Oireet:
-päivittäinen mahan turvotus, varsinkin ruokailun jälkeen
-ripuli ja ummetus vuorotellen
-vatsakivut, yleensä alhaalla alavatsassa, mutta joskus myös ylhäällä
-polttelu vatsan alueella
-huonovointisuus, muutaman kerran myös oksennus
-kutina iholla, hiivatulehduksia
-jatkuva väsymys (kiinnostuksen puute oikeastaan mihinkään, ärtyneisyys)
-kiillevauriot hampaissa
-virtsavaivat
Olen nainen, 168/67, gynekologiset testit tehty, en ole raskaana.
minullako keliakia?
3
1068
Vastaukset
- keliaaakikkojo20v
Onko sulta otettu kilpirauhas kokeet,yli tai ali toiminnalla voi olla yhteys noihin vaivoihin,,keliakiaankin toki sopii moni mutta se on vaikeampi selvittää noin monesta vaivasta, esim kiillevauriot toki voi liittyä johonkin ravinnon imeytymis häiriöön,ripulin ja ummetuksen vaihtelu vaivat liittyvät enemminkin paksusuolen ärtyneisyyteen kuin keliakiaan,siin kun ripuli on hankalin useimmilla,tai sitten se on pelkkää ummetusta
- samat vaivat
täysin samat vaivat mullakin täällä :/ keliakikokeet itselläni otettiin keskiviikkona, tiistaina tulee tulokset. en kyllä itse jaksa uskoa enää mihinkään, tuntuu että välistä on vaan stressaantunut olo ja että välistä olis kaikki mahdolliset syövät yms...jos saat jotain selville niin kirjoittele
- moivaanvaan
Mulla on kaikki samat oireet paitsi virtsavaivat ja hiivatulehdukset.
Ei ole todettu keliakiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000588944124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1911560Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221317- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662