rapu+härkä???

tomaatti

Tietääkö kukaan miten hyvin rapu ja härkä sopii yhteen?? Jostietää, vastaa!!!

19

7998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapulainen

      Hyvin sopii yhteen. Täydentää toisiaan eikä tylsää tule.

    • annukka

      Ihanaa on!Yli vuosi jo kimpassa, pisin seurustelusuhteeni.
      Ihmissuhteissa on kuitenkin kysymys keskustelutaidoista, luottamisesta jne.
      Horoskooppimerkki ei auta, ellei ihminen välillä niele ylpeyttään, puolin ja toisin.

      Meillä toimii kyllä!

      Onnea muillekin härkä/rapu- pareille!!!

    • härkäpää

      kyllä tulee, mun poikaysti ainaskin on niin ihana että ei voi ihampaa olla...se ottaa kaikki niin rauhallisesti kun mä taas välillä sähläilen kaikenlaista.Täydennetään toisiamme niin kuin tossa joku taisi jo sanoakin :)ai niin ja ei oo todellakaan tylsää sängyssä,mmmm.... ;)

    • Karatipu

      yli 8v naimisissa ja sujuu. On sitä välillä melkoista härkätaistelua käytyy, mutta hyvin on härkä liekassa pysynyt khihhiii =P

    • rapu

      Voikun oisin itsekin löytänyt sopivan härän! Löytyi yksi mutta oli varattu ja 4 lapsen isä, joten ei kiitti! Vetovoimaa oli ja mies ois ollut valmis... uskomattomia tuntien keskusteluja, vipinää ym. mutta jätin siihen sillä rapu haluaa kaikki tai ei mitään.

    • tietoa on..

      mä oon kuullu että ne sopii tosi hyvin yhteen..
      olen itsekkin ollut härän kanssa yhdessä pitkään kin..
      mutta sitte meidän väliin tuli vaan joku..
      olen itse rapu..
      ravulle tosin sopii paremmin kalat ja skorppiiooni mutta heti sen jälkee tulee härkä ja neitsyt :)
      Jos sul on suhde jonkun härän kaa nii kyllä se suhde hyvin onnistuu..
      molemmat tykkää olla kotona ja pitää hauskaa kavereitten kaa..

    • härkätyttö

      ainakin mä näin härkänä tunsin kovaa vetoa mun exään ja oli siinä toisen puoleista ihastustakin luultavasti ainakin jonkun verran, mutta just tää juttu ettei pysty helposti luottamaan toiseen ja kertoa tunteistaan tuli sit ongelmaksi :(
      Hassua että muuten oltais kyl passattu yhteen henkisesti ja fyysisesti!
      en oo kyl ketään niin paljon rakastanu...

    • 17 vuoden kokemus

      sopii mitä parhaimmin!!!!!

    • Rapu nainen

      Minulla on aivan mahtava suhde mieheni kanssa. Mieheni on härkä, minä rapu ja kaikki sujuu todella kitkattomasti.

      Ainoatakaan riitaa ei ole ollut, vaikka haavoittuvainen rapu joskus sille päälle sattuisikin, koska härkä miehen maltillisuus rauhoittaa tilanteen. Härkä mies ei vain tappele, ei ainakaan minun härkäni.

      Muutenkin kaikki menee yksi yhteen. Niin huumorintaju, maku, seksielämä, elämänkatsomus jne.

      Myös ravun sillointällöinen turvattomuus liikuttaa vahvaa härkä miestä ja ravun jatkuva huolenpidon tarve ja "kodin haltijattaren" titteli on vain ja ainoastaan positiivinen asia Härälle, joka tykkää siitä että hänestä pidetään huolta ja hellitään.

      Aivan mahtava pari.

      Rapu ja Härkä on kai kautta aikojen olleet tähtikartan parheiten sopivin pari.

      • ....

        yyh, se on kauris tai rapu jotka sopii härän kaa :) oon ite nousevalta merkiltä rapu ja oon härän kaa yhessä, loistavasti menee, vaik tuleeki mehevän pieniä riitoja =)


      • rapu vaan..
        .... kirjoitti:

        yyh, se on kauris tai rapu jotka sopii härän kaa :) oon ite nousevalta merkiltä rapu ja oon härän kaa yhessä, loistavasti menee, vaik tuleeki mehevän pieniä riitoja =)

        mulla on rapumies..aivan ihana sellanen..vaikka välillä on sellaisiakin riitoja ollut,et tuntu et kaikki loppuu siihen..mut eipä oo loppunu..mä en oikeesti oo varmaan koskaan rakastanu ketään näin paljon..ja kyllä tää ainakin tähän asti on hyvin toiminut! suosittelen kokemaan,tää on jotain todella ainutlaatuista..härät osaa hurmata..tai tämä yksi ainakin........


    • nikkimann

      Hei ei koska toimi,rapun kaa!!!!!!

    • Totta.

      Rapu Härkä = Unelmapari!

      • 16

        totta. Olen naimisissa 14v. ja sujuu siis todellä sujuu.


    • härkäjarapu

      Ensinnäkin se, että kummallakin on samanlainen suhtautuminen parisuhteeseen ja toiseksi sellainen tietynlainen riippuvuus siitä toisesta osapuolesta. Nämä kaksi kietoutuvat parhaimmillaan toisiinsa ikiajoiksi kuin liaanit konsanaan. Erottamaton parivaljakko, joiden välillä vallitsee pohjaton luottamus.

      • Naapurin nainen

        vain rapumies pystyy olemaan uskollinen ja härkänainen sokea ja kuuro.


      • aq
        Naapurin nainen kirjoitti:

        vain rapumies pystyy olemaan uskollinen ja härkänainen sokea ja kuuro.

        myöhemmin, kun tieto on lisääntynyt, osoittautunut psykopaatiksi. Oli siinä rapu-naisella kestämistä vuosikymmenet.


      • u8b9+546
        aq kirjoitti:

        myöhemmin, kun tieto on lisääntynyt, osoittautunut psykopaatiksi. Oli siinä rapu-naisella kestämistä vuosikymmenet.

        Noinpäin onkin parempi, eikä ongelmia.


      • rp
        u8b9+546 kirjoitti:

        Noinpäin onkin parempi, eikä ongelmia.

        Naimisissa 38 vuotta ja olemme edelleen rakastuneita toisiimme nainen Rapu ja mies härkä arvostavat samoja asioita


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe