Helsinki/ Pikku Huopalahti

missä mennään

Tuossa aiemmin kyselin missä aso-numeroissa liikutaan Arabianrannan alueella ja totesin, etti meillä sinne ole muutaman vuoden sisälläkään mitään asiaa vasta 4v vanhalla numerolla.

Mutta olisiko jollakin tietoa mikä tilanne on tuolle Pikku Huopalahdessa? Onkon yhtä pitkät jonon?
Arvatenkin suosittua aluetta on, mutta on kuitenkin jo vähän vanhempia taloja kuin tulla Arabiassa.
Millähän numreoilla olisi saatu tarjouksia isoista kaksioista tai pienistä kolmioista?

15

4160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätoivonen

      Muakin kiinnostais tietää!!! En tajunnu et jonot on noin pitkii... hitto..

      • intiu

        oon saannu tarjouksia pikku-huopalahdesta (3xtänä vuonna) mutta numeroni onkin 14xxx, kohta muutan mutta en pikku-huopalahteen


      • 6545464344

        mutta tarjouksia lähtenee nykyään 20 kpl, käsittääkseni olen sijoilla 10-20 tolla numerolla.


    • uskomatonta...

      4 vuotta vanha numero ja vielä muutama vuosi pitää jonottaa? sehän tekee jo 7-8 vuotta jonotusta.
      Jos tämä on tosi niin koko kyseinen systeemi on kuin vanhasta neuvostoliitosta missä uutta autoa piti jonottaa vuosikymmeniä. Itse maksaisin satkun tai pari enemmän että pääsisi heti asumaan vuokralle tai ostaisin oman.

      • 4 v. asunut

        Valitettavasti en osaa sanoamitään millä numeroilla nyt asuntoja saa, mutta ainakin itse olen niin tyytyväinen Pikku Huopalahteen asuinpaikkana, että kannattaa jonottaa.


      • lpdkilklj
        4 v. asunut kirjoitti:

        Valitettavasti en osaa sanoamitään millä numeroilla nyt asuntoja saa, mutta ainakin itse olen niin tyytyväinen Pikku Huopalahteen asuinpaikkana, että kannattaa jonottaa.

        ...vähän riippuu missä asuu, muutamissa yhtiössä aika kova kierto, mikä kertoo niistä taloissa. En myöskään itse asuisi niissä, onneksi aikoinaan kieltäydyn juuri noista taloyhtiöstä ja tein oikean valinnan.


      • ketjun ap
        lpdkilklj kirjoitti:

        ...vähän riippuu missä asuu, muutamissa yhtiössä aika kova kierto, mikä kertoo niistä taloissa. En myöskään itse asuisi niissä, onneksi aikoinaan kieltäydyn juuri noista taloyhtiöstä ja tein oikean valinnan.

        sinne Pikku Huopalahteen pääsis.. pystytkö vinkkaamaan mihin yhtiöön ei kannattaisi muuttaa? sillä lailla tilanne hyvä, että nyt on ihan hyvä ja kohtuuhintainen asunto, eikä ihan heti tästä muutettaisikaan, mutta kun poika muuttaa omaan jossakin vaiheessa, niin sitten olisi kiva muuttaa pienempään ja lähemmäs keskustaa. Aluksi ajateltiin sitä Arabianrantaa, mutta sinne ei pääse meidän numerolla varmaan kymmeneen vuoteen.

        Kiitos jo vastanneille ja mielellään kuulisi vielä lisää, millä numeroilla niitä tarjouksia on tullut, tai millaisella numerolla hakee alueelta mutta ei ole niitä tarjouksia saanut. Saisi vähän kartoitettua sitä, onko mitään toivoakaan sieltäpäin sitä asuntoa koskaan saada.


      • nilkkkki
        ketjun ap kirjoitti:

        sinne Pikku Huopalahteen pääsis.. pystytkö vinkkaamaan mihin yhtiöön ei kannattaisi muuttaa? sillä lailla tilanne hyvä, että nyt on ihan hyvä ja kohtuuhintainen asunto, eikä ihan heti tästä muutettaisikaan, mutta kun poika muuttaa omaan jossakin vaiheessa, niin sitten olisi kiva muuttaa pienempään ja lähemmäs keskustaa. Aluksi ajateltiin sitä Arabianrantaa, mutta sinne ei pääse meidän numerolla varmaan kymmeneen vuoteen.

