200e säästö vuodessa!

Luonto on Jumala

Ihmiset hyvät. käykää hakemassa lehtiroskiksesta luettavanne...valinnanvaraa on vaikka kuinka paljon, eikä maksa mitään! Ei mittää järkiä jokaisen tilata oma lehti. Luontokin säästyy turhalta puiden silppuamiselta paperiksi..senhän pitäisi olla ykkösasia meille jokaiselle...luonnon ehdