mulla oli kesälomalla parin viikon verran epäsäänöllisesti ripulii, sit alko kauhee mahan mölyäminen, yöllä saatoin puksautella pahimmillaan, kipristelyä ja nyt ollu ummetusta..?
voisko olla keliakiaa..
3
721
Vastaukset
- keliakka
Voi olla tai yhtä hyvin voi olla että ei ole. Ei tuon tarkempaa vastausta kukaan voi sulle antaa. Mene verikokeisiin jos epäilet keliakiaa.
- superwoman1
Mulla oli noit samoja oireita ja nykyään on siihen päälle veilä silloin tällöin pahoin vointia mulla on epäilty keliakiaa, mutta verikokeissa todettiin ettei ole. Nyt aijon koeilla 2 viikkoo ilman mitään vilja tuotteita ja sit 2 viikkoo ilman maitotuotteita (eli ei siis edes lakotoosittomia). Täst ei kyl ollu hirveesti apua sulle mut en osaa paremmin sanoa mikä sul on. Kannattaa käydä verikokeissa!
- onko sittenkään
superwoman1 kirjoitti:
Mulla oli noit samoja oireita ja nykyään on siihen päälle veilä silloin tällöin pahoin vointia mulla on epäilty keliakiaa, mutta verikokeissa todettiin ettei ole. Nyt aijon koeilla 2 viikkoo ilman mitään vilja tuotteita ja sit 2 viikkoo ilman maitotuotteita (eli ei siis edes lakotoosittomia). Täst ei kyl ollu hirveesti apua sulle mut en osaa paremmin sanoa mikä sul on. Kannattaa käydä verikokeissa!
Minulla on ollut aina hankaluuksia vatsani kanssa, yli 30 vuotta.
Nyt parin vuoden aikana pahentunut. Maha pitää hirveää meteliä ja on löysä.
Vessakäyntejä tulee 6-7 päivässä.
Ajattelin sitten tuossa pari kuukautta sitten, että kokeilen gluteenitonta
ruokavaliota ja parissa päivässä muuttui paremmaksi. Ei mahakipua,
ei metelöintiä, eikä ihan niin löysä vatsa.
No sitten pari päivää sitten tein pari gluteenitonta piirakkaa joissa
käytin Semperin gluteenitonta jauhoseosta, leivinjauhetta ja ksantaania mm.
Söin noita kahtena päivänä ja aivan hirveä vatsakipu puolen tunnin kuluessa
syönnistä, ilmavaivoja ja maha aivan löysäksi.
Että ei sitten tainnut olla tuo gluteeni kun häiritsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345642
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464148- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90933
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii137932Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923- 81823
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786