Liikutko maastossa ja tarvitset taskuun mahtuvan, aina ajan tasalla olevan maastokartan? Haluatko nähdä oman sijaintisi kartalla reaaliaikaisesti? Etsitkö uusia mielenkiintoisia kohteita tai reittejä?
Hyödynnä matkapuhelintasi uudella tavalla retkeilyssä, vaelluksilla, veneilyssä, metsästyksessä ja monessa muussa harrastuksessa.
Karttaselain toimii tällähetkellä Nokia S60 kännyköissä, ja IPhonessa. Sen voi ladata ilmaiseksi täältä, mutta sen käyttö maksaa. www.karttaselain.fi
Karttaselain
9
887
Vastaukset
Itse olen kokeillut tuota Karttaselainta, ja hyvin on toiminut. Karttaselain on myös siinä kätevä, että kun kännykkä on melkin aina mukana, niin Karttaselainkin on.
- Nokian puhelin
Miten tämä eroaa Nokian ilmaisista kartoista ja mitä käyttö maksaa?
Nokian kartoissa ei ole tarkkoja maastokarttoja. Se soveltuu enemmänkin autonavigaattoriksi. Hinnat näet www.karttaselain.fi sivulta.
- KOMPPA97
vapunen kirjoitti:
Nokian kartoissa ei ole tarkkoja maastokarttoja. Se soveltuu enemmänkin autonavigaattoriksi. Hinnat näet www.karttaselain.fi sivulta.
KUN TUO KARTTASELAIN FLAS TAI SIS TIEDOSTO ON NYT MAKSULLINEN NIIN NE JOTKA KERKESI LADATA SEN KUN SE OLI VIELÄ ILMAINEN VOISIKO LÄHETTÄÄ SEN TIEDOSTON NETTIIN TAI SÄHKÖ POSTI OSOITTEESEEN:
[email protected] JOTTA VOISIN ITSE SEN PISTÄÄ SITTEN NETTIIN!! KIITOS KOMPPA97 kirjoitti:
KUN TUO KARTTASELAIN FLAS TAI SIS TIEDOSTO ON NYT MAKSULLINEN NIIN NE JOTKA KERKESI LADATA SEN KUN SE OLI VIELÄ ILMAINEN VOISIKO LÄHETTÄÄ SEN TIEDOSTON NETTIIN TAI SÄHKÖ POSTI OSOITTEESEEN:
[email protected] JOTTA VOISIN ITSE SEN PISTÄÄ SITTEN NETTIIN!! KIITOSEi se ilmainen versio enää toimi..........
- paraskin tietäjä
Tämä on parempi ja ilmainen:
http://www.kolumbus.fi/jarkko.isokoski/dirtviewer/fi/index.html- paraskin tietäjä
vapunen kirjoitti:
Se on kyllä ilmainen, mutta ei todellakaan parempi!
No, olkoon sitten vaikka niin ;-)
- Anonyymi
Kokeilin karttaselainta "sijainti", se näytti hautausmaata....En uskalla enää,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187536- 535643
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72683Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2051504Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931139Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501101Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä31969