Asia on nyt niin, että mä en halua rakastua enää ikinä, koska joka kerta kun rakastun, satutan itseni jollain tavalla. Oispa mun sydän jäätä tai kiveä niin, ettei siihen sattuisi. Kumpa mun ei tarvitsisi tuntea.
Sattuu
6
587
Vastaukset
- kinosti.
okei. kiitos tiedosta. (y)
- fasdfasdfasdf
älä huoli. ei kukaa tollasta angstipaskaa haluiskaa.
- Tuo oli..
...tosi empaattista :D
- Rami Pussinen
Että juuri ne "tunteet" tekevät sinut sellaiseksi, kuin olet rakastuessasi. Ja se mies jonka haluaisit. Häntä ei olisi olemassakaan ilman sinua. Etkö tajua sitä?
Usko itseesi tarpeeksi. Ottaisit sellaisen kumppanin, joka todella ymmärtää/hyväksyy/haluaa sinut.
- sinuna
olisin varovaisempi rakastumisten suhteen jos kerrankin aina käy niin että sua sattuu :/ oletko miettinyt miksi ihastut juuri sellaisiin ihmisiin jotka satuttavat? Pystyisikö asiaa muuttamaan tietoisesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606