"Nuoret puukottivat teinitytön henkihieveriin sorakuopalla
17-vuotias tyttö joutui veriteon uhriksi viime perjantain ja lauantain välisenä yönä Pukkilassa, Itä-Uusimaalla. Asiasta kertoo Iltalehti.
Poliisi epäilee kahden alle 20-vuotiaan miehen puukottaneen tyttöä Pukkilan sorakuopalla. Lehden mukaan tapahtumien kulku on toistaiseksi epäselvä, mutta miehet olivat ilmeisesti yhteistuumin iskeneet tyttöä veitsellä useita kertoja ylävartaloon.'
Tyttö sai iskuista hengenvaaralliset vammat, mutta hän sai soitettua hätäkeskukseen itse ja pyytämään itselleen apua. Tyttö on tällä hetkellä sairaalahoidossa.
Poliisi otti kaksi veriteosta epäiltyä poikaa kiinni lauantaiaamuna. Heidät vangittiin tiistaina todennäköisin syin epäiltynä tapon yrityksestä.
Toistaiseksi on epäselvää myös se, miksi nuoret olivat menneet sorakuopalle. Nuoret olivat joka tapauksessa toisilleen ennestään tuttuja."
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2257662&pos=hl-ko-1
Oliko mamut asialla?
8
752
Vastaukset
- Typerää syyttää aina
Eivät ole mamuja, vaan ihan samoja ääliö suomalais-suomalaisia kuin säkin.
- uteliassss
Mistä tiedät keitä he olivat?
Mitä muuta infoa aiheesta irtoaa?
- jj
Miksi niin kovasti haluat tietää aiheesta?
Eikö tuossa lehti jutussa nyt kaikki oleellinen ole jo?- En hyväksy
Olivatko "paikkakuntalaisia" vai rajojen takaa?
- tärkein tieto
Ei niin kauan kuin ei kerrota oliko murhaaja mamuperäinen vai ei
- Ding dong
tärkein tieto kirjoitti:
Ei niin kauan kuin ei kerrota oliko murhaaja mamuperäinen vai ei
Mähän sanoin jo, ääliö. EIVÄT OLLEET MAMUJA. Kuinka paljon luulet pukkilassa niitä muutenkaan olevan.
- lapsä
En hyväksy kirjoitti:
Olivatko "paikkakuntalaisia" vai rajojen takaa?
että paikkakuntalaisia, ja eivät "mamuja"
- vihollinen
Älä tuu tänne aukomaan mamuista! Ihan meikäläisiä taas liikenteessä, niinkuin yleensä. Vituttaa toi asenne maahanmuuttajia kohtaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784