Vettä jalkatilassa

vesivek

Tästä on täällä aikaisemminkin puhuttu,mutta varsinaista syytä ei ole löytynyt mistä tulee,mutta kuitenkin:minulla tulee sateen jälkeen vettä kuljettajan puoleiseen jalkatilaan kohtalaisen paljon,matto on aivan märkä ja se kun on vielä paksu matto kun siinä on äänieristys huopa alla.Kuivu han se ei millään,jotenka tein radikaalisen homman,elikä leikkasin maton pois 30x30cm alueelta.Tällöin pääsee kuivaamaan pohja pellin ja matto täytynee myös kuivata.Elikä rättiä vaan alle ja matto taasen päälle.Olen etsinyt vikaa mutta helppoa eo ole löytää.Olen laskenut vettä tuulilasin ritilän kautta ja putket ovat auki koska vesi juoksee hyvin alakautta ulos.Yksi vaihtoehto on että ajaessa tulee vettä sisälle jostakin aukosta,saattaa olla jokin kumitulppa pohjasta pois.Jos joillakin sama niin kertokaa omat ajatukset.Auto caliber,vuosimalli-08.

4

1796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34567yhgf

voi olla että vesi tulee tuulilasin alareunasta. Eli jos liimaus on huono niin se vuotaa sieltä vettä sisälle. Omassa autossani oli näin. Autoni ei ole Dodge, mutta merkillä ei ole väliä näissä jutuissa.

• kulukurj

tulee lämppärin kautta lattialle. on konehuoneen luota huonosti tiivistetty.
      anopilla tuli aikonaan ilmastoinnin kondensiovesi sisälle takuun alaisessa autossa ja korjaus kuivatuksineen kesti viikon...

• Teletuppi

Mulla oli sama ongelma. Apukuskin jalkatila kastu sateella ja alustapesussa, joten päättelin, että tulee pohjasta. Käytin sit autokeskuksessa 5 kertaa 7kk:n sisällä ja sanoin joka kerta et tulee pohjasta. Ei menny viesti perille, ennen kun yllättäen viimeisellä kerralla, kun takuu oli just menny umpeen löysivät pohjasta avoimen sauman..ei tuu vettä enää mut mikä syy on on venyttää korjausta takuun umpeutumiseen, kun kuitenkin menee takuuseen, kun vika ilmennyt takuun aikana??

• 2007 Dodge Caliber

Moi meillä on sama juttu Caliberissä. Itellä auttoi kun laitoin teippiä ison läjän yhden reijän (joka kuuluu pohjaan) päälle, luulisin että reijän takana on joku toinen reikä josta puuttuu joku kumitulppa. Meillä kastui siis kuljettajan takana olevan takapenkkiläisen jalkatila....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      21
      1057
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      208
      1026
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      308
      935
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72