Hei,
osaako kukaan kertoa miten reissata näillä saarilla. Helmikuussa on lennot Caracasiin venezuelaan ja sieltä olisi tarkoitus päästä abc:lle. En ole oikein löytänyt infoa miten saarien välillä pääsee liikkumaan ja millä hinnoilla.
Se on käynyt selväksi, että saarilla on hienoja hotelleja paljon, mutta miten reppureissaajan majoitusratkaisut. Ongelma on kun ei tiedä miten välimatkat hoituu saarien välillä, niin ei viitsi varata hotellejakaan. Ja löytyyköhän tuolta majoitusta samalla tavalla, kun aasiasta, sen kun menee vaan niin aina löytyy vapaita hotelleja.
abc-saaret
6
1242
Vastaukset
- Miika78
Terve
Ollaan myös helmikuussa lähdössä kun saatiin hyvät liput Lufthansalta. Kohteena on myös ABC saaret. Mitä olen tutkinut kohdetta ja kysynyt tuttavilta, ei saarien välillä ole laivaliikennettä. Mikä on pikkaisen omituista...Mutta Flydae.com on yksi lentoyhtiö, joka operoi saarien väillä
T. Miika- Reissaaja27
Hei,
joo onko teillä lennot venezuelan Caracaksen kautta? Me mennään sitä kautta. Hyvin vähän löytää tosiaan tietoa esim; miten päästä Caracaksesta - abc:lle siis edes jollekin noista saarista. Ja minkä hintasta se on. Sekä majoituksista on vähän tietoa, kun löytyy vain noita huippuhotelleja ja niitäkin vähän. Luulisi kuitenkin että sieltä majoituspaikkoja löytyy, kun vain menee paikan päälle ja etsii sopivan. Vai olenkohan ihan väärässä.
- Perdone
vaikka Hostel-wordilta, löytyy edullista ja melkein mistä vain. Kyllä netti antaa ainakin oikealla hakukoneella teetettynä ihan tarpeeksi vahtoehtoja, lentoihinkin. Tai jos aikaa on, niin vähän hinnakkaampiin laristeilymatkoihin saarten välillä.
- reissaaja27
Hei,
kiitos tuosta hostelli vinkistä. Tuosta on varmasti paljon apua. Joo en tosiaan ole vielä kerinnyt/jaksanut ruveta etsimään muuta kuin välillä katseskellut ja silloin on tuntunut ettei meinaa löytyä mitään tietoa. Mutta joo vähän pitää käyttää aikaa ja vaivaa niin eiköhän tuolta löydy.
- Karibean Queen
ABC saaret ovat kalliita.Hinta/laatu -suhde heikko, ainakin Aruban ovat jenkit pilanneet.Aina tuulee mutta jos harrastaa sukellusta niin varmaan löytyy tekemistäkin.
Curacaolla on yksi hyvin erikoinen paikka mutta jokainen löytäköön sen itse....
Pikku Curacaokn on käymisen arvoinen... - minäitse2
Saarien välillä lentää hyvin pienkoneita useita kertoja päivässä. itse lensin Aruba -Curacao olikohan noin 40€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513