Jatkuvat ongelmat ( läpi elokuun-syyskuun) Saunalahden mobiililaajakaistan kanssa veivät siihen, että rupesin soittamaan ensin asiakaspalveluun ja siten tekniseen tukeen. Ongelmana oli yksinkertaisesti, ettei mm. speetest.net:in sivu edes auennut ja mikäli se aukesi, oli läpimenoaika parhaillaan 1,5 min. Sanon jo etukäteen, että soitot odotusmusiikkineen kestivät n. tunnin ja toimenpiteet veivät sentään pari päivää läpimenoaikana.
Saamani neuvojen mukaisesti päivitin mokkulan, poistin ja uudelleen asensin mokkulan ohjelman ja asensin kokeeksi kortin kännykkään. Kaikki sitä myötä ok ja tulos entinen.
Otin uudelleen yhteytä asiakaspalveluun, joka siten suostui siirtämään puhelun häiriöilmoituksista vastaaville taholla, joka siten suostui ottamaan reklamaatiotani vastaan. Kerroin kyllä, että aion irtisanoa sopimuksen, jos tähän ei tule muutosta ja vakuutin, että 24kk:n sopimuksesta pääsen kyllä, jos haluatte senkin kokeilla. K.o. henkilö ilmoitti, että he tutkivat asian muutaman päivän.
Nyt tule se juju:
Kännykälleni tuli tekstiviesti:
1: ” 126555: Ilmoittamanne häiriö – Mobil.Data on korjattu 26.9.2010, käsittelytunnus XXXX. Terveisin Elisa Oy”
2: ”126555: Olemme tutkineet häiriöilmoituksesi, emmekä löytyneet vikaa verkosta, tarkistahan laiteesi ja käyttämäsi palveluksen asetukset, Suosittelemme ohjelmistosi päivitystä päätelaiteesi, apua asetuksiin jne. numerosta jne. 1,97€/min.
Tällä välillä oli yhteys täysin selvästi parantunut ilman minun muita toimenpiteitä ja toimii niin kuin toukokuussa sen ostaessakin.
Tämä todistaa, että Elisan verkostossa oli sitenkin vika, arvelen erän tukiaseman olevan pois päältä, jotta asiakkaat hakeutuvat kalliimpien vaihtoehtojen pariin.
Kokemus on osoittanut, ettei operaattoreita kannattaa lelliä, maksajaksi ja kärssijäksi joudut.
mobiililaajakaistan ongelmat
2
445
Vastaukset
- fghy6
"arvelen erän tukiaseman olevan pois päältä, jotta asiakkaat hakeutuvat kalliimpien vaihtoehtojen pariin." Voisitko vähän perustella mitä tarkoitat tuolla lauseella?
- se sama
...että "peliin" osallistuu aina juuri käytettävissä olevat linkkiasemat, eli jos joku näistä on pois pelistä, haku jatkuu, kunne signaali löytyy.
Oli miten oli, selityshan ei Elisalta saa, että miten oli mahdollista, että ensin vika korjatiin ja siten sitä ei ollutkaan, vain minun puolella.
Asiakkaan kusetus, koko mobiililaajakaista, operaatorit jättävät verkostojaan juuri sen verran retuperälle, että meikäläinenkin harkitse kallimman vaihtoehdon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947