Nyt tarvitaan vinkkejä!

Uneton Suomessa

Eli oon tässä nyt vuoden pelaillu pokeria ihan harjoitus mielessä. nyt kun olis aika koittaa kasvattaa sellanen fiksu pokeri rolli. Pari kertaa lupaava startti on valunut reisille. Olen jo voittava pelaaja(muutamia vuotoja toki on), mutta yhden helvetin alottelijamaisen virheen teen edelleen joka kerta. Eli kun en voi tehdä suurta talletusta tililleni, joudun pelaan aina hetken aikaaa mikroja nostaakseni rollia(en ole kakara vaan elätän itseni lisäksi muijan ja 3lasta). Alkuun rahaa tulee välillä nopeasti, välillä ei oikeen millään. mutta aina siinä vaiheessa kun talletukseni on kasvanut kaksikertaiseksi rolliksi, niin siinä vaiheessa yleensä alkaa alamäki, ja se alkaa aina samalla kuviolla. Eli menen pöytään jossa bui-in on n.5% mun rollista. kortteja tulee mutta jossain vaiheessa huomaan että koko bui-in on hävinny. tässä vaiheessa pitäisi alottaa tason lasku pienempiin pöytiin, mutta itse menenkin sitten pari askelta isompaan. ja jos täälläkin häviän niin sitten katoo täysin itsehillintä ton rollin pitämisen suhteen ja menee 30min kun kaikki on sileenä. Eli millä saan pidetty pään kasassa? Omasta päästähän tämä nyt on kiinni ja asialle olen koittanut tehdä paljonkin, mutta oon täysin voimaton tän asian kanssa. Oiskos kellään vinkkejä millä pitää rolli ja pää kasassa, kun pelkkä päätös ei auta!

1

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hr9ly

Ala pelaamaan sittareita,jos pelaat käteispöydissä.Tosin voittaa et voi,koska sinun kassaa ei anneta kasvaa liikaa.Mutta häviät hitaammin ja muista nettipokeri on rigged.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe