Onko löytö tehty uudestaan?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9357798
Luonnon masennuslääke
11
1932
Vastaukset
- toimii.
" http://keskustelu.suomi24.fi/node/9357798 "
Mielenkiintoista:
"Lääke ei ole uusi, koska se on kasvanut aatamin ajasta asti Ahrikassa. Tilatkaa tätä kasvia suoraan mieluiten juuri sieltä, vaikka sitä saa useimmista Euroopan maistakin. Lääkekasvi on nimeltään Kanna - Sceletium tortuosum
http://en.wikipedia.org/wiki/Sceletium_tortuosum
tämä laki tosin estää tulevaisuudessa TEHOKKAAN ja TURVALLISEN lääkkeen käytön, joten olkaa nopeita:
http://www.infowars.com/big-pharma-scores-big-win-medicinal-herbs-will-disappear-in-eu/
Kukka sisältää luonnon SSRI:tä, samaa mitä on pillerimasennuslääkkeissä. Erona on se, että luonnon keino on turvallinen ja sillä ei ole sivuvaikutuksia. Itse sain pillerilääkkeistä apatiaa, seksuaalinen halu lähti, yleisesti tulin toimintakyvyttömämmäksi.
Suuri osa teistä pitänee luonnontuotteita huuhaana. No en ihmettele, kyllähän suurin osa ihmisistä ajattelee kuin kapitalisti ja lukee uutisensa poliittisesti sitoutuneista lähteistä. Lehdet eivät tuo kaikkia uutisia esiin, koska jollakulla on rahaa kiinni jossain. Maailman logiikkaa nyt on se, että ei niinkään totuus kuin raha. Lääkeyrtit tulevat ilmeisesti kieltoon 1.4.2011. Laki polkee ihmisoikeuksia ja väheksyy vuosituhansia vanhoja perimätietoja lääkeyrteistä. Toimitaanko jälleen samalla logiikalla kuin alkuamerikkalaiset, jotka tuhosivat intiaanikulttuurin? Inkkari kun ajatteli että "maa omistaa meidät", kun länkkäri päinvastoin. Ja se on oikein koska se on niin?!
Noh, jos on stressiä niin auttakaa itseänne ajoissa ja tilatkaa vaikka siemeniä, jolloin lääkettä voi itselle viljellä vaikka kesällä kasvihuoneessa. Ettekö oivalla, ettei valkotakit halua meidän parantuvan? Ei, he haluavat pitää työnsä.
Unohtakaa se länkkäripaska, jonka mukaan valkotakki, kirkko ja muut auktoriteetit ovat ykkösiä.
Olen kirjoittanut lääkeyrttikiellosta moniin paikkoihin. Se ei saa tapahtua. Samalla myös luokkaerot entistä enemmän kasvaisivat. Lopettakaa se historian liika pänttäys ja katselkaa ennemmin mitä esim. luokkasota on NYKYÄÄN. Jännää, että lääkeyrtit kielletään, vaikka ennen niitä tekin (persu-kokoomuslaiset etenkin) olette pitäneet huuhaana. Miettikääs, onko esim. google voinut olla yhteistyössä lääkefirmojen kanssa? Moni eurooppalainen on löytänyt nämä vanhat ja tehokkaat lääkkeet internetin avulla ja päässyt ohi sen kulttuurimme huuhaa-syyllistyspuheen."- rividemari
>Kukka sisältää luonnon SSRI:tä
Siis mitä se sisältää? - kiinnostaa kyllä
rividemari kirjoitti:
>Kukka sisältää luonnon SSRI:tä
Siis mitä se sisältää?Ei kai sitä kukaan ole viitsinyt kunnolla tutkia, ei ole rahaa. Voisin periaatteessa osallistua tutkimukseen mutta kun on depistä takana ei taida käydä. Käytetty kuitenkin aika kauan, lähetyssaarnaajillakin oli kuvauksia tuosta.
En sitten tiedä soveltuuko yhtään täkäläisille ihmisille, muiden aineiden (alkoholi, tupakka ja muut huumeet) käyttöä kun katselee ja lueskelee täällä niin ei näytä hyvältä. Lisäksi uskon että eräs tutavani on hajottanut elimistöään pahastikin noilla (käyttänyt sekaisin ties mitä yrttisekoituksia tyhmyyttään). En siltikään kietäisi niiltä ketkä haluavat käyttää sen tähden että jotkut eivät tajua omaa parastaan ja käyttävät väärin. But that's me :) Ainoa milloin asia minua häiritsi oli kun en saanut kipulääkitystä koska narkkarit ilmeisesti pelottaneet sairaanhoitohenkilökunnan niin ettei todellisissakaan tapauksissa uskalleta määrätä lääkkeitä - no, takaisin sairaalaan ja komplikaatiot päälle, saihan siellä sitten leikkaukset, vielä vahvempia lääkkeitä kuin olisi tarvinnut ja suoraan piikillä.
Itse olen kokeillut valeriaanaa, mitään muuta "luontaistuotetta" en koskaan. Tuota voisin kokeilla. Jos kasvin jauhe ei lääkeainelistalla-onko joku katsonut ? (listaahan EI netissä vieläkään kai julkaista)
Toisaalta en tue tuota EU'n viskomaa yrttien tuontikieltoakaan, nostaa vain niiden kulut taivaisiin ketkä haluavat syödä yrttilääkkeitä. Ja ajaa pienvalmistajat nurin ja kortistoon tietty, mutta sehän näkyy olevan maan tapa (kts. esim. sähkötupakka-keskusteluosiossa mukavat syyt laittomuudelle esitetty hesarissa). - Luontomyrkky
"Kukka sisältää luonnon SSRI:tä, samaa mitä on pillerimasennuslääkkeissä. Erona on se, että luonnon keino on turvallinen ja sillä ei ole sivuvaikutuksia."
Mikä tekee luonnollisesta molekyylistä turvallisen? Eräät maailman voimakkaimmista myrkyistä löytyvät luonnosta. Raaka korvasienisalatti näsiän kukilla koristeltuna voisi olla kyllä maukas, mutta varmasti se olisi tappava.
Luonnon lääkkeissä ongelmana on yleensä se, että vaikka todellista vaikuttavaa ainetta onkin, on sen määrä enemmin tai vähemmin tuurista kiinni. Jos aineen vaikutus on vahva, voi kasvin elinolosuhteiden muutos väkevöittää vaikuttavaa ainetta liikaakin. Jos rohdoshoito halutaan pitää turvallisena, täytyy turvamarginaalien olla melkoinen, mikä taas aiheuttaa tehon laskua. Lääkkeissä määrät tunnetaan tarkasti.
Ja kun kyse on molekyylistä, ei se eroa, onko se suoraan luonnosta vai keinotekoinen valmiste. Kyseessä on pelkkä uskomus. - uskomus.
Luontomyrkky kirjoitti:
"Kukka sisältää luonnon SSRI:tä, samaa mitä on pillerimasennuslääkkeissä. Erona on se, että luonnon keino on turvallinen ja sillä ei ole sivuvaikutuksia."
Mikä tekee luonnollisesta molekyylistä turvallisen? Eräät maailman voimakkaimmista myrkyistä löytyvät luonnosta. Raaka korvasienisalatti näsiän kukilla koristeltuna voisi olla kyllä maukas, mutta varmasti se olisi tappava.
Luonnon lääkkeissä ongelmana on yleensä se, että vaikka todellista vaikuttavaa ainetta onkin, on sen määrä enemmin tai vähemmin tuurista kiinni. Jos aineen vaikutus on vahva, voi kasvin elinolosuhteiden muutos väkevöittää vaikuttavaa ainetta liikaakin. Jos rohdoshoito halutaan pitää turvallisena, täytyy turvamarginaalien olla melkoinen, mikä taas aiheuttaa tehon laskua. Lääkkeissä määrät tunnetaan tarkasti.
Ja kun kyse on molekyylistä, ei se eroa, onko se suoraan luonnosta vai keinotekoinen valmiste. Kyseessä on pelkkä uskomus.> Ja kun kyse on molekyylistä, ei se eroa, onko se suoraan luonnosta vai keinotekoinen valmiste. Kyseessä on pelkkä uskomus.
- Ei kaikki ole typeri
Luontomyrkky kirjoitti:
Ja kun kyse on molekyylistä, ei se eroa, onko se suoraan luonnosta vai keinotekoinen valmiste. Kyseessä on pelkkä uskomus.Olen itse samaa mieltä suurimmasta osasta. Olet jopa oikeassa suurimmassa osassa :) Ei silti pidä luulla että kaikki ovat hörhöjä ja typeriä, vaikka suurin osa palstalle kirjoittajista (sinäkin) on (johtopäätös tehty siitä että oletat automaattisesti kaikkien olevan hörhöjä ja selkeästi luulet ettei täällä kukaa ajattele-ja itse luulet selkeästi tietäväsi jotenkin paremmin).
Paikka mistä itse katselin tuota yrttiä tekee asiat hiukan erilailla kuin sinä kotona (osapuilleen samoin kuin minäkin teen mausteissa ja muissa yrteissä, tuota ei ole ollut koskaan): testaa. Eli ei oteta sitä yhtä kasvia vaan esimerkiksi pari kuutiota, sekoitetaan jne... Lopputulos testataan.
Itsekin aina ihmettelen mistä noita hörhöjä sikiää, jos joku on "luonnollista" on se muka jotenkin parempaa ! Huhhuh. Lisäksi jos joku voisi heittää yhdenkin tutkimuksen mistä löytää kyseisen kasvin vaikutukset tutkittuina (ei "tuli rento olo") ? Olen yllättynyt mikäli mitään on tehty. Eihän kasveja saa patentoitua (vielä).
Pikaisella googlauksella löytyi että "oletetaan että saattaa olla SSRI-tyyppinen vaikutus". Kokeilijoiden synergia-arvioista ilmeisesti otettu "heitto". - +ä
uskomus. kirjoitti:
> Ja kun kyse on molekyylistä, ei se eroa, onko se suoraan luonnosta vai keinotekoinen valmiste. Kyseessä on pelkkä uskomus.
Voi muuten erota. Usein näistä kasvien tekemistä vaikuttavista aineista puhuttaessa luonto tekee L-isomeerejä, kun taasen kemialliset reaktiot tekevät pääasiassa "molempikätisiä" molekyylejä. Kiva päteä ?
- otila668
Ei kaikki ole typeri kirjoitti:
Olen itse samaa mieltä suurimmasta osasta. Olet jopa oikeassa suurimmassa osassa :) Ei silti pidä luulla että kaikki ovat hörhöjä ja typeriä, vaikka suurin osa palstalle kirjoittajista (sinäkin) on (johtopäätös tehty siitä että oletat automaattisesti kaikkien olevan hörhöjä ja selkeästi luulet ettei täällä kukaa ajattele-ja itse luulet selkeästi tietäväsi jotenkin paremmin).
Paikka mistä itse katselin tuota yrttiä tekee asiat hiukan erilailla kuin sinä kotona (osapuilleen samoin kuin minäkin teen mausteissa ja muissa yrteissä, tuota ei ole ollut koskaan): testaa. Eli ei oteta sitä yhtä kasvia vaan esimerkiksi pari kuutiota, sekoitetaan jne... Lopputulos testataan.
Itsekin aina ihmettelen mistä noita hörhöjä sikiää, jos joku on "luonnollista" on se muka jotenkin parempaa ! Huhhuh. Lisäksi jos joku voisi heittää yhdenkin tutkimuksen mistä löytää kyseisen kasvin vaikutukset tutkittuina (ei "tuli rento olo") ? Olen yllättynyt mikäli mitään on tehty. Eihän kasveja saa patentoitua (vielä).
Pikaisella googlauksella löytyi että "oletetaan että saattaa olla SSRI-tyyppinen vaikutus". Kokeilijoiden synergia-arvioista ilmeisesti otettu "heitto". - xinna
otila668 kirjoitti:
Esimerkiksi digitaliskin on valmistettu kasvista, mutta niinpä sekin vain voi tappaa tietyissä annoksissa ja olosuhteissa. Kuka todellakin takaa valmisteiden tasalaatuisuuden, jos ei niitä valvota yhtä tiukasti kuten lääkkeitä?
- 12121212121212121212
xinna kirjoitti:
Esimerkiksi digitaliskin on valmistettu kasvista, mutta niinpä sekin vain voi tappaa tietyissä annoksissa ja olosuhteissa. Kuka todellakin takaa valmisteiden tasalaatuisuuden, jos ei niitä valvota yhtä tiukasti kuten lääkkeitä?
Tervehdys,
natsi-eu on korruptiolaitos:
http://sirhenriristi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/62007-tiesitko-etta-saat-kannykkasateilya-vaikka-et-omistaisi-kannykkaa
- Kiltamestari - 16
12121212121212121212 kirjoitti:
Tervehdys,
natsi-eu on korruptiolaitos:
http://sirhenriristi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/62007-tiesitko-etta-saat-kannykkasateilya-vaikka-et-omistaisi-kannykkaa
- KiltamestariMitä tekemistä ELF kentällä on kännyköiden kanssa? Puppua pupun jatkoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759