Vieläkö järjestetää kursseja kyseiseen työhön? Minkälaisin aikavälein? Koska esim.viimeksi? Ja tarvitseeko aina olla kurssi ensin käytynä, kunnes työtä voi hakea?
lähtöselvitysvirkailija
5
1556
Vastaukset
- Okei456
Ent
- tsekkari1
Ainakin Servisair, Northport, Iss Aviation ja Airpro järjestävät kursseja työhön. Joillakin yhtiöillä kurssin läpäistyään työllistyy saman tien, joillakin taas kurssin käyminen ei takaa työtä ainakaan heti. Noista Servisair on tietääkseni viimeksi rekrynnyt lisää porukkaa.
- lentoasemalla1
Olisi mukava kuulla lähtöselvityksessä työskenteleviltä mietteitä omasta työstään? Itsekin siellä olen töissä niin olisi mukava jakaa kokemuksia :) Tykkäättekö enemmän olla tsekkauksessa vai portilla? Voisitteko ajatella olevanne kyseisessä työssä pitkäänkin? Lomalennot vai reittilennot?
- Kentällä....
Työnkuva kai vaihtelee paljon yhtiöittäin. Joissain yrityksissä työ paljon vastuullisempaa, toisissa työhön kuuluu vain chekkaus ja mahdollisesti boardaus. Itse suht uusi joten opittavaa vielä on ja porteilla kiireisen aikataulun vuoksi vielä haasteita. Työympäristö on kiva, mutta työtä tehdään pääasiallisesti yksin ja asiakkaiden kanssa vietetty aika minimaalinen, näillä näkymin vaihdan vielä tehtävää kunhan unelmaduunistani tarjoutuu minulle paikka :)
- jhxdfgsij
Yksi maapalvelufirma vähemmän ja melkoinen monopoli:
http://www.lentoposti.fi/uutiset/swissport_ostaa_servisairin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1779484Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3557208Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1066072Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen284253- 1714114
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht973850Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu933744Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353318- 1943110
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik172754