Jalostukseen tarjotaan

Midnight Sun

Vitivalkea, 3 vuotta vanha, voimakas sinisilmäinen _upea_ siperianhusky uros tarjolla astutukseen!!
Erinomainen, energinen ja vahva luonne, terve henkisesti ja fyysisesti. 60cm/32kg.

Nartun ei tarvitse olla puhdasrotuinen. Pystykorvatyyppiset alkukantaiset rodut, suomenlapinkoirat ja vastaavat ( australianpaimenkoira) etusijalla, mutta muitakin saa ehdottaa, mietin sitten sopiiko se minun urokselle vaiko ei. Astutuspalkkio yksi pentu tai yhden pennun hinta. Etsin urokselleni narttua koska tahdon valjakkoon ja harrastuksiin hyväksi toteaman koirani jälkeläisen.
Nartussa ei saa olla molossityyppisiä rotuja, saksanpaimenkoiraa, belgianpaimenkoiraa, terrieriä, collieta, ajokoiria, noutajia tms. Narttu ei saa olla alle 2v eikä yli 7v ikäinen, jos se on ensisynnyttäjä ikää ei saa olla yli 4 vuotta. Nartun on oltava tervepäinen, sillä ei ei saa olla hermotuneisuutta, eroahdistusta, herkkähaukkuisuutta tai mitään muutakaan ns. häiritsevää ominaisuutta luonteessaan. Sen on oltava myös fyysisesti terve. Sillä ei saa olla allergioita, ihottumia, taipumusta uusiviin tulehduksiin, purentavikaa, nilkutuksia tai mitään muitakaan vaivoja. Lisäksi koiran on hyvä olla tehnyt jotakin muuta elämässään kuin maata sohvalla ja lenkkeillä omistajansa kanssa.
Lisäksi nartun omistajan olisi hyvä olla sitä sorttia, joka hoitaa ja ruokkii pennut alusta loppuun laadukkaalla ja hyvällä ruualla, madottaa ja sosiaalistaa niitä kuten kuuluu niiden luovutukseen asti. Nyt ei etsitä Lupan ja Pedigreen syöttelijöitä eikä "söpöjä pentuja söpölle koiralleni" -ihmisiä.

Tähän topikkiin ei etsitä ulkopuolisia kirjoittelemaan OT tekstejä, kerron kyllä kaiken tarvittavan informaation koirastani _sähköpostilla_, mitä en tähän ilmoitukseen vielä kirjoittanut.

Tänne sähköpostia siis, kiitos:
[email protected]
Sijaitsemme OULUSSA, mutta voimme toki tulla lähiseuduillekin.

10

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seloppi

Jalostukseen tarjotaan hahaha seropijalostamo hihihi

• .-..

Otit sitten väärän värisen pillerin.

• minxh

Pennuttamista kutsutaan jalostamiseksi, halusi sitä tai ei. Koiramme -lehdessä oli tästä erinomainen artikkeli vähän aikaa sitten. ;)

• kasvattaja
        minxh kirjoitti:

Pennuttamista kutsutaan jalostamiseksi, halusi sitä tai ei. Koiramme -lehdessä oli tästä erinomainen artikkeli vähän aikaa sitten. ;)

minxh, pennutus on jalostamista vasta kun ihminen tieten tahtoen valitsee urokselleen tietyn nartun tai nartulleen tietyn uroksen.

• asphyxiated

asun Oulun lähellä, narttuni on 50% suomenlapikka teetetäänkö pennut? o.o Hyvää päivää...

Miksi et voi tarjota urostasi puhtaille nartuille niin saisit ainakin puhtaan pennun sitten? Ja kannattaisi kuvauttaa se koirasi.

• Midnight Sun

Koirani on kuvautettu, tietenkin. Kuten sanoin annan siitä lisää tietoa sähköpostilla. Tiedän minkälaisen koiran haluan ja tarvitsen, joten tiedän myös minkälaisesta yhdistelmästä sen saan, ulkopuolisten, kuten asphyxiatedin on huono puuttua asiaan minua tai koiraani tuntematta saati sitten alkaa arvostella ja epäasiallisesti irvailla.

• epäasiallista
        Midnight Sun kirjoitti:

Koirani on kuvautettu, tietenkin. Kuten sanoin annan siitä lisää tietoa sähköpostilla. Tiedän minkälaisen koiran haluan ja tarvitsen, joten tiedän myös minkälaisesta yhdistelmästä sen saan, ulkopuolisten, kuten asphyxiatedin on huono puuttua asiaan minua tai koiraani tuntematta saati sitten alkaa arvostella ja epäasiallisesti irvailla.

MILLAISTA narttua haet. ilmeisesti kaikki kelpaa, kun kriteerejä ei. rahankiilto silmissä, koirista viis.

• asphyxiated
        epäasiallista kirjoitti:

MILLAISTA narttua haet. ilmeisesti kaikki kelpaa, kun kriteerejä ei. rahankiilto silmissä, koirista viis.

Aloittajallahan on pitkä lista vaatimuksia, miten niin ei ole maininnut millaista narttua hakee?

Aloittajalle:

Hyvä jos on kuvattu ja terve :) Mutta itse suosttelisin edelleen puhdasta narttua.

• tyttönen

Harmi kun tästä näin kauan aikaa! Meillä olisi tarkoitus teettää mahtavalle suomen lapinkoirallemme pennut ensi keväänä, ja etsimme sille juuri husky urosta... On vain niin kovin vaikea löytää sopivaa..

• Nipss

Mua kiinnostaisi tietää, että miksi yhdistää lappalainen ja husky? Ne on kuitenkin käyttötarkoituksiltaan ja luonteeltaan suht erilaisia koiria, enkä näe syytä, miksi niistä pitäisi tehdä yksi. Jos sekarotuisia haluaa teettää, niin paljon natsaavampiakin vaihtoehtoja löytyy..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe