Lääke ei ole uusi, koska se on kasvanut aatamin ajasta asti Ahrikassa. Tilatkaa tätä kasvia suoraan mieluiten juuri sieltä, vaikka sitä saa useimmista Euroopan maistakin. Lääkekasvi on nimeltään Kanna - Sceletium tortuosum
http://en.wikipedia.org/wiki/Sceletium_tortuosum
tämä laki tosin estää tulevaisuudessa TEHOKKAAN ja TURVALLISEN lääkkeen käytön, joten olkaa nopeita:
http://www.infowars.com/big-pharma-scores-big-win-medicinal-herbs-will-disappear-in-eu/
Kukka sisältää luonnon SSRI:tä, samaa mitä on pillerimasennuslääkkeissä. Erona on se, että luonnon keino on turvallinen ja sillä ei ole sivuvaikutuksia. Itse sain pillerilääkkeistä apatiaa, seksuaalinen halu lähti, yleisesti tulin toimintakyvyttömämmäksi.
Suuri osa teistä pitänee luonnontuotteita huuhaana. No en ihmettele, kyllähän suurin osa ihmisistä ajattelee kuin kapitalisti ja lukee uutisensa poliittisesti sitoutuneista lähteistä. Lehdet eivät tuo kaikkia uutisia esiin, koska jollakulla on rahaa kiinni jossain. Maailman logiikkaa nyt on se, että ei niinkään totuus kuin raha. Lääkeyrtit tulevat ilmeisesti kieltoon 1.4.2011. Laki polkee ihmisoikeuksia ja väheksyy vuosituhansia vanhoja perimätietoja lääkeyrteistä. Toimitaanko jälleen samalla logiikalla kuin alkuamerikkalaiset, jotka tuhosivat intiaanikulttuurin? Inkkari kun ajatteli että "maa omistaa meidät", kun länkkäri päinvastoin. Ja se on oikein koska se on niin?!
Noh, jos on stressiä niin auttakaa itseänne ajoissa ja tilatkaa vaikka siemeniä, jolloin lääkettä voi itselle viljellä vaikka kesällä kasvihuoneessa. Ettekö oivalla, ettei valkotakit halua meidän parantuvan? Ei, he haluavat pitää työnsä.
Unohtakaa se länkkäripaska, jonka mukaan valkotakki, kirkko ja muut auktoriteetit ovat ykkösiä.
Olen kirjoittanut lääkeyrttikiellosta moniin paikkoihin. Se ei saa tapahtua. Samalla myös luokkaerot entistä enemmän kasvaisivat. Lopettakaa se historian liika pänttäys ja katselkaa ennemmin mitä esim. luokkasota on NYKYÄÄN. Jännää, että lääkeyrtit kielletään, vaikka ennen niitä tekin (persu-kokoomuslaiset etenkin) olette pitäneet huuhaana. Miettikääs, onko esim. google voinut olla yhteistyössä lääkefirmojen kanssa? Moni eurooppalainen on löytänyt nämä vanhat ja tehokkaat lääkkeet internetin avulla ja päässyt ohi sen kulttuurimme huuhaa-syyllistyspuheen.
Tehokas masennuslääke löydetty!
33
1570
Vastaukset
- <
Miksi kulttuurissamme myös liian tehokas lääke on usein "huume"? Miksi nielette kaiken, mitä auktoriteetti sanoo?
- kato mitä syöt
Menin taannoin lääkäriin lievän ripulin takia ja sainkin lääkitystä,mutta lääkäri soittikin illalla perääni kotiin ja ilmoitti vahingossa kirjoittaneensa mielialalääkkeitä vatsalääkkeiden sijaan ,NO IHMETTELINKIN KUN OLI OLLUT PASKAT HOUSUSSA 2 TUNTIA EIKÄ VITUTTANUT YHTÄÄN !!!!!
- <
kato mitä syöt kirjoitti:
Menin taannoin lääkäriin lievän ripulin takia ja sainkin lääkitystä,mutta lääkäri soittikin illalla perääni kotiin ja ilmoitti vahingossa kirjoittaneensa mielialalääkkeitä vatsalääkkeiden sijaan ,NO IHMETTELINKIN KUN OLI OLLUT PASKAT HOUSUSSA 2 TUNTIA EIKÄ VITUTTANUT YHTÄÄN !!!!!
Mä en koske mihinkään pillereihin. Ei tule noin pahaa oloa.
- mie vaan
kato mitä syöt kirjoitti:
suora lainaus naamakirjan hupiteksteistä.....
keksi mielummin itse jotain hauskaa.... mie vaan kirjoitti:
keksi mielummin itse jotain hauskaa....tulee masennusta että tartee lisä huumeet että pääsee masennuxesta? Mix Jeesus on ainoa apu masennuxesta? Joku yritti olla vitsikäs minä en...
- !
savonarola kirjoitti:
tulee masennusta että tartee lisä huumeet että pääsee masennuxesta? Mix Jeesus on ainoa apu masennuxesta? Joku yritti olla vitsikäs minä en...
olla viisas, sinä et. Jeesuspsykoosiin ei auta kuin 9mm burana.
- pahan tyttäret
just joo
http://trippi.info/psyvault/viewtopic.php?f=10&t=81&start=20
kuluu näihin poltettaviin kukkasiin... Hei kokkeile mixaa! - 5+5
pahan tyttäret kirjoitti:
just joo
http://trippi.info/psyvault/viewtopic.php?f=10&t=81&start=20
kuluu näihin poltettaviin kukkasiin... Hei kokkeile mixaa!Hyvä lääke se silti on vaikka siitä huumefoorumilla puhutaankin. Mene savonarola hoitoon sen jeesukses kanssa.
- ehe ehe
mie vaan kirjoitti:
keksi mielummin itse jotain hauskaa....Tuo vitsi on yhtä vanha kuin pilleritkin. Naamakirja keksittiin kymmeniä vuosia myöhemmin. Entä sitten? Vituttaako? Minua ei, vaikka en pillereitä syökään.
- siitä mille
palstalle viestisi kuuluu, löydät kaikki Suomi24:n palstat aakkosellisesta hakemistosta.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/2799 - Kiinnostaisi kyllä
Onko lääkelistalla tai jotain muuta ongelmia tuolta etelä-afrikasta tilatessa ?
Tilasin aikanaan erästä juurta, ja sitä ei laskettu maahan koska "ei ollut euroopasta" ja kasviperäinen tuote (sorry nyt en muista tarkemmin kun on aikaa parisenkymmentä vuotta). Kai ne pelkäsivät että Hawaijin koppakuoriaiset söisivät meidän männyt sukupuuttoon tai jotain.
Niin, olen koettanut muutamia SSRI jne, mutta en enää käytä kun ei oikeastaan apua ollut.
SSRI tuo kasvi kai aika voimakas synergia (tms, lue: ongelmia) eli kannattaa selvittää aika tarkkaan ennenkuin syö-jos on "taipumusta mihinkään" tai käyttää mitään lääkitystä. Tulipahan nuo itsestäänselvyydet sanottua kun joku kuitenkin aina ruikuttaa... Pitääkö vielä annostuskin selvittää, eli aluksi joku 1/10 "suositellusta" ja monen päivän tauon jälkeen lisää annosta ja kokeilee uudestaan mikäli ei huomannut vaikutusta jne... - Raha raha Oujeeah!
Lääketeollisuuden lohikäärme on toden totta hirmuisen suuri ja se pitää koko Maata otteessaan. Meillä on lupa ostaa vain sen suustaan sylkemiä lääkkeitä. Jos Maa itse työntää ulos jonkin ihmisille apua ja tasapainoa tuovan kukkasen, erittää lohikäärme sen päälle myrkyllistä vihreää kaasua.
- hhhhhhhhhh
Itse sain aikoinaan keskittymiseen ja panikkihäiriöön lääkkeet just tuli noita samoja ongelmia joko seksuaalisessa.ja sitten en ollut oma itseni edes ei ollut hauskaa koskaan tuntu pitemmältä ajalta että olin aivan joku muu siispä lopetin salaa koska painostivat käyttämään.noina aikoina ei ollut edes naurua taikka iloa.ja onneksi olen tiennyt pitkään jo mitä toi lääketeollisuus on.
- FYYSINEN
TYÖ TAI LIIKUNTA.
Terve sielu terveessä ruumiissa.
Kaikki on tyhjää paskanjauhamista.- kiinnostaisi kyllä
...ja nyt kun jäin työttömäksi niin kohta tarvitsen jotain (kymmeniä v kliinisesti * "depis" kokemus puhuu). En viitsisi hakea / aloittaa taas jotain SSRI(tms)-lääkkeitä kaapista, ja siksi kyselin onko jollekin tullut kenties jopa EU'n ulkopuolelta tuota ? Mieluummin kokeilen noita kuin itselläni huonosti toimivia SSRI-lääkkeitä/hoitoja julkisella ja muita (kokemusta on, pitkään).
Töihin ei nyt "päästetä" sattuneesta syystä (en viitsi jatkaa/aloittaa samaa nollakeskustelua, syyt on), itselläni pari neljän vuoden kunnon fyysistä työkuuria pitivät masennuksen helposti pois-ei ehdi miettimään turhia ja nukkuu hyvin. - depis on my mind
Ei näytä tehoavan työ ja liikunta tuosta loppu kommentista päätellen: "Kaikki on tyhjää paskanjauhamista."
- ...
depis on my mind kirjoitti:
Ei näytä tehoavan työ ja liikunta tuosta loppu kommentista päätellen: "Kaikki on tyhjää paskanjauhamista."
Eihän tuo itse sanonut noudattavansa "neuvojaan".
- "terveelläkin"
kiinnostaisi kyllä kirjoitti:
...ja nyt kun jäin työttömäksi niin kohta tarvitsen jotain (kymmeniä v kliinisesti * "depis" kokemus puhuu). En viitsisi hakea / aloittaa taas jotain SSRI(tms)-lääkkeitä kaapista, ja siksi kyselin onko jollekin tullut kenties jopa EU'n ulkopuolelta tuota ? Mieluummin kokeilen noita kuin itselläni huonosti toimivia SSRI-lääkkeitä/hoitoja julkisella ja muita (kokemusta on, pitkään).
Töihin ei nyt "päästetä" sattuneesta syystä (en viitsi jatkaa/aloittaa samaa nollakeskustelua, syyt on), itselläni pari neljän vuoden kunnon fyysistä työkuuria pitivät masennuksen helposti pois-ei ehdi miettimään turhia ja nukkuu hyvin.ihmisellä;
"..kunnon fyysistä työkuuria pitivät masennuksen helposti pois-ei ehdi miettimään turhia ja nukkuu hyvin..."
Tietenkään fyysisyys ei riitä ihmisellä, mutta on välttämätön osa. - Korjattu
depis on my mind kirjoitti:
kirjoitus;
"PARAS MASENNUSLÄÄÄKE ON FYYSINEN TYÖ TAI LIIKUNTA.
Terve sielu terveessä ruumiissa.
Kaikki muu on tyhjää paskanjauhamista."
Valhe-vitsi. Oliko aloitus tarkoitettu provoxi?
- 22
Silloin kun Ramasee,Masentaa, Vituttaa
- Song about the
22 kirjoitti:
Silloin kun Ramasee,Masentaa, Vituttaa
remarkable Hemp Plant Cannabis sativa
http://www.youtube.com/watch?v=-xvmlNJH4fU
- samaa mieltä
valkotakit on enemmän pahasta kuin hyvästä. Ei ihmiset lääkkeitä tartte ainakaan mielialoihin!!!!!! Korkeintaan jotain rauhottavaa voi antaa jos on joku iso esiintyminen sillä se jännittää kaikkia tai tilapäisiin uniongelmiin lääkkeitä. Pienet tulehdukset voi parantaa penisiliinillä jne. mutta esim. syöpä on jo semmoinen, etten ainakaan itse haluaisi tietää etukäteen ja yrittää väkisin hoitaa sädetyksellä ym.lla koska yksinkertaisesti on mun vuoro lähteä silloin kun kasvaimen saan tai muun vastaavan. Verisuonentukoksia voikin sitten ehkäistä terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla mutta sekin on näemmä "haaste" lääketieteelle saada se keinotekoisesti päihitettyä, kuten mahalaukkujen ohitusleikkaukset yli 100 kiloisille. SAIRASTA. Lääketiede on enemmän sairasta kuin parantavaa.
Sokeat oppii pistekirjoituksen ja on kiva jos kuuroille voidaan rakentaa tietotekniikalla laitteita, joilla erottaa edes pieniä ääniä.
Halvaantuneet on suurin ongelma, nimittäin siinä menee mielestäni elämän mielekkyyden raja, jossei enää itse pääse kusella ja paskalla käymään tai liikkumaan edes rullatuolilla. - aineissa ollaan
Suomalaiset syövät ruuan mukana noin 2-3 kg lisäaineita.
- ollut jo vuosisatoja
Joo logiikalla, noi yrititkin toimii. Hetken helpotus. sama kuin kuset pakkasella housuun hetken lämmittää.
Jos jollain kemikaalilla päätään peukaloi, oli se luonnontuote tai viralline pilleri, niin se pään sisäinen kemia menee epätasapainoon. Siitä ne kaikki masennuslääkkeidenkin kasvava toleranssi ja viekkarit syntyy. Aivoihin pumpataan vierasta ainetta, jolla kemiatasapainoa ohjataan kohdalleen. Aivojen oma mekanismi sotii vierasta ainetta vastaan ja hakee blanssia, esim vähentämällä omaa serotoniinin tuotantoa. Ja sitten pitää kasvattaa lääkitystä jotta balanssi taas saadaan kohdalleen. Ja kun lääkitys lopetetaan, niin oma serotoniinin tuotanto on niin alhainen, että pää hajoaa jos kerralla lopettaa.
Sama toleranssi tulee noinin kannoihin kannabikseen alkoholiin diatsepaamiin, etc...
Kääntyy fiilis käytön myötä entistä synkemmäksi.
Masennusta on syytä hoitaa muuten kuin pillereillä tai yrteillä. Etsiä sen syy eikä vain keskittyä oirreiden hoitoon.- Kiinnostaisi kyllä
Niin, ei noita lapsuuden traumoja jostain syystä vain saa pois välillä mielestä vaikka kuinka tiedostaa turhiksi jne - silloin parempi napsaista jokunen lääke jotta saa nukuttua. Ei välttämättä masennuksen takana ole laiskuus. Ei oikein täsmälääkkeitä ole (puhuminenkaan) ainakaan minulle osunut kohdalle (aivojen amputaatio? ;)). Muutama päivä unetta ei oikein lohduta, alkaa väkisinkin olemaan aika ankea olo. Noin lievästi sanottuna.
Joillekin voi toimia mieto luonnonlääke tai placebo (muutamissa tutkimuksissa mm. useampi SSRI-lääke jäi jälkeen placeboista ihan selkeästi). Onpa tutkittu morfiinin korvausta placebolla ja joskus toimii, kun elimistö tekee itse tarvittavat toimenpiteet-eikä kyseessä ole ollut luulotauti-mikä muuten voi olla oikea sairauskin.
En huomannut missä vaiheessa päihteiden käyttö tähän sekoitettiin mutta kai sekin jonkun tarvitsi keksiä, ei asian kanssa mitään tekemistä. Mutta jep, offtopiccia jo turhankin paljon joten olkoon, näihin kuviin ja uneksiin'. - tai näin
"Sama toleranssi tulee noinin kannoihin kannabikseen alkoholiin diatsepaamiin, etc..."
ei muuten tule kanjabikseen,eli jos etsit itsellesi juuri sen oiken sativan niin sä voit olla vaikka 20 vuotta "high"aamusta iltaan ja aina yhtä hyvä fiilis,näin muuten on.. - samoja aineita
Kiinnostaisi kyllä kirjoitti:
Niin, ei noita lapsuuden traumoja jostain syystä vain saa pois välillä mielestä vaikka kuinka tiedostaa turhiksi jne - silloin parempi napsaista jokunen lääke jotta saa nukuttua. Ei välttämättä masennuksen takana ole laiskuus. Ei oikein täsmälääkkeitä ole (puhuminenkaan) ainakaan minulle osunut kohdalle (aivojen amputaatio? ;)). Muutama päivä unetta ei oikein lohduta, alkaa väkisinkin olemaan aika ankea olo. Noin lievästi sanottuna.
Joillekin voi toimia mieto luonnonlääke tai placebo (muutamissa tutkimuksissa mm. useampi SSRI-lääke jäi jälkeen placeboista ihan selkeästi). Onpa tutkittu morfiinin korvausta placebolla ja joskus toimii, kun elimistö tekee itse tarvittavat toimenpiteet-eikä kyseessä ole ollut luulotauti-mikä muuten voi olla oikea sairauskin.
En huomannut missä vaiheessa päihteiden käyttö tähän sekoitettiin mutta kai sekin jonkun tarvitsi keksiä, ei asian kanssa mitään tekemistä. Mutta jep, offtopiccia jo turhankin paljon joten olkoon, näihin kuviin ja uneksiin'.Esim essoissa ssri lääke johdannaisia yms... Samalla tavalla lääkkeet ja päihteet vaikuttavat aivokemiaan. Lääkkeissä samoja vaikuttavia ainesosia. Niitä vain on jalostettu, niin ettei tule vahvoja päihtymystiloja.
Se on vain mielikuvaa, kun puhutaan lääkkeistä, että ne olisivat jotenkin "parempia" ja hyväksytympiä.
Vaikka lääkkeiden ja päihteiden vaikutusmekanismit ovat samat.
Päihteet on lisätty keskusteluun, jotta saadaan selvennettyä, että kyseeseen tulee samat ilmiöt lopulta lääkkeiden käyttäjillä kuin päihteiden käyttäjillä.
Toki lääkkeiden käytössä on se hyvä puoli, että niitä ohjaa joku asiantuntija.
Ja alk. per. kirjoittaja sanoi kannan olevan hyvä masennuslääke. Se on kuitenkin luokiteltu päihdekasviksi - tole kasvaa
tai näin kirjoitti:
"Sama toleranssi tulee noinin kannoihin kannabikseen alkoholiin diatsepaamiin, etc..."
ei muuten tule kanjabikseen,eli jos etsit itsellesi juuri sen oiken sativan niin sä voit olla vaikka 20 vuotta "high"aamusta iltaan ja aina yhtä hyvä fiilis,näin muuten on..Kyllä muutamassa vuodessa on tolet kannabiksessakin korkeat. Tosin kannabis on siitä hyvä päihde, että siihen kyllästyy muutamassa vuodessa. Eikä siitä jää oiikeastaan mitään viekkareita.
Se vain ei huvita muutaman vuoden käytön jälkeen.
Itse käytin aktiivisesti 3 vuotta. No sen verran jäi koukkuun, että on mulla sitä varastossa jemmassa siltä varalta, että jos tulee joku vanha kamu käymään, niin voi savut vetästä once for the old good times.
Mutta muuten on mennyt reilu vuosi, ettei ole huvittanut sitä käyttää. Siihen vain yksinkertaisesti loppuu fiilis sen käyttöön.
Näkyy noi käyttäjä tutkimuksetkin osoittavan saman asian. Suurin osa lopettaa ihan oma-aloitteisesti sen käytön jossian vaiheessa
- Daycop
Oletko välittäjä, kun jaksat kuukaudesta toiseen toistaa huumeiden käytön ihanuutta? Kohta saat poliisin ovellesi.
- Hmm...
Laillista Suomessa?
- tmg0mg
Kyllä SSRI:t ja SNRI:t paljon auttavatkin mutta eiväthän ne mihinkään perimmäiseen syyhyn pysty pureutumaan ; ne korjaavat masennuksen oireita, parhaassa tapauksessa.
Oman käsitykseni mukaan masennus liittyy elimistön energia-aineenvaihdunnan heikentyneeseen tasoon ; väsymys voimattomuus ja aloitekyvyttömyys kielivät juuri tästä. - Superlääke
Oikea parannuslääke masennukseen olisi Valtion Virkamiehen hiki.
Pari tippaa tätä ihmelääkettä pystyisi auttamaan kokonaisen perheen kaamosvaiheen ylitse.
Lääke vain on kuitenkin erittäin harvinainen. Sitä ei ole vielä havaittu Suomessa missään. Saksasta on aikoinaan saatu tuotua pieniä näytteitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57724
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637