Olemme olleet jo jonkin aikaa samassa koulussa. Mielestäni meillä on ollut silmäpeliä, mutta hän vaikuttaa ujolta ja kääntää katseen pois, kunnon pitkää katsekontaktia ei saa, ja on kuin minua ei sitten olisikaan.
Viime viikonloppuna olimme samoissa pippaloissa, ja hän viimein tuli juttelemaan minulle kahdestaan kun eksyin samaan porukkaan hänen kaverinsa kautta. Tämän jälkeen siirryimme porukalla tanssimaan ja minä rohkaistuin nyt myös tekemään pienen "aloitteen" ja aloin tanssia hänen kanssaan. Tämän jälkeen hän pitikin kättään vyötäisilläni ja palasi jatkuvasti tanssimaan minun kanssani, myös kun olimme muualla kuin tanssilattialla, piti kättään ympärilläni ja silitti hiuksiakin jossain vaiheessa. Emme kuitenkaan suudelleet sillä kumpikaan ei rohjennut tehdä aloitetta, luulisin. Hän olisi tarjonnut minulle juomankin, kysyi mitä haluan mutta maksoin itse sillä periaatteisiini ei kuulu pummata toisilta.
Kadotin hänet kuitenkin jossain vaiheessa, oli kai mennyt nukkumaan jo. Aamulla näin hänet taas ja mielestäni iski minulle silmää, mutta en uskaltanut mennä juttelemaan eikä hän tullut minulle... nyt tiedän jo, että kun koulussa näemme, se on taas vain sitä vilkuilua. Miten etenen nyt? Pitäisikö uskaltaa tehdä jokin aloite? En halua olla liiaksi tyrkyllä, se tappaa kiinnostuksen... ehkä odotan sitten vain seuraavia pippaloita..?
Itse olen skorpioninainen.
Onko tämä vaakamies kiinnostunut?
2
1226
Vastaukset
- VaakaNousevaLeijona
Yleensä vaakamies ja skorpioninainen kokevat kiihkeän romanssin. Mutta hei, jos tää olis näin helppoa niin meillä syvällisempään astrologiaan perehtyneillä ei olis enää mitään tehtävää... ei kyllä pelkän aurinkomerkin perusteella voi sanoa soveltuuko toiselle vai ei.
Hyvänä esimerkkinä oma suhde vaakamies - skorpioninainen ei pitäisi toimia pitkässä juoksussa ollenkaan mutta kun on luotu syntymäaikaanalyysit niin jopa tuli ihan erilainen lopputulos. Se mitä toinen osapuoli tarvitsee, sen toinen pystyy antamaan ja taas toisin päin. Tämä toteutuu ihan elävässä elämässä. Tällaista sielujen yhteen kuuluvuutta en ole aiemmissa suhteissani tavannut enkä päässyt ennen kokemaan, onneksi sentään näin aikuisiällä löytyi se oikea ettei elämä ihan hukkaan mennyt väärien kumppaneitten kanssa. Miehen nouseva merkki leijona ja naisen rapu (jos tästä jollekin on apua).
Myös kiinalainen horoskooppi antaa meille yhteen sopivuuden. Joten jos taulukkoarvot eivät näytä hyviltä niin kannattaa tehdä/teettää hiukan syvällisempi analyysi ennen kuin alkaa suhdetta tai lopettaa sen. - Wezqu
Heh, heppu kuulostaa aika perus vaa'alta. Luulisin että tuosta se lähtee etenemään. Se ensi kontakti on se vaikein asia ainakin jos ei ole hepulla kokemusta takana. Sanoisin että jos näytät vaan että olet kiinnostunut ni kyllä teillä jossain vaiheessa jotain tulee olemaan. Silti suosittelisin vähän varovaisempaa lähestymistä koska liian suorasukainen lähestyminen voi säikäyttää hänet. Tämä tietysti riippuu siitä miten kokeneesta henkilöstä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992