Onkos paha homma? Varmaan kaikki purettava pois tieltä ja samalla kannattaa ilmeisesti vaihtaa
iskarit uusiin?
Etuiskarin ylälaakerin vaihto Astra G
4
1566
Vastaukset
- frangröbbä
ei ole pahajuttu,ainakaan minulle,vilkaise its eauton pystytkö vaihtamaan
- mmakine
En ole ihan varma onko se samanlainen kuin F-mallissa mutta iskareiden vaihtoa pidän lähinnä makuasiana. Kaasuiskarit kestävät käsittämättömän kauan ja iskarin vaihto edellyttää jousen irroittamista etutolpasta. Sitä ei tarvitse tehdä jos vaihtaa vain laakerit. Iskareiden vaihtoa saa myös supertarjouksena monelta tarvikeliikkeen korjaamolta jos se pitää joskus myöhemmin tehdä.
Mikä on paha homma. Jarrusatula pitää irroittaa, etutolppa pitää irroittaa alhaalta, vetoakselista ja ylhäältä. Eiköhän sen ratkaise se, haluatko mielummin maksaa korjaamolle vai tehdä itse. Jos tuntuu siltä ettet osaa niin tekemällä oppii, mutta aikaa on hyvä varata paljon ja sijoittaa kunnollisiin työkaluihin.- Pajalleko
Onnistuuko ylälaakeri jousto kumeineen jne. vaihtaa sieltä ylhäältä välistä vai pitääkö tosiaan AstraG:ssä purkaa koko tolppa myös alhaalta?
- opel Boy
ihan helppo homma jos on autojen kanssa pelannut pyörä irti"merkitse tolpan kiinitys kohta akseliin ja tolpaan ennen kuin aukaiset mutterit! vaikuttaa pyörän kulmiin! tolpan ala-mutterit auki ja pultit pois sit konehuonnen puolelta mutterit auki ja tolppa pois jousi puristimilla jousta läjään iskarin mutteri auki ja uusi laakeri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827