minä olen haluton..

äiti 31 vuotta

Hei Kaikki
ajattelin nyt kirjoittaa tänne oman tarinani lähinnä siksi,että jos se vaikka antaisi muillekkin pareille/naisille toivoa. Olen 31-vuotias perheen äiti ja naimisissa. Minulla on käynyt meidän yhdessäolon aikana (15v.) niin että halut ovat pikkuhiljaa häipyneet ja vuosi sitten kun kohtuni poistettiin niin meni sen mukana aivan kaikki seksihalut.Kyse ei ole siitä ettenkö rakastaisi miestäni.Nyt olen ottanut naisten gynelle yhteyttä ja sain ajan heti tälle viikolle kun olin asiani kertonut. Minulle toi lohtua se tieto että nainenkin voi saada apua ko. ongelmaan ja nyt minut tutkitaankin ja lähetetään mahd.jatko tutkimuksiin. Sieltä myös kerrottiin että naisille on olemassa monenkin näköistä hoitoa tähän ongelmaan.Meidän suhteessa ainakin tämä on ollut ongelmana minulle ja varsinkin miehelleni.Mutta nyt minun toivoni on kuitenkin herännyt kun kuulin että apuja on varsin paljon saatavilla.Eli kaikki naiset,jotka kärsitte kyseisestä ongelmasta,niin ottakaa rohkeasti yhteyttä paikkakuntanne naistentautien poliklinikalle ja kertokaa ongelmasta suoraan.

2

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+15

Kiva sulle!

Ei valitettavasti auta jos nainen ei "kärsi" haluttomuudesta, vaan kärsijä on pelkästään mies.
      Eli nainen ei näe mitään tarvetta tehdä mitään, taikka ottaa yhteyttä yhtään minnekkään.

• äiti 31 vuotta

moi,kiitos vastauksestasi..kuulostaa siltä että et ole itse valmis parantamaan suhdettanne jos tilanne ei sinua häiritse.Hyvässä parisuhteessa seksi on osa elämää kuitenkin ja minä haluan hyvän liittoni kestävän.Hain apua ja löysinkin itselleni avun,en kylläkään mistään tavanomaiselta lääkäriltä.Lääkärikin totesi minulle että useimmiten vika on naisen korvien välissä ja niinhän se näyttää olevan kun täällä näitä juttuja lukee.Miksi ihmiset haluavat ns.apua asiaan jos eivät kuitenkaan sitä oikeasti halua?Minä halusin ja sainkin avun alle 2 viikossa ja olen todella tyytyväinen tällä hetkellä.Mutta tsemppiä vaan kaikille ja hyvää syksyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      242
      6061
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      126
      5871
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      231
      4937
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      15
      4293
    5. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      62
      4196
    6. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4107
    7. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      27
      4102
    8. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3658
    9. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      57
      2564
    10. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      45
      1860
    Aihe