Uusi kirppis

Kirpputorihullu

Mihin tämä uusi kirppis tulee? Siihen, missä oli joskus Hamsteri vai? Milloin aukeaa?

29

3636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtv:n tiloihin

      torstaina ainakin aukesi uusi kirppis entisen rtv:n tiloihin

      • pitää???

        Onko yksityinen, vai joku seura, seurakunta ymymym. Jos yksityine, ni kuka?


      • vissiin
        pitää??? kirjoitti:

        Onko yksityinen, vai joku seura, seurakunta ymymym. Jos yksityine, ni kuka?

        joku yhdistys, ei mikään uskonnollinen, olisko liittynyt johonkin vanhempain yhdistys juttuun tms. näin mä kuulin


      • ???
        vissiin kirjoitti:

        joku yhdistys, ei mikään uskonnollinen, olisko liittynyt johonkin vanhempain yhdistys juttuun tms. näin mä kuulin

        Oli tosiaan kauheassa siivossa se "ison tavaran" osa.Tunne oli kuin romunkeräys hallissa.Eikö sitä kukaan voisi pistää järjestykseen?


      • Aika touhuu
        ??? kirjoitti:

        Oli tosiaan kauheassa siivossa se "ison tavaran" osa.Tunne oli kuin romunkeräys hallissa.Eikö sitä kukaan voisi pistää järjestykseen?

        Satakunnan Vanhempainyhdistystentuki! Tuollaine huuhaa yhdistys on takana, taas taidetaan hölmöjä viedä;) Kassan takana oli kaveri,joka sai muutama vuosi sitten ehdottoman tuomion petoksista. Tällee meillä Ulvilassa, tuki, tuki, ketähän mahdetaan tukea;)


      • No, sillee
        Aika touhuu kirjoitti:

        Satakunnan Vanhempainyhdistystentuki! Tuollaine huuhaa yhdistys on takana, taas taidetaan hölmöjä viedä;) Kassan takana oli kaveri,joka sai muutama vuosi sitten ehdottoman tuomion petoksista. Tällee meillä Ulvilassa, tuki, tuki, ketähän mahdetaan tukea;)

        Minä kokoan ainekin kamppeeni pois, kun vuokraika päättyy, huuhaa hommia en tue. Olisi voinut jonkun virallisen yrityksen perustaa


      • et sillee
        No, sillee kirjoitti:

        Minä kokoan ainekin kamppeeni pois, kun vuokraika päättyy, huuhaa hommia en tue. Olisi voinut jonkun virallisen yrityksen perustaa

        hei haloo!!! mulle on aivan sama kuka siellä tiskin takana myyjänä työskentelee, enhän mä tiedä keneltä mä sieltä pöydästäkään ostan voi olla vaikka minkä sekopään tavaraa. Niin kauan kun mun pöytä tuottaa voittoa niin jatkan vuokra-aikaa.


      • kunhan ei
        et sillee kirjoitti:

        hei haloo!!! mulle on aivan sama kuka siellä tiskin takana myyjänä työskentelee, enhän mä tiedä keneltä mä sieltä pöydästäkään ostan voi olla vaikka minkä sekopään tavaraa. Niin kauan kun mun pöytä tuottaa voittoa niin jatkan vuokra-aikaa.

        se edellinen norunv..tun naama.


      • netistä
        Aika touhuu kirjoitti:

        Satakunnan Vanhempainyhdistystentuki! Tuollaine huuhaa yhdistys on takana, taas taidetaan hölmöjä viedä;) Kassan takana oli kaveri,joka sai muutama vuosi sitten ehdottoman tuomion petoksista. Tällee meillä Ulvilassa, tuki, tuki, ketähän mahdetaan tukea;)

        Rekisteritiedoista, ei tuollaista yhdistystä ole olemassakaan, eli sekin taitaa olla kusetusta. On toi yritystoiminta aikamoista touhua. Kuinkahan kauan saa toimia, ennenkuin joku puuttuu?


      • koskahan
        netistä kirjoitti:

        Rekisteritiedoista, ei tuollaista yhdistystä ole olemassakaan, eli sekin taitaa olla kusetusta. On toi yritystoiminta aikamoista touhua. Kuinkahan kauan saa toimia, ennenkuin joku puuttuu?

        Ostin tavaroita ja kun pääsin kassalle, sanotttiin, että vain käteinen käy. Viimeisen kuukauden ajan on ollut kuulemma lappu, että pankkikortit käyvät lähipäivinä. Taitaa se lähipäivä olla kaukana tulevaisuudessa. No ostokset jäi sitten tekemättä.


      • 6959
        koskahan kirjoitti:

        Ostin tavaroita ja kun pääsin kassalle, sanotttiin, että vain käteinen käy. Viimeisen kuukauden ajan on ollut kuulemma lappu, että pankkikortit käyvät lähipäivinä. Taitaa se lähipäivä olla kaukana tulevaisuudessa. No ostokset jäi sitten tekemättä.

        pankkikorttikin maksuvälineenä. Jos pitäjä on joskus tuomittu, niin eiköhän hän ole tuomionsa kärsinyt siitä. Minulla ei ainakaan ole mitään negatiivista sanottavaa paikasta, kauppa käy hyvin ja aukioloajat maan parhaat.


      • KMN
        koskahan kirjoitti:

        Ostin tavaroita ja kun pääsin kassalle, sanotttiin, että vain käteinen käy. Viimeisen kuukauden ajan on ollut kuulemma lappu, että pankkikortit käyvät lähipäivinä. Taitaa se lähipäivä olla kaukana tulevaisuudessa. No ostokset jäi sitten tekemättä.

        Melkein joka paikassa käy vain käteinen


      • kätteinen
        KMN kirjoitti:

        Melkein joka paikassa käy vain käteinen

        Porin alueella on tasan yksi kirppis, jossa käy vain käteinen, ja se on vähärauman kirppis.


    • tyrmistynyt ulvilast

      Mulla oli pöytä siellä 3 viikkoa.. ja laskin et mun olis pitänyt saada n. 200e.. mut kappas kummaa alko tavaraa katoamaan!! ja niitä ei sieltä löytynyt mistään! ja väitettiin et valvontakameran nauhat katottu,mut mitään ei näkynyt! miten on mahdollista! ja mulla oli pöytä ihan tiskin vieressä ja jos tavara ollut perjantaina klo. 18 pöydällä paikallaa ja sitten lauantaina se on kadonttu klo 10. ( kirppari auki 10-18 ) ihme touhua, ja sanottiin vaan et jos ei löydy niin voi voi.. kaverilta lähti kävelemään TUOLIT!! :o mitä ihmettä?

      • EI ENÄÄ SINNE

        minulla oli myös pöytä siellä 3 viikoa... kun hain tavaroita pois niin kysyin niitä hintalappuja mitkä oli tavaroissa kiinni. eipä oltu säästetty ei ole kuulemma mahdollisuutta säästää ??????????? aika outoa touhua muilta kirppareilta ne olen aina saanut mukaani,kun olen tavarat pois hakenut. Olisin halunnut tarkistaa mitä kaikkia sain myydyksi kun en ollut kirjoittanut ylös mitä vein myyntiin. Niin olis heidän mielestä pitänyt toimia.


      • näyttö kassalla

        laittakaa kaikki tavaranne lapulle ylös tarkasti ja hinnat myös. Olisi myös hyvä ottaa tarkka kuva hyllyistä,on sitten ainakin todiste jos tällästä tapahtuu enemmänkin.


      • tyrmistynyt ulvilast
        näyttö kassalla kirjoitti:

        laittakaa kaikki tavaranne lapulle ylös tarkasti ja hinnat myös. Olisi myös hyvä ottaa tarkka kuva hyllyistä,on sitten ainakin todiste jos tällästä tapahtuu enemmänkin.

