Kopasija E-Savosta

asko vattulainen

Hei!

Mie olen 45-v. nuorekas ja ihan kiltti mies. Olisin vailla mikäpä ettei retkiseuraakin..enemmän kuitenkin sopivaa elämänkumppania. Erinäisiä suhteita on huilittu taaksepäin, mutta kyllä vieläkin sopii pieni seikkailunpoikanenkin..sillä periaatteella siis että kumpikin voittaa siinä jotakin. Minun vahvuuksiani on juuri tuo kiltteys ja avuliaisuus..ja tunteeni osaan ja uskallan näyttää hyvin. Tärkeitä asioita ovat myös luonnonsuojelu ja sen kunnioitus..melkeinpä korkeimpana arvona. Yhden sortin hippiäinen siis..mutta kuitenkin sitä lajia, joka handlaa hyvin myös käytännön asiat..taustalla toimissani yleensä ns. maalaisjärki. Voit olla saman tai eri ikäluokan nainen..sillein hyväkuntoinen ja reipas mielellään kuitenkin. Kirjuuta, jos kiinnostaa: [email protected]

11

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräneiti.

      se hyvää, ettet ollut sortunut naivistisiin nimimerkkeihin, kuten woll tai lupus tai joku muu sutta kuvaava, jo sellainen nimimerkki selittää miksi seuraa ei ole löytynyt. Mutta nuo sinin seikkailusi saat kuitenkin käydä ihan mielikuvitustasolla, minun puolestani.

    • no yhen kerran!

      mitä kopaset? Oletko joku pervo kähmijä, vai mitä kopeloittet?

      • eräneiti.

        et minua kopeloi, miksei sieltä vähäsen, mutta ei muualta!


      • asko vattulainen
        eräneiti. kirjoitti:

        et minua kopeloi, miksei sieltä vähäsen, mutta ei muualta!

        ...tarkotin sitä vaa, että kopasen tätä kautta jotta onnaisko seuranhaku. ..Ja melkein arvasin, että täällä heti ajatellaan sitä tuhmempaa juttua!
        Sopii ihan retkeily vaan, ilman lähikontaktia. Mutta jos se siihen pyrkii naisen puolelta menemään, en kai luonnolle hanttiinkaan laita. Kyllä minun kainalooni saa tulla, ja ihan mielellään.


      • turun tyttö
        asko vattulainen kirjoitti:

        ...tarkotin sitä vaa, että kopasen tätä kautta jotta onnaisko seuranhaku. ..Ja melkein arvasin, että täällä heti ajatellaan sitä tuhmempaa juttua!
        Sopii ihan retkeily vaan, ilman lähikontaktia. Mutta jos se siihen pyrkii naisen puolelta menemään, en kai luonnolle hanttiinkaan laita. Kyllä minun kainalooni saa tulla, ja ihan mielellään.

        senkin savolainen, kuitenki tarkotit jotta kopaset heti kun päästään mettänreunaan. Nyt yrität pakittaa, ko huomasit jotta me tytöt ei lämmetä pervoille.


      • asko vattulainen
        turun tyttö kirjoitti:

        senkin savolainen, kuitenki tarkotit jotta kopaset heti kun päästään mettänreunaan. Nyt yrität pakittaa, ko huomasit jotta me tytöt ei lämmetä pervoille.

        " En ole kynekologi, mutta voin kyllä koettaa. " ??


      • metsän tytteli
        asko vattulainen kirjoitti:

        " En ole kynekologi, mutta voin kyllä koettaa. " ??

        todellinen luonne selvisikin, jossei pervo niin sika ainakin.


      • asko v.
        metsän tytteli kirjoitti:

        todellinen luonne selvisikin, jossei pervo niin sika ainakin.

        ..et voi Metsän Tryffeli olla oikeasti noin tosikko. Sitäpaitsi tuo kommenttini on lainaus yhdestä näkemästäni t-paidasta.
        Saako sinulle sanoa pimppi ja pippeli?


      • metsän tytteli
        asko v. kirjoitti:

        ..et voi Metsän Tryffeli olla oikeasti noin tosikko. Sitäpaitsi tuo kommenttini on lainaus yhdestä näkemästäni t-paidasta.
        Saako sinulle sanoa pimppi ja pippeli?

        vai vahvistuu käsitys sinun sielunmaisemasta, jos kaikki törky jää mieleen jopa t-paidoista, niin tietää mikä ukko oikein olet, yök !


      • eräneiti
        metsän tytteli kirjoitti:

        vai vahvistuu käsitys sinun sielunmaisemasta, jos kaikki törky jää mieleen jopa t-paidoista, niin tietää mikä ukko oikein olet, yök !

        mieltä kanssasi. Niinkuin jo mainitsin, hyvää oli tuo ettei sortunut lapsellisen naivistisiin nimimerkkeihin, niinkuin lupus tai muu sutta kuvaava, mutta yhtä ällöä on tuo vihjaileva sikakäytös.


      • asko v.
        eräneiti kirjoitti:

        mieltä kanssasi. Niinkuin jo mainitsin, hyvää oli tuo ettei sortunut lapsellisen naivistisiin nimimerkkeihin, niinkuin lupus tai muu sutta kuvaava, mutta yhtä ällöä on tuo vihjaileva sikakäytös.

        Ette voi olla tosissanne?! Ei minun käytöstäni ole vielä kertaakaan mainittu sikamaiseksi. En ehkä ole ihan "niin kiltti" kuin miltä päällepäin näytän, mutta SILTI!

        Panee jo epäilemään, että nämä "eräneidit" ja "metsän tyttelit" on vaan kateellisia karvanaamoja! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe