Mistähän mahtaisi saada halvimmalla uutena koko putkiston 2 litraiseen A-Vectraan?Pakosarjalta eteenpäin täydellisenä katalysaattorin kanssa.
Pakoputki A-Vectraan
6
520
Vastaukset
- frangröbbä
varaosaliikkeestä
- Jopi83
Hintahaarukka tähän mennessä löytyneistä 400€-1500€.
Melkeinpä tiesin että joku näsä tähän vastaa.Mutta ois ollu kiva saaada ees pari normaalia vastausta :/
- täällä on
näsäviisaita. Todennäköisesti sellasia jotka on jotenki saanu selville iskän läppärin salasanan...
Yks mistä kannattaa putkea kysellä on vatmaan Motonet. - Jopi83
on pyöreesti 363€ eli suht halpa :)
- yyyyyyyyyyyyyyyy
Kaikki muut antavat vähintään kahden vuoden takuun putkille paitsi motonet vain vuoden.
- vajaa
yyyyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:
Kaikki muut antavat vähintään kahden vuoden takuun putkille paitsi motonet vain vuoden.
4 vuotta oon menny Astralla ja Motonetin putkella. Lähinnä kaupunkiajoa joka on putkelle, varsinkin takapöntölle, kaiken pahinta. Kestää varmasti sen mitä A-Vectralla on kilometrejä jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741