Elikkäs olen aurinkomerkiltäni skorpioni ja nousumerkkini on kauris. Tuntuukin, että nämä kaksi merkkiä taistelevat minussa/vaikuttavat minuun eniten.
Olen intohimoinen tunteiltani sisäisesti ja muutenkin tunteikas (niin hyvässä kuin pahassakin), mutta ulkoisesti pidättyväinen ja melkoisen ujo, hieman ehkä epäluuloinenkin. Kasvonpiirteeni ovat melko kulmikkaat, esim. nenä ja kulmakarvat, mutta silmäni ovat suuret ja pitkäripsiset.
Ihmiset aina yllättyvät kun saavat tietää, että olen skorpioni. Olen muiden mukaan kiltti ja rauhallinen, ja varmaan tämä ujous vaikuttaa mielipiteisiin...
Osaisiko joku tulkita tätä vähän syvällisemmin? Olisin todella kiitollinen! :)
aurinko: skorpioni
kuu: härkä
merkurius: skorpioni
venus: skorpioni
mars: kaksoset
jupiter: leijona
saturnus: kauris
uranus: kauris
neptunus: kauris
pluto: skorpioni
nouseva: kauris
laskeva: skorpioni
Osaisiko joku tulkita?
yksivain:)
1
507
Vastaukset
- ..
Kuu Härässä "jähmettää", "maadoittaa" tunteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815390Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151332- 103905
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56777- 49776
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43759