        Olin kirjoittanut kaiken lapulle ja hinnat myös.! ja minulle sanottiin että niitä hintalappuja ei säästetä mikä on mielestäni todella p**** ja jos heillä videovalvonta on niin luulisi nyt näkyvän kun tavaraa kannetaan ulos.. ihmiset isoine ikeankassien kanssa siellä shoppaa ilmaiseks. ja kun ihmiset voivat tehdä sitä että ottaa uuden lapun ja "alentaa" hintoja omatoimisesti! todella huonosti suunniteltu homma koko kirpputori! aivan liian vähän henkilökuntaakin niin isoon kirppariin. tai sitten jos myyjät eivät ole itse puhtaita pulmusia! ymmärrän sen että jtn pienempiä tavaroita saa mahtumaan kasseihinsa, mutta että kaksi keittiötuolia!! ja minulla oli kyllä näyttö kassalle, kun he itse olivat nähneet stepperini, (ei mikään pieni) ja sanoivat että ovat yhden sellaisen myyneen, mutta en saanut ikinä tietää oliko minun, kun väittivät että ovat tarkastaneet tilinauhat ym.. mutta enpä rahojani saanut!
        Todella PASKA paikka, ihan suoraan sanottuna, olen pettynyt. toivottavasti koko toiminta lopetettaisiin. niin eivät pääsisi ihmisiä huijjaamaan.


      • enpäs tie
        tyrmistynyt ulvilast kirjoitti:

        Olin kirjoittanut kaiken lapulle ja hinnat myös.! ja minulle sanottiin että niitä hintalappuja ei säästetä mikä on mielestäni todella p**** ja jos heillä videovalvonta on niin luulisi nyt näkyvän kun tavaraa kannetaan ulos.. ihmiset isoine ikeankassien kanssa siellä shoppaa ilmaiseks. ja kun ihmiset voivat tehdä sitä että ottaa uuden lapun ja "alentaa" hintoja omatoimisesti! todella huonosti suunniteltu homma koko kirpputori! aivan liian vähän henkilökuntaakin niin isoon kirppariin. tai sitten jos myyjät eivät ole itse puhtaita pulmusia! ymmärrän sen että jtn pienempiä tavaroita saa mahtumaan kasseihinsa, mutta että kaksi keittiötuolia!! ja minulla oli kyllä näyttö kassalle, kun he itse olivat nähneet stepperini, (ei mikään pieni) ja sanoivat että ovat yhden sellaisen myyneen, mutta en saanut ikinä tietää oliko minun, kun väittivät että ovat tarkastaneet tilinauhat ym.. mutta enpä rahojani saanut!
        Todella PASKA paikka, ihan suoraan sanottuna, olen pettynyt. toivottavasti koko toiminta lopetettaisiin. niin eivät pääsisi ihmisiä huijjaamaan.

        kukahan sitä tavaraa sieltä vie, pitäjä tuomittu petoksesta, ei kai vaan? Kassa kysyy,et tarviiks kuitin ja ko sanoin et joo, sit vaan katottiin kieroon. Mun kamat on viikon päästä muualla myynnissä, ellei niitä ole joku sitten jo vienyt tältä kirppikseltä maksamatta


    • ihmisiä

      Meitä on moneen junaan ja yhtä monta on mielipidettä. Kovin näytätte haukkuvan, joten minun on kyllä laitettava vastapainoksi hieman parempaa palautetta. Minulla oli siellä pöytä 3 viikkoa ja liiankin tarkkana ihmisenä kaikki tavarat oli tarkasti listattu. Kaikkiaan myytävänä oli yli 500 yksittäistä tuotetta tuona aikana ja arvoltaan aikas paljon (myös hyvin kalliita, kuten digitaalikamera). Tavaroita oli pöydän lisäksi myös siellä "isojen tavaroiden" tilassa. Koko kolmen viikon aikana hävikkini oli 30senttiä eli yhden lasten t-paidan verran, jonka joku tosi kiva asiakas oli joko nyysinyt tai vienyt toiseen pöytään. Eli ei tuo paikka mikään paha ole ja olen viemässä sinne tavaroitani myös uudelleen.

      • entinen Porilainen

        Miksi h........ä kaikki Satakuntalaiset ovat näin kateellisia. Kyseisellä kirpparilla olen itsekin myynyt tavaraa, eikä yhtään ollut varastettu. Olen myös myynyt monella muullakin kirpparilla Porissa ja myös Kankaanpäässä ja esim näpistelyä tapahtuu jokaisessa paikassa joten turha syyllistää yhtä paikkaa. Paikan toiminta ei ole huuhaata. Olen itse toiminut myös yrittäjänä Porissa ja sain henkilökohtaisesti syytöksiä esim ihmisen kuolemasta, mutta tämäkin oli lähtöisin pelkästä kateudesta. Joten olen erittäin tyrmistynyt näistä syytöksistä jotka koskevat aina jotain uutta. Pitäkää tavaranne ylhäällä , niin pystytte näyttämään toteen onko jotain kadoksissa?


      • leevilestadius
        entinen Porilainen kirjoitti:

        Miksi h........ä kaikki Satakuntalaiset ovat näin kateellisia. Kyseisellä kirpparilla olen itsekin myynyt tavaraa, eikä yhtään ollut varastettu. Olen myös myynyt monella muullakin kirpparilla Porissa ja myös Kankaanpäässä ja esim näpistelyä tapahtuu jokaisessa paikassa joten turha syyllistää yhtä paikkaa. Paikan toiminta ei ole huuhaata. Olen itse toiminut myös yrittäjänä Porissa ja sain henkilökohtaisesti syytöksiä esim ihmisen kuolemasta, mutta tämäkin oli lähtöisin pelkästä kateudesta. Joten olen erittäin tyrmistynyt näistä syytöksistä jotka koskevat aina jotain uutta. Pitäkää tavaranne ylhäällä , niin pystytte näyttämään toteen onko jotain kadoksissa?

        Laittakaa huuto.nettiin niin ei tarvitse varastamisesta vinkua, tai liimailla hintalappuja.
        Itsehän en näitä "kristillisiä" kirpputoreja ole pitkään aikaan tukenut.


    • CorollaCruizer

      Ihme mouhoojia...perheen pöytä oli tuolla 5 viikkoa, myyntiä karvan vaille 400€. Pöytä täytettiin useampaan kertaan ja hävikiksi muodostui yksi 50cnt avaimenperä. Kieltämättä kassatätillä oli hauska ilme kun katsottiin koko ajan saldo ja rahat kuitenkin kaivettiin jostain takahuoneesta kun ei kassassa niin paljon ollut :)

      Tarkoituksena oli saada edes jokunen euro kampoista, jotka kaapissa on lojunut. Oli myös kalliimpaa tavaraa, mutta hinnoiksi laitettiin sellaiset laput, ettei nillä ollut tarkoitus rahastaa, vaan että se tavara vaihtaa omistajaa jos joku sellaista tarvii ja itselle saa edes jotain. Myyntimäärä oli iso positiivinen yllätys!

      Toivottavasti tämäkin paikka ei vain kuole siihen, kuten moni muu paikka aiemmin, että loppuviimeksi iso osa pöydistä yrittää myydä jotain itse virkattuja pöytällinoja 5e pala tai lasipullo 2e. Tällaiset tavarat itse heitimme mäjelle suoraan.

    • osoitettautelava

      missä tämä kirppari sijaitsee ?

      • ................

        Paikka on Ulvilassa entinen RTV:n tilat osoite Uusitie.


    • 99669

      Nyt nostivat sitten vuokrahintaa. No, uusi hintakin on maan halvimpia. Suosittu paikka ainakin on, yhdessä vaiheessa oli paikkaa jonottamassa yli 60 henkeä. Saa nähdä lyheneekö jonot uusilla hinnoilla.

    • !!!!!!!!

      Oli jo jonossa satakin henkilöä. Eikä tuo hinta o vielä ollenkaan paha, jos vertaa kaupungin melkeen 30 hintoihin.

    • 4+6

      Ai minkä kaupungin? Porissa hinta on korkeimmillaan 22e/vk.
      Muissa kaupungeissa toki enemmän.

    • Harjavallasta

      Löytyisikö joku yhteystieto, puhelinnumaro niin vaisi ksysä maakunnastakin, entisen RTV n kyllä tiedän. Olisi tarjolla komia tamminen kirjoituspöytä, eli sopisiko tiloihin.

      • ...........

        Googleta Friitalan löytötori.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe