopeir kirjoitti:
BMW on niin vitusti parempi kuin audi, ettei järki riitä!!!
Nimimerkillä KOKEMUSTA ON!!sinulla juuri ei ole kokemusta. On muuten aika noloa vastaa omaan viestiin. Siinä olet oikeassa että sinulla ei järki riitä.
- isä myös
Pitkittäin vai poikittain? Eli syökö koko kontin jos ne kärryt on siellä? Itellä sama ongelma ja 5-sarjalaista nyt katsellaan... 3-sarjaa sais halvemmalla, mutta ei oo varmuutta mahtuuko kamat. Meidän tarpeisiin (ison koiran ja rattaiden kanssa) niiden kärryjen pitäis mennä sinne pitkittäin, muuten ei onnistu...
- ____________________
Meillä menee Teutonian vaunut koppineen ja pyörät kiinni pitkittäin ja poikittain. Tämä tapahtuu vielä suojaverhon alle.
- isukki,......
Poikittain menevät, niiden taakse jää tilaa vielä parille putkikassille ja muulle tavaralle ja sivuillekin menee jotain, mutta koiraa en kyllä ehkä lähtisi tunkemaan. En ole itse asiassa kokeillut koppa ja runko erillään tai ilman pyöriä, siten voisi mahtuakin. Tietty jos on iso koira, niin aika ahtaaksi käy kyllä ihan varmasti.
- y,guhj
viitsi moista paskaa täällä jauhata....... kertoo, että penali on ahdaspaska.
- ,
taitaa olla aika ahdas pää.
- Joku tarvitseva
"Joku tarvitseva toivottavasti löytää tämän tiedon täältä."
Kiitos tiedosta, tästä oli apua koska samaan autoon harkinnassa juuri kyseiset vaunut. - lippalakkipäisten
finninaamaisten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733363
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442172- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618