Thaimaan Krabi

Leena

Olisiko kukaan mahdollisesti käynyt Krabilla? Olen lähdössä sinne joulupäivänä kahdeksi viikoksi ja haluaisein tietää millainen paikka se oikein on.

16

16389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krabi

      Viime talvena joulukuussa tuli Ao Nang katsastettua matkalla Lantan saarelle. Krabi eli turisteille lähinnä Ao Nang on hyvin teennäinen eikä yhtään aito thaimaalainen paikka. Kaikki palvelut sijaitsee saman rantakadun varrella. Kaunista ja siistiä kuitenkin oli. Hinnat paljon korkeammat kuin vähän syrjemmässä. Kaksi viikkoa olisi ainakin minulle hieman liikaa ellei tykkää pelkästään auringon palvonnasta.

      No lähistöllä on hienoja saaria retkikohteiksi ja Krabin kaupunki on todella miellyttävä. Aito thaimaalainen kaupunki, sopivan kokoinen ja turvallinen.

      Ennen kaikkea Krabi sopii lapsiperheille, turvallisuutta ja helppoa lomaa kaipaaville, jotka viihtyvät auringosta ja lämmöstä nauttien.

      Hyvää matkaa Leenalle!!

      • Leena

        Kiitos infosta! Aluksi oli tpsiaan tarkoitus lähteä Koh Samui:n saarelle, mutta tuli este=/ Se olisi ollut miellyttävämpi matkakohde, mutta kyllähän se Krabikin kelpaa:) Kun tosiaan olemme sen kaksi viikkoa siellä, niin olen ajatellut mantereella liikkumista sekä muihin kaupunkeihin tutustumista. Millaista oli iltaelämä? (Täytän nyt kesällä 18)


      • krabi
        Leena kirjoitti:

        Kiitos infosta! Aluksi oli tpsiaan tarkoitus lähteä Koh Samui:n saarelle, mutta tuli este=/ Se olisi ollut miellyttävämpi matkakohde, mutta kyllähän se Krabikin kelpaa:) Kun tosiaan olemme sen kaksi viikkoa siellä, niin olen ajatellut mantereella liikkumista sekä muihin kaupunkeihin tutustumista. Millaista oli iltaelämä? (Täytän nyt kesällä 18)

        Moi!

        Onko teillä muuten lennot Phuketiin vai Bangkokiin ja onko majoitukset jo valmiiks katottuna?
        Krabiin on helppo yhdistää muitakin kohteita, bussilla ja minibusseilla pääsee joka paikkaan. Itse tulimme Krabille Bangkokista.
        Iltaelämästä en osaa paljoo sanoa kun lähdimme sinne Lantalle tosiaan niin pian.
        Toivottavasti joku pitempään Krabilla ollut osaa kertoa tarkemmin. Mutta käy ehdottomasti Lantallakin. Upea paikka.

        Ja vielä täytyy sanoa että nuori kaukomatkailija olet jos vielä 17 v. :)

        Itse olen 22 v. mies.


      • Leena
        krabi kirjoitti:

        Moi!

        Onko teillä muuten lennot Phuketiin vai Bangkokiin ja onko majoitukset jo valmiiks katottuna?
        Krabiin on helppo yhdistää muitakin kohteita, bussilla ja minibusseilla pääsee joka paikkaan. Itse tulimme Krabille Bangkokista.
        Iltaelämästä en osaa paljoo sanoa kun lähdimme sinne Lantalle tosiaan niin pian.
        Toivottavasti joku pitempään Krabilla ollut osaa kertoa tarkemmin. Mutta käy ehdottomasti Lantallakin. Upea paikka.

        Ja vielä täytyy sanoa että nuori kaukomatkailija olet jos vielä 17 v. :)

        Itse olen 22 v. mies.

        Täytyy myöntää, että taidan olla aikas nuori kaukomatkailijaksi, mutta onneksi on isukki on käynyt sentään Thaimaassa aikaisemmin. Mun suunnistustaidolla ei meinaan pitkälle pötkitä...
        Lennot on tietääkseni Phuketiin ja majoitukset on valmiiksi katsottuna. Siellä Lantalla voisi kyllä tosiaan käydä. Pääasia ettei jää roikkumaan vain sinne hotellin lähistöön vaan lähtee tutkistelemaan muuallekin:) Tässä iässä kiinnostaa myös tuo kulttuuripuoli(ei sillä ettei aurinko ja iltaelämä kiinnostaisi...) ja olisi kiva kierrellä muuallakin. En kyllä haluaisi niihin hikisiin turisti-busseihin, mutta onneksi se isukki tosiaan osaa jonkin verran suunnistaa siellä. Itse en ole pahemmin matkustellut aikaisemmin.
        Mutta kiitos taas matka-infosta;)


      • matkailija
        krabi kirjoitti:

        Moi!

        Onko teillä muuten lennot Phuketiin vai Bangkokiin ja onko majoitukset jo valmiiks katottuna?
        Krabiin on helppo yhdistää muitakin kohteita, bussilla ja minibusseilla pääsee joka paikkaan. Itse tulimme Krabille Bangkokista.
        Iltaelämästä en osaa paljoo sanoa kun lähdimme sinne Lantalle tosiaan niin pian.
        Toivottavasti joku pitempään Krabilla ollut osaa kertoa tarkemmin. Mutta käy ehdottomasti Lantallakin. Upea paikka.

        Ja vielä täytyy sanoa että nuori kaukomatkailija olet jos vielä 17 v. :)

        Itse olen 22 v. mies.

        Olen menossa omatoimimatkalle elokuussa Etelä-Thaimaahan. Suunnitelmissa olisi käydä Krabilla, Koh Lantalla, Phi Phillä. Osaatko suositella hyvää majoituspaikkaa (n. 500 bath)ja kertoa jotain Koh Lantasta?


      • krabi
        matkailija kirjoitti:

        Olen menossa omatoimimatkalle elokuussa Etelä-Thaimaahan. Suunnitelmissa olisi käydä Krabilla, Koh Lantalla, Phi Phillä. Osaatko suositella hyvää majoituspaikkaa (n. 500 bath)ja kertoa jotain Koh Lantasta?

        Moi!

        Eli Lantalle saat helposti lauttaliput vaikkapa Krabin Ao Nangilta. Laiva lähtee aamupäivällä muistaakseni klo 10 aikaan. Maksettiin 280 B matkasta. Kestää pari tuntia. Lantalle saapuessasi majapaikan tarjoajat ilmestyvät heti satamaan. Kaikki heiluttelevat omia hotellikylttejään ja esitteitä houkutellaakseen asiakkaita. Oli hauska näky ;)

        Suosittelen Lanta nature beach-hotellia. Löydät mm. hinnat täältä.
        www.krabidir.com/lantanaturebeach/
        Meillä maksoi 400 B/huone. Tuulettimella varustettu on edullisempi ja ihan riittävä, jos ei kovin hikoile.

        Satamasta lähdetään lava-autoilla hotellille. Istuimme siinä itsekin siinä lavan reunalla vaan, ei onneksi pudottu. Lantalla tiet on osittain päällystämättömät ja pölyiset jos on kuiva keli.

        Kyseinen hotelli tai paremminkin bungalowit sijaitsee rauhallisella paikalla. Kauppa on vieressä. Kovasti tykättiin. Ranta on myös hyvä, paikoin kiviä.

        Lanta on mielestäni upea paikka, alkuperäinen ja luonto on lähellä. Kannattaa tehdä kävelylenkkejä tai vuokrata skootteri.
        Vilkkain kylä on Saladan, pohjoisrannalla. Lanta townissa emme käyneet.
        Saaren keskiosassa on myös jotkin luolat. Meinasimme käydä, mutta kun ne olikin maksulliset niin ei viitsitty.
        Iltaelämää ei saarella ole ja parhaat ostokset saa tehtyä Saladanissa.

        Toivottavasti tästä oli apua.
        Hyvää matkaa sulle! ;)
        Et varmasti pety Lantaan!!


      • *Nemo*
        krabi kirjoitti:

        Moi!

        Onko teillä muuten lennot Phuketiin vai Bangkokiin ja onko majoitukset jo valmiiks katottuna?
        Krabiin on helppo yhdistää muitakin kohteita, bussilla ja minibusseilla pääsee joka paikkaan. Itse tulimme Krabille Bangkokista.
        Iltaelämästä en osaa paljoo sanoa kun lähdimme sinne Lantalle tosiaan niin pian.
        Toivottavasti joku pitempään Krabilla ollut osaa kertoa tarkemmin. Mutta käy ehdottomasti Lantallakin. Upea paikka.

        Ja vielä täytyy sanoa että nuori kaukomatkailija olet jos vielä 17 v. :)

        Itse olen 22 v. mies.

        mä olen myös 17v. täytän kesällä 18v ja oon lähdössä krabille =)


      • mee ihmeessä
        matkailija kirjoitti:

        Olen menossa omatoimimatkalle elokuussa Etelä-Thaimaahan. Suunnitelmissa olisi käydä Krabilla, Koh Lantalla, Phi Phillä. Osaatko suositella hyvää majoituspaikkaa (n. 500 bath)ja kertoa jotain Koh Lantasta?

        hotelliin


    • Tuomo

      Odottavan aika on pitkä.Krabille lähtö 26.12
      Bkk kautta Finnairilla.9 yötä siellä ja siten
      takaisin 5 yöksi Bkk.Olemme selanneet nettiä
      ahkerasti niin kuvasivuja kuin keskustelupalstoja.
      Matkakuume sen kuin nousee!

      • Leena

        Odottavan aika tosiaan on pitkä.. Olen lähdössä itseasiassa samana päivänä Thaimaaseen (krabille). Matkakuume alkaa pikku hiljaa tosissaan piinaamaan:)
        Oletkos ennen käynyt Krabilla? Tämä on mulle ensimmäinen kerta ja olisin kiinnostunut Krabin yöelämästä yms. vapaa-ajan aktiviteeteista.


      • Bording
        Leena kirjoitti:

        Odottavan aika tosiaan on pitkä.. Olen lähdössä itseasiassa samana päivänä Thaimaaseen (krabille). Matkakuume alkaa pikku hiljaa tosissaan piinaamaan:)
        Oletkos ennen käynyt Krabilla? Tämä on mulle ensimmäinen kerta ja olisin kiinnostunut Krabin yöelämästä yms. vapaa-ajan aktiviteeteista.

        lähtö viikon päästä thaimaahan,mutta matkakuume ei ole vielä iskenyt...kai.
        Voiskohan joku kertoa ,että mitä sillä tarkoitetaan ja miten tämä "matkakuume" ilmenee?
        Onko se fyysistä,henkistä vai molempia?
        Apuaa!


      • Tuomo
        Leena kirjoitti:

        Odottavan aika tosiaan on pitkä.. Olen lähdössä itseasiassa samana päivänä Thaimaaseen (krabille). Matkakuume alkaa pikku hiljaa tosissaan piinaamaan:)
        Oletkos ennen käynyt Krabilla? Tämä on mulle ensimmäinen kerta ja olisin kiinnostunut Krabin yöelämästä yms. vapaa-ajan aktiviteeteista.

        Krabi on uusi paikka meille,Phuket ja Bangkokin
        ympäristö taas tutumpaa seutua.Lasten kanssa
        lähdetään ja haluttiin luonnonkaunis löhö/aktiivikohde.Saas nähdä sitten.Loppuosa
        lomaa olemmekin tuttavien mukana Bangkokin ja
        Kabinburin ympäristössä.


      • Thaimuska

        Mitä kautta oot saanut tuollaisen matkan, et ensin Krabille ja sit viel 5 yöks Bangkokiin? Aurinkomatkoil on ainakin ens talveks Bkk-Pattaya, Bkk-HuaHin ja Bkk-Samui. Itsekin haluaisin Bangkokiin ja johonkin muualle, mut ei noihin edellämainittuihin... Tiedätkö onko myynnissä sellaisia matkoja kun Bangkok-Phuket??


      • Tuomo
        Thaimuska kirjoitti:

        Mitä kautta oot saanut tuollaisen matkan, et ensin Krabille ja sit viel 5 yöks Bangkokiin? Aurinkomatkoil on ainakin ens talveks Bkk-Pattaya, Bkk-HuaHin ja Bkk-Samui. Itsekin haluaisin Bangkokiin ja johonkin muualle, mut ei noihin edellämainittuihin... Tiedätkö onko myynnissä sellaisia matkoja kun Bangkok-Phuket??

        Tuttavien suosituksesta Helin matkat räätälöi
        meille juuri meidän haluaman matkareitin meille
        sopiville lähtö-ja paluupäiville.Tähän saakka
        matkatoimiston palvelu on toiminut hienosti.Vertasin muuten meidän matkapaketin hintaa Finnmatkojen 2vk Krabin joulun ajan matkaan eikä ollut yhtään kalliimpi mutta paljon
        joustavampi.


      • Julia
        Tuomo kirjoitti:

        Tuttavien suosituksesta Helin matkat räätälöi
        meille juuri meidän haluaman matkareitin meille
        sopiville lähtö-ja paluupäiville.Tähän saakka
        matkatoimiston palvelu on toiminut hienosti.Vertasin muuten meidän matkapaketin hintaa Finnmatkojen 2vk Krabin joulun ajan matkaan eikä ollut yhtään kalliimpi mutta paljon
        joustavampi.

        Moi!
        Varasin Thaimaan matkamme myös Helin Matkojen kautta ja he tosiaan räätälöivät juuri sellaisen matkan kuin asiakas haluaa. Voit itse valita lähtö- ja paluupäivän, samoin kohteet & hotellit. Suomen parasta palvelua :) Vertailin myös hintoja muiden matkanjärjestäjien pakettimatkoihin sekä hintoihin, jos itse varaisi lennot & majoituksen netistä. Samoissa hinnoissa liikutaan ainakin meidän valitsiemme kohteiden & hotellien osalta.


      • aapo
        Julia kirjoitti:

        Moi!
        Varasin Thaimaan matkamme myös Helin Matkojen kautta ja he tosiaan räätälöivät juuri sellaisen matkan kuin asiakas haluaa. Voit itse valita lähtö- ja paluupäivän, samoin kohteet & hotellit. Suomen parasta palvelua :) Vertailin myös hintoja muiden matkanjärjestäjien pakettimatkoihin sekä hintoihin, jos itse varaisi lennot & majoituksen netistä. Samoissa hinnoissa liikutaan ainakin meidän valitsiemme kohteiden & hotellien osalta.

        Hei!Kertokaa helinmatkoja thaimaassa käyttäneet
        kokemuksistanné.Onko homma toiminut,kannattaako edes harkita?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3216
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      114
      2693
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2674
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      161
      2112
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1927
    6. 173
      1335
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      74
      1154
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1010
    Aihe