Ihmiset hyvät. käykää hakemassa lehtiroskiksesta luettavanne...valinnanvaraa on vaikka kuinka paljon, eikä maksa mitään! Ei mittää järkiä jokaisen tilata oma lehti. Luontokin säästyy turhalta puiden silppuamiselta paperiksi..senhän pitäisi olla ykkösasia meille jokaiselle...luonnon ehdoilla ja armosta kun täällä eletään..vaikka se helposti monilta tänä päivänä tahtoo unohtua. Lopulta luonto saattaa pistää kovimmankin sällin nöyräksi ja polvilleen armoa anelemaan...mutta silloin se voi olla jo liian myöhäistä!
200e säästö vuodessa!
6
999
Vastaukset
- kiusa se on pienikin
Revin aina lehdistä mielenkiintoisimmat jutut pois ja kaikki kansikuvissa mainostetut tarinat. Että lue vaan silppua. Loisille en anna kuin päänvaivaa kun jutuista puuttuu parhaat kohdat tai loppuhuipennus.
- san vaan
ehkä muutamat muutkin lukevat lehtiä kun sinä.
että siellä lehtienkeräyslaatikossa voi olla niiden naapurieskin lehdet. että sillain
- ..
kerrostalon ala-aulaan, samaa mieltä, täällä ei vaan kukaan kuuntele.
- aaabbbcccdddeeefff
Jos me kaikki tehtäisiin niin kuin käsket, niin mistä kuvittelisit sinne lehtikeräyslaatikkoon enää tulevan niitä lehtiä? Itse tilaan lehtiä jonkin verran ja vien niitä sitten terveyskeskuksen tai muun paikan odotusauloihin luettaviksi tuoreeltaan heti sen jälkeen kun olen itse lukenut tai annan tutuille ja sukulaisille. Osa lehdistä päätyy keräyslaatikkoon myös aloittajan iloksi ja hyvä niin, että lehdet kierrätetään ja luetaan useaan kertaan. On silti selvää, että jonkun on ostettava uusi tavara ja tilattava lehtiä, että tavaraa tulisi kirpputoreille ja lehtiä keräykseen. Olen alkanut ostaa kirpputoreilta aiempaa enemmän, mutta siitä huolimatta ostan uuttakin tavaraa, sillä ei siitä tulisi mitään, jos kaikki ostaisivat vaan kirppikseltä. Silloin valikoima supistuisi ja lopulta siellä olisi vaan niin rikkinäistä kamaa tarjolla, ettei siinä olisi mitään käyttökelpoista. Tuskin sellaista tilannetta tulee kuitenkaan koskaan, siitä pitää tuloerot huolen.
- kannatan:)
ei kaikkien tarvitse ostaa lehtiä, niitä voi hyvin kierrättää.
- netti on edullisin
Luulen, että tuo lehtien tilaaminen ja lukeminen on sukupolvien välillä hieman muuttunut. Oma ikäluokkani, 35 , ei juuri tilaa lehtiä. Ehkä päivän sanomalehteä lukuunottamatta. Äitini ja muut vanhemmat ihmiset taas kyllä, useita eri aikakauslehtiä.
Nuoremmat ihmiset lukevat uutiset ja lehdet suoraan netistä, kirjastoissa, hammaslääkärillä tai kampaamoissa. Joten 200e vuodessa kuullostaa minulle todella suurelta summalta!
Päivälehden la-su nrot tulee maksamaan vuodessa 50-100e, kun ei koskaan tilaa kestona, vaan ottaa aina määräaikaisia tarjouspaketteja. Siitä en luopuisi, enkä sen takia lehtikasoja alkasi dyykkaamaan.
Mielummin veisin lehdet tosiaan vaikka läheiseen sairaalaan, vanhainkotiin tai kirjastoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162506Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262184Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581963Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301753Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3221306- 601063
- 2591039
- 54992
- 146933