Vettä jalkatilassa

vesivek

Tästä on täällä aikaisemminkin puhuttu,mutta varsinaista syytä ei ole löytynyt mistä tulee,mutta kuitenkin:minulla tulee sateen jälkeen vettä kuljettajan puoleiseen jalkatilaan kohtalaisen paljon,matto on aivan märkä ja se kun on vielä paksu matto kun siinä on äänieristys huopa alla.Kuivu han se ei millään,jotenka tein radikaalisen homman,elikä leikkasin maton pois 30x30cm alueelta.Tällöin pääsee kuivaamaan pohja pellin ja matto täytynee myös kuivata.Elikä rättiä vaan alle ja matto taasen päälle.Olen etsinyt vikaa mutta helppoa eo ole löytää.Olen laskenut vettä tuulilasin ritilän kautta ja putket ovat auki koska vesi juoksee hyvin alakautta ulos.Yksi vaihtoehto on että ajaessa tulee vettä sisälle jostakin aukosta,saattaa olla jokin kumitulppa pohjasta pois.Jos joillakin sama niin kertokaa omat ajatukset.Auto caliber,vuosimalli-08.

4

1843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34567yhgf

voi olla että vesi tulee tuulilasin alareunasta. Eli jos liimaus on huono niin se vuotaa sieltä vettä sisälle. Omassa autossani oli näin. Autoni ei ole Dodge, mutta merkillä ei ole väliä näissä jutuissa.

• kulukurj

tulee lämppärin kautta lattialle. on konehuoneen luota huonosti tiivistetty.
      anopilla tuli aikonaan ilmastoinnin kondensiovesi sisälle takuun alaisessa autossa ja korjaus kuivatuksineen kesti viikon...

• Teletuppi

Mulla oli sama ongelma. Apukuskin jalkatila kastu sateella ja alustapesussa, joten päättelin, että tulee pohjasta. Käytin sit autokeskuksessa 5 kertaa 7kk:n sisällä ja sanoin joka kerta et tulee pohjasta. Ei menny viesti perille, ennen kun yllättäen viimeisellä kerralla, kun takuu oli just menny umpeen löysivät pohjasta avoimen sauman..ei tuu vettä enää mut mikä syy on on venyttää korjausta takuun umpeutumiseen, kun kuitenkin menee takuuseen, kun vika ilmennyt takuun aikana??

• 2007 Dodge Caliber

Moi meillä on sama juttu Caliberissä. Itellä auttoi kun laitoin teippiä ison läjän yhden reijän (joka kuuluu pohjaan) päälle, luulisin että reijän takana on joku toinen reikä josta puuttuu joku kumitulppa. Meillä kastui siis kuljettajan takana olevan takapenkkiläisen jalkatila....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe