Tästä on täällä aikaisemminkin puhuttu,mutta varsinaista syytä ei ole löytynyt mistä tulee,mutta kuitenkin:minulla tulee sateen jälkeen vettä kuljettajan puoleiseen jalkatilaan kohtalaisen paljon,matto on aivan märkä ja se kun on vielä paksu matto kun siinä on äänieristys huopa alla.Kuivu han se ei millään,jotenka tein radikaalisen homman,elikä leikkasin maton pois 30x30cm alueelta.Tällöin pääsee kuivaamaan pohja pellin ja matto täytynee myös kuivata.Elikä rättiä vaan alle ja matto taasen päälle.Olen etsinyt vikaa mutta helppoa eo ole löytää.Olen laskenut vettä tuulilasin ritilän kautta ja putket ovat auki koska vesi juoksee hyvin alakautta ulos.Yksi vaihtoehto on että ajaessa tulee vettä sisälle jostakin aukosta,saattaa olla jokin kumitulppa pohjasta pois.Jos joillakin sama niin kertokaa omat ajatukset.Auto caliber,vuosimalli-08.
Vettä jalkatilassa
4
1811
Vastaukset
- 34567yhgf
voi olla että vesi tulee tuulilasin alareunasta. Eli jos liimaus on huono niin se vuotaa sieltä vettä sisälle. Omassa autossani oli näin. Autoni ei ole Dodge, mutta merkillä ei ole väliä näissä jutuissa.
- kulukurj
tulee lämppärin kautta lattialle. on konehuoneen luota huonosti tiivistetty.
anopilla tuli aikonaan ilmastoinnin kondensiovesi sisälle takuun alaisessa autossa ja korjaus kuivatuksineen kesti viikon... - Teletuppi
Mulla oli sama ongelma. Apukuskin jalkatila kastu sateella ja alustapesussa, joten päättelin, että tulee pohjasta. Käytin sit autokeskuksessa 5 kertaa 7kk:n sisällä ja sanoin joka kerta et tulee pohjasta. Ei menny viesti perille, ennen kun yllättäen viimeisellä kerralla, kun takuu oli just menny umpeen löysivät pohjasta avoimen sauman..ei tuu vettä enää mut mikä syy on on venyttää korjausta takuun umpeutumiseen, kun kuitenkin menee takuuseen, kun vika ilmennyt takuun aikana??
- 2007 Dodge Caliber
Moi meillä on sama juttu Caliberissä. Itellä auttoi kun laitoin teippiä ison läjän yhden reijän (joka kuuluu pohjaan) päälle, luulisin että reijän takana on joku toinen reikä josta puuttuu joku kumitulppa. Meillä kastui siis kuljettajan takana olevan takapenkkiläisen jalkatila....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818