        Kiitos jo vastanneille ja mielellään kuulisi vielä lisää, millä numeroilla niitä tarjouksia on tullut, tai millaisella numerolla hakee alueelta mutta ei ole niitä tarjouksia saanut. Saisi vähän kartoitettua sitä, onko mitään toivoakaan sieltäpäin sitä asuntoa koskaan saada.

        ".vähän riippuu missä asuu, m
        uutamissa yhtiössä aika kova kierto, mikä kertoo niistä taloissa. En myöskään itse asuisi niissä, onneksi aikoinaan kieltäydyn juuri noista taloyhtiöstä ja tein oikean valinnan. "


        Erityisesti kiinnostaa:
        - Terasittalo.
        - Paciuksenkaari 6.

        Onko liikenteen melua, naapureiden melua, muuta melua?

        Kuuma kesällä? Varjossa oleva kohde ehkä hyvä? Onko osa paciuksenkaari 6 kämpistä varjossa ja tarpeeks kaukana autotiestä ettei kuulu autot?


      • ee1518 joo
        nilkkkki kirjoitti:

        ".vähän riippuu missä asuu, m
        uutamissa yhtiössä aika kova kierto, mikä kertoo niistä taloissa. En myöskään itse asuisi niissä, onneksi aikoinaan kieltäydyn juuri noista taloyhtiöstä ja tein oikean valinnan. "


        Erityisesti kiinnostaa:
        - Terasittalo.
        - Paciuksenkaari 6.

        Onko liikenteen melua, naapureiden melua, muuta melua?

        Kuuma kesällä? Varjossa oleva kohde ehkä hyvä? Onko osa paciuksenkaari 6 kämpistä varjossa ja tarpeeks kaukana autotiestä ettei kuulu autot?

        Mitkä yhtiöt hyviä?

        RAUHALLISIA ja viileitä asuntoja joissain? Rivitaloja muuallakin, kuin Paciuksenkaari 16?


      • sdrsdfg
        ee1518 joo kirjoitti:

        Mitkä yhtiöt hyviä?

        RAUHALLISIA ja viileitä asuntoja joissain? Rivitaloja muuallakin, kuin Paciuksenkaari 16?

        Vai?!??!#!


      • Mikä On?
        sdrsdfg kirjoitti:

        Vai?!??!#!

        )90-luvun taloissa on hiton huono äänieristys, sen tiedän monessa asuneena, itse en muuta enään muuhun kuin 2000-luvulla rakennettuun, tämä on tosi ja kun 90luvulla ei käytetty eristeitä juu´ri ollenkaan ja sen asukas huomaa


      • hiuhui
        Mikä On? kirjoitti:

        )90-luvun taloissa on hiton huono äänieristys, sen tiedän monessa asuneena, itse en muuta enään muuhun kuin 2000-luvulla rakennettuun, tämä on tosi ja kun 90luvulla ei käytetty eristeitä juu´ri ollenkaan ja sen asukas huomaa

        Mutta oletko asunut Pikkuhuopalahdessa asumisoikeusasunnossa?


    • Anonyymi

      käynyt tuttavillani kylässä Paciuksenkaari 6:ssa. Rauhallinen talo, erittäin pieni vaihtuvuus, ihana piha, hyvät liikenneyhteydet. Hoitavat taloa (siis asukkaat) kuin omaansa

      • Anonyymi

        Tähän taloon ei pääse millään. Asukkaat vaihtvat asuntoja keskenään. 4,5 km keskustasta ja kaikkialle kävelymatka. Pohjat eivät ole kummoisiakaan, osa saisi olla paremmin suunnitetuja, mutta kokonaisuus hyvä. Kannattaa mennä jonoon ja käydä kesällä katsomassa pihaa. Kaunisa, oikea puutarha.


    • Anonyymi

      Paciuksenkaari 6:een pääsy on todellakin lottovoitto. Taloa ei minusta voi verrata Pikku-Huopalahden muihin taloihin. Perustan käsityseni kuulemiini asiohin. Kutosessa todellakin asukkaat vaihtavat asuntoja keskenään. Saa nähdä mitä sitten kun sekin talo korjataan. Ehkä joku muuttaa pois ja asuntoja vapautuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe