Britneyn uusia bikinikuvia (perse näkyy)

jghjjhj

8

8606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hille

Kiva tankki! Ei ihmekään, että haluaa aina käsitellä kaikki kuvat ennen julkaisua. Niin minäkin tekisin, jos olisin noin tuhti.

• minä

kuten aiemmissa viesteissä on tullutkin jo todettua että kyseiselle sivulle ei kannata mennä...
      ainakin f-secure ohjelma ilmoittaa viruksista joita sivulla on...

• Poju

Kyllä hän minun mielestäni sexylta näyttää. Normaali nainen.

• Wille

Aika isokokoinen neiti tosiaan....

• J.H

Normaali. Eipähän kolise luut vastakkain jos takuapäin jengan kiristää.

• ..............

Britney on kyllä hiukkasen päässyt pyöristymään. Kuitenkin vielä normaalimitoissa, ihan nätti edelleen. Biletys ja viinakset on tehneet tehtävänsä näköjään...

• Poison

Oletteko tosiaan noin median aivopesemiä? Aivan normaalipainoinen nainenhan tuo on, mieluummin jopa hoikka. Nuo kuvat on tosin otettu sellaisesta kulmasta että näyttää pyöreämmältä kuin entä jos edestä päin ottaisi. Mutta siis voi vittu... "tanakka", "läski"... ei ihme että joka toisella teini-tytöllä on nykyisin jokin syömishäiriö, menkää itseenne!

• kelepaa

no jos ei muille kelepaa niin tuokaa tänne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5276
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      188
      4980
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3464
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      108
      2998
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      25
      2341
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1771
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      106
      1342
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1335
    9. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      137
      1042
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1030
    Aihe