Nukahtamisvaikeudet

bdsc

Olen 25v mies ja urheilen aika paljon. Olen siis hyvässä kunnossa. Pyrin lopettamaan treenit illalla viimeistään kahdeksaan mennessä ja käyn lenkillä jos mahdollista, niin aamupäivällä tai viide-kuuden aikaan illalla. Minulla on jo pidemmän aikaa ollut vaikeuksia nukahtaa. Saatan kieriä sängyssä puolituntia-tunnin ennenkuin nukahdan. Sitten kun lopulta nukahdan, niin nukun yleensä hyvin. Vaikka olisin väsynytkin, niin nukahtaminen voi kestää tolkuttoman kauan. Mistä tämä johtuu ja mikä avuksi? Pyrin menemään säännöllisesti nukkumaan 22.30-23.00. Minulla on ollut viimeaikoina ihmissuhdehuolia, mutta nukahtamisvaikeudet ovat olleet jo ennen näitä huolia. Miten saisin unenpäästä paremmin kiinni, enkä kierisi sängyssä puoltapäivää?

4

1847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cka3

Olen itse 19 vuotias nainen. Ja olen kolmisen vuotta kärsiny unettomuudesta ajoittaisesti elikkä välillä vähemmän ja välillä enemmän stressistä riippuen. Stressi/ masennus tai alkoholi tai huumeongelma voi laukaista unettomuuden jälkiseurauksena. Joten suosittelen ajoissa ottamaan lääkäriisi yhteyttä sillä itse sain kans ongelmaani Mirtazapin nimisen lääkkeen ja saan jo huomattavasti paremmin unta. :)

• uneton helsingissä

Itse olen käyttänyt melatoniinia nukahtamisvaikeuksien hoidossa. Monesti iltaisin kärsin levottomuudesta ja nukahtaminen venyy ja venyy. Itse olen saanut apua melatoniinista. Olen ottanut kapselin reilun puolisen tuntia ennen nukkumaanmenoa ja uni on tullut erittäin pian. Iltarutiineihini on kuulunut jo pitkän aikaa myös Sleepy time tee, joka sisältää mm. valeriana juurta, jota on käytetty unettomuuden hoidossa jo Antiikin Rooman aikana.

Olen tilannut tuotteet netistä, sillä sieltä olen ne halvimmalla löytänyt. iHerbistä on helppo tilata. Postikulutkin suomeen ovat vain 2,70 - 4 € (1,8kg asti) ja tuotteet toimitetaan kotiovelle (jos olet kotona postin saapuessa, muuten viedään postille) n. viikon päästä tilauksesta. Voi maksaa luottokortilla tai esim. Visa Electronilla. Tällä koodilla: MAB036 saa vielä 5 dollaria alennusta ensimmäisestä tilauksesta kun laittaa sen tilausta tehdessä referral code kohtaan.

Alennuskoodi: MAB036 (arvo 5 dollaria)

Melatoniini
      http://www.iherb.com/Natrol-Melatoni...lets/8738?at=0
      tai miedompi
      http://www.iherb.com/Now-Foods-Melat...sules/328?at=0

Sleepy time extra tee:
      http://www.iherb.com/Celestial-Seaso...ags/11270?at=0

• gay master korsost

ketjun aloittaja on ääliö jolla ei edes ole nukahtamisvaikeuksia. puoltuntia ei ole mitään. mulla menee aina 4-5 tuntia ennen ku vintti pimenee.

• Anonyymi

Sillä saattaa silti olla niitä jos se esim normisti nukahtaa jossain viidessä minuuttissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3336
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      972
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe