Katsaus mikrobeihin.
Gooklaa
7
226
Vastaukset
- ....................
aloitus, samaan viestikenttään mahtuu enemmänkin tekstiä. Nämä aloitukset vievät valitettavasti asialliset aiheet kakkossivulle.
"Miksi useampi
aloitus, samaan viestikenttään mahtuu enemmänkin tekstiä. Nämä aloitukset vievät valitettavasti asialliset aiheet kakkossivulle."
- Tää on niin tätä... On ankeaa, jos kukaan ei kirjoita; ja sitten jos kirjoittaa, nassutetaan heti, millä tavoin on lupa kirjoittaa.
Älä huoli, Vertti-Eetu. Jatka samaa tahtia vaan. Juttujasi on mukava lukea :)"Nämä aloitukset vievät valitettavasti asialliset aiheet kakkossivulle."
- Pah! Tässä uudessa systeemissä voi nostaa vanhoja aiheita vaikka sadannelta sivulta, jos kiinnostusta riittää. Mutta jos kiinnostusta ei ole, turha valittaa.sanasinko kirjoitti:
"Miksi useampi
aloitus, samaan viestikenttään mahtuu enemmänkin tekstiä. Nämä aloitukset vievät valitettavasti asialliset aiheet kakkossivulle."
- Tää on niin tätä... On ankeaa, jos kukaan ei kirjoita; ja sitten jos kirjoittaa, nassutetaan heti, millä tavoin on lupa kirjoittaa.
Älä huoli, Vertti-Eetu. Jatka samaa tahtia vaan. Juttujasi on mukava lukea :)"Juttujasi on mukava lukea"
- Kirjoitat oikeastaan aika hyvin moniin muihin verrattuna. Kirjoituksesi on eloisaa ja vivahteikasta, niin että sen jaksaa lukea loppuun ;)
Kehityskelpoinen kaveri... Ehkä juuri sinä innostut kirjoittamaan näistä asioista kirjankin, kun on noin paljon luonnetta ja sitkeyttä.sanasinko kirjoitti:
"Juttujasi on mukava lukea"
- Kirjoitat oikeastaan aika hyvin moniin muihin verrattuna. Kirjoituksesi on eloisaa ja vivahteikasta, niin että sen jaksaa lukea loppuun ;)
Kehityskelpoinen kaveri... Ehkä juuri sinä innostut kirjoittamaan näistä asioista kirjankin, kun on noin paljon luonnetta ja sitkeyttä."Kirjoituksesi on eloisaa ja vivahteikasta, niin että sen jaksaa lukea loppuun ;)
Kehityskelpoinen kaveri... Ehkä juuri sinä innostut kirjoittamaan näistä asioista kirjankin, kun on noin paljon luonnetta ja sitkeyttä."
- Kukaan ei ainakaan jaksa lukea siitä, "kuinka täydellinen ja hyvä minä olen, tiedän kaiken ja olen ollut oikeassa jo syntymästäni lähtien" - vaan ennemminkin: "hemmetin raskasta on ollut, verta tulee ja retonkia on viety roskiin" (niin kuin olet kertonut) jne.- vertti-eetu
sanasinko kirjoitti:
"Kirjoituksesi on eloisaa ja vivahteikasta, niin että sen jaksaa lukea loppuun ;)
Kehityskelpoinen kaveri... Ehkä juuri sinä innostut kirjoittamaan näistä asioista kirjankin, kun on noin paljon luonnetta ja sitkeyttä."
- Kukaan ei ainakaan jaksa lukea siitä, "kuinka täydellinen ja hyvä minä olen, tiedän kaiken ja olen ollut oikeassa jo syntymästäni lähtien" - vaan ennemminkin: "hemmetin raskasta on ollut, verta tulee ja retonkia on viety roskiin" (niin kuin olet kertonut) jne.Sinä Sanasinko nuo ilmaisut osaat paremmin.
"hemmetin raskasta on ollut, verta tulee ja retonkia on viety roskiin".
Tätähän se on jos oikein alkaa vastustamaan nuo kosteusvaurio-ongelmat. Kyllähän tuokin on tiedetty jo vuosikausia, mutta kun tuo "home" vaan tekee useat hiljaisiksi ja häpeilemään. Kuiskailemaan. Vie terveet ystävät mennessään. Vai olikohan ne sittenkään edes todellisia ystäviä.
No siitähän nuo vastuuhenkilöt vielä tykkää. (Hiljaisiksi). Mutta pois se meistä.
Mikäli kirjoituksistasi ei jotain opi, niin eipä sitten opi mistään.
- homekin on mikrobi
ympäristö ja terveys -lehti julkaisee uuden kirjan jonka nimi on Home ja terveys. toivottavasti löytyy uutta tietoa mikrobeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233