E91 lastenvaunut

Isukki000

Kirjoitanpa tänne, kun itse aikoinani tietoa etsiskelin, että Emmaljunga City Crossit mahtuvat hyvin kokonaisina BMW 3-sarjan E91 farmariin City-kopankin kanssa. Joku tarvitseva toivottavasti löytää tämän tiedon täältä. Joku jarmo kuitenkin vastaa, että "ei kiinnosta", mutta se on voi voi.

11

1641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsinki cityboy

Ei kiinnosta

• speedyimareles

itse taas aikoinani muka tarvitsin tilaa ja hairahduin A6:sen ostoon. Voi surkeudenhuippu mikä kokemus. Vm 2006 multitronicin korjaukseen ja lopulta laatikon vaihtoon 9000 e. Sähkövikaa, 2 x jätti tielle, ... Sitten tulin järkiini ja tuumasin etten halua ajaa linja-autolla joka on koko ajan korjaamolla ja vaihdoin bemariin. Nyt on alla E91 330d ja turvaistuimet kahdelle ja vaunut myös, tilaa on just sopivasti. Ja voi voi kuinka iskää hymyilyttää ajella... Kylä lähtee muttei kuluta!

• tiorwptiorwopeir

BMW on niin vitusti parempi kuin audi, ettei järki riitä!!!

Nimimerkillä KOKEMUSTA ON!!

• ghjkjhg
        tiorwptiorwopeir kirjoitti:

BMW on niin vitusti parempi kuin audi, ettei järki riitä!!!

Nimimerkillä KOKEMUSTA ON!!

sinulla juuri ei ole kokemusta. On muuten aika noloa vastaa omaan viestiin. Siinä olet oikeassa että sinulla ei järki riitä.

• isä myös

Pitkittäin vai poikittain? Eli syökö koko kontin jos ne kärryt on siellä? Itellä sama ongelma ja 5-sarjalaista nyt katsellaan... 3-sarjaa sais halvemmalla, mutta ei oo varmuutta mahtuuko kamat. Meidän tarpeisiin (ison koiran ja rattaiden kanssa) niiden kärryjen pitäis mennä sinne pitkittäin, muuten ei onnistu...

• ____________________

Meillä menee Teutonian vaunut koppineen ja pyörät kiinni pitkittäin ja poikittain. Tämä tapahtuu vielä suojaverhon alle.

• isukki,......

Poikittain menevät, niiden taakse jää tilaa vielä parille putkikassille ja muulle tavaralle ja sivuillekin menee jotain, mutta koiraa en kyllä ehkä lähtisi tunkemaan. En ole itse asiassa kokeillut koppa ja runko erillään tai ilman pyöriä, siten voisi mahtuakin. Tietty jos on iso koira, niin aika ahtaaksi käy kyllä ihan varmasti.

• y,guhj

viitsi moista paskaa täällä jauhata....... kertoo, että penali on ahdaspaska.

• ,

taitaa olla aika ahdas pää.

• Joku tarvitseva

"Joku tarvitseva toivottavasti löytää tämän tiedon täältä."

Kiitos tiedosta, tästä oli apua koska samaan autoon harkinnassa juuri kyseiset vaunut.

• lippalakkipäisten

finninaamaisten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      73
      3363
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2172
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1697
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe