minä olen haluton..

äiti 31 vuotta

Hei Kaikki
ajattelin nyt kirjoittaa tänne oman tarinani lähinnä siksi,että jos se vaikka antaisi muillekkin pareille/naisille toivoa. Olen 31-vuotias perheen äiti ja naimisissa. Minulla on käynyt meidän yhdessäolon aikana (15v.) niin että halut ovat pikkuhiljaa häipyneet ja vuosi sitten kun kohtuni poistettiin niin meni sen mukana aivan kaikki seksihalut.Kyse ei ole siitä ettenkö rakastaisi miestäni.Nyt olen ottanut naisten gynelle yhteyttä ja sain ajan heti tälle viikolle kun olin asiani kertonut. Minulle toi lohtua se tieto että nainenkin voi saada apua ko. ongelmaan ja nyt minut tutkitaankin ja lähetetään mahd.jatko tutkimuksiin. Sieltä myös kerrottiin että naisille on olemassa monenkin näköistä hoitoa tähän ongelmaan.Meidän suhteessa ainakin tämä on ollut ongelmana minulle ja varsinkin miehelleni.Mutta nyt minun toivoni on kuitenkin herännyt kun kuulin että apuja on varsin paljon saatavilla.Eli kaikki naiset,jotka kärsitte kyseisestä ongelmasta,niin ottakaa rohkeasti yhteyttä paikkakuntanne naistentautien poliklinikalle ja kertokaa ongelmasta suoraan.

2

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+15

      Kiva sulle!

      Ei valitettavasti auta jos nainen ei "kärsi" haluttomuudesta, vaan kärsijä on pelkästään mies.
      Eli nainen ei näe mitään tarvetta tehdä mitään, taikka ottaa yhteyttä yhtään minnekkään.

      • äiti 31 vuotta

        moi,kiitos vastauksestasi..kuulostaa siltä että et ole itse valmis parantamaan suhdettanne jos tilanne ei sinua häiritse.Hyvässä parisuhteessa seksi on osa elämää kuitenkin ja minä haluan hyvän liittoni kestävän.Hain apua ja löysinkin itselleni avun,en kylläkään mistään tavanomaiselta lääkäriltä.Lääkärikin totesi minulle että useimmiten vika on naisen korvien välissä ja niinhän se näyttää olevan kun täällä näitä juttuja lukee.Miksi ihmiset haluavat ns.apua asiaan jos eivät kuitenkaan sitä oikeasti halua?Minä halusin ja sainkin avun alle 2 viikossa ja olen todella tyytyväinen tällä hetkellä.Mutta tsemppiä vaan kaikille ja hyvää syksyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe