Tuossa aiemmin kyselin missä aso-numeroissa liikutaan Arabianrannan alueella ja totesin, etti meillä sinne ole muutaman vuoden sisälläkään mitään asiaa vasta 4v vanhalla numerolla.
Mutta olisiko jollakin tietoa mikä tilanne on tuolle Pikku Huopalahdessa? Onkon yhtä pitkät jonon?
Arvatenkin suosittua aluetta on, mutta on kuitenkin jo vähän vanhempia taloja kuin tulla Arabiassa.
Millähän numreoilla olisi saatu tarjouksia isoista kaksioista tai pienistä kolmioista?
Helsinki/ Pikku Huopalahti
16
4579
Vastaukset
- epätoivonen
Muakin kiinnostais tietää!!! En tajunnu et jonot on noin pitkii... hitto..
- intiu
oon saannu tarjouksia pikku-huopalahdesta (3xtänä vuonna) mutta numeroni onkin 14xxx, kohta muutan mutta en pikku-huopalahteen
- 6545464344
mutta tarjouksia lähtenee nykyään 20 kpl, käsittääkseni olen sijoilla 10-20 tolla numerolla.
- uskomatonta...
4 vuotta vanha numero ja vielä muutama vuosi pitää jonottaa? sehän tekee jo 7-8 vuotta jonotusta.
Jos tämä on tosi niin koko kyseinen systeemi on kuin vanhasta neuvostoliitosta missä uutta autoa piti jonottaa vuosikymmeniä. Itse maksaisin satkun tai pari enemmän että pääsisi heti asumaan vuokralle tai ostaisin oman.- 4 v. asunut
Valitettavasti en osaa sanoamitään millä numeroilla nyt asuntoja saa, mutta ainakin itse olen niin tyytyväinen Pikku Huopalahteen asuinpaikkana, että kannattaa jonottaa.
- lpdkilklj
4 v. asunut kirjoitti:
Valitettavasti en osaa sanoamitään millä numeroilla nyt asuntoja saa, mutta ainakin itse olen niin tyytyväinen Pikku Huopalahteen asuinpaikkana, että kannattaa jonottaa.
...vähän riippuu missä asuu, muutamissa yhtiössä aika kova kierto, mikä kertoo niistä taloissa. En myöskään itse asuisi niissä, onneksi aikoinaan kieltäydyn juuri noista taloyhtiöstä ja tein oikean valinnan.
- ketjun ap
lpdkilklj kirjoitti:
...vähän riippuu missä asuu, muutamissa yhtiössä aika kova kierto, mikä kertoo niistä taloissa. En myöskään itse asuisi niissä, onneksi aikoinaan kieltäydyn juuri noista taloyhtiöstä ja tein oikean valinnan.
sinne Pikku Huopalahteen pääsis.. pystytkö vinkkaamaan mihin yhtiöön ei kannattaisi muuttaa? sillä lailla tilanne hyvä, että nyt on ihan hyvä ja kohtuuhintainen asunto, eikä ihan heti tästä muutettaisikaan, mutta kun poika muuttaa omaan jossakin vaiheessa, niin sitten olisi kiva muuttaa pienempään ja lähemmäs keskustaa. Aluksi ajateltiin sitä Arabianrantaa, mutta sinne ei pääse meidän numerolla varmaan kymmeneen vuoteen.
Kiitos jo vastanneille ja mielellään kuulisi vielä lisää, millä numeroilla niitä tarjouksia on tullut, tai millaisella numerolla hakee alueelta mutta ei ole niitä tarjouksia saanut. Saisi vähän kartoitettua sitä, onko mitään toivoakaan sieltäpäin sitä asuntoa koskaan saada. - nilkkkki
ketjun ap kirjoitti:
sinne Pikku Huopalahteen pääsis.. pystytkö vinkkaamaan mihin yhtiöön ei kannattaisi muuttaa? sillä lailla tilanne hyvä, että nyt on ihan hyvä ja kohtuuhintainen asunto, eikä ihan heti tästä muutettaisikaan, mutta kun poika muuttaa omaan jossakin vaiheessa, niin sitten olisi kiva muuttaa pienempään ja lähemmäs keskustaa. Aluksi ajateltiin sitä Arabianrantaa, mutta sinne ei pääse meidän numerolla varmaan kymmeneen vuoteen.
Kiitos jo vastanneille ja mielellään kuulisi vielä lisää, millä numeroilla niitä tarjouksia on tullut, tai millaisella numerolla hakee alueelta mutta ei ole niitä tarjouksia saanut. Saisi vähän kartoitettua sitä, onko mitään toivoakaan sieltäpäin sitä asuntoa koskaan saada.".vähän riippuu missä asuu, m
uutamissa yhtiössä aika kova kierto, mikä kertoo niistä taloissa. En myöskään itse asuisi niissä, onneksi aikoinaan kieltäydyn juuri noista taloyhtiöstä ja tein oikean valinnan. "
Erityisesti kiinnostaa:
- Terasittalo.
- Paciuksenkaari 6.
Onko liikenteen melua, naapureiden melua, muuta melua?
Kuuma kesällä? Varjossa oleva kohde ehkä hyvä? Onko osa paciuksenkaari 6 kämpistä varjossa ja tarpeeks kaukana autotiestä ettei kuulu autot? - ee1518 joo
nilkkkki kirjoitti:
".vähän riippuu missä asuu, m
uutamissa yhtiössä aika kova kierto, mikä kertoo niistä taloissa. En myöskään itse asuisi niissä, onneksi aikoinaan kieltäydyn juuri noista taloyhtiöstä ja tein oikean valinnan. "
Erityisesti kiinnostaa:
- Terasittalo.
- Paciuksenkaari 6.
Onko liikenteen melua, naapureiden melua, muuta melua?
Kuuma kesällä? Varjossa oleva kohde ehkä hyvä? Onko osa paciuksenkaari 6 kämpistä varjossa ja tarpeeks kaukana autotiestä ettei kuulu autot?Mitkä yhtiöt hyviä?
RAUHALLISIA ja viileitä asuntoja joissain? Rivitaloja muuallakin, kuin Paciuksenkaari 16? - sdrsdfg
ee1518 joo kirjoitti:
Mitkä yhtiöt hyviä?
RAUHALLISIA ja viileitä asuntoja joissain? Rivitaloja muuallakin, kuin Paciuksenkaari 16?Vai?!??!#!
- Mikä On?
sdrsdfg kirjoitti:
Vai?!??!#!
)90-luvun taloissa on hiton huono äänieristys, sen tiedän monessa asuneena, itse en muuta enään muuhun kuin 2000-luvulla rakennettuun, tämä on tosi ja kun 90luvulla ei käytetty eristeitä juu´ri ollenkaan ja sen asukas huomaa
- hiuhui
Mikä On? kirjoitti:
)90-luvun taloissa on hiton huono äänieristys, sen tiedän monessa asuneena, itse en muuta enään muuhun kuin 2000-luvulla rakennettuun, tämä on tosi ja kun 90luvulla ei käytetty eristeitä juu´ri ollenkaan ja sen asukas huomaa
Mutta oletko asunut Pikkuhuopalahdessa asumisoikeusasunnossa?
- Anonyymi
käynyt tuttavillani kylässä Paciuksenkaari 6:ssa. Rauhallinen talo, erittäin pieni vaihtuvuus, ihana piha, hyvät liikenneyhteydet. Hoitavat taloa (siis asukkaat) kuin omaansa
- Anonyymi
Tähän taloon ei pääse millään. Asukkaat vaihtvat asuntoja keskenään. 4,5 km keskustasta ja kaikkialle kävelymatka. Pohjat eivät ole kummoisiakaan, osa saisi olla paremmin suunnitetuja, mutta kokonaisuus hyvä. Kannattaa mennä jonoon ja käydä kesällä katsomassa pihaa. Kaunisa, oikea puutarha.
- Anonyymi
Paciuksenkaari 6:een pääsy on todellakin lottovoitto. Taloa ei minusta voi verrata Pikku-Huopalahden muihin taloihin. Perustan käsityseni kuulemiini asiohin. Kutosessa todellakin asukkaat vaihtavat asuntoja keskenään. Saa nähdä mitä sitten kun sekin talo korjataan. Ehkä joku muuttaa pois ja asuntoja vapautuu.
- Anonyymi
Nyt b(2024) Paciuksenkaari 6:ssa on kuulemani mukaan asunnot alkaneet kiertää. Perheet kasvavat. Edelleen tki paljon alkuperäisiä asukkaita. Kannattaa mennä pihaan ja haastatella asukkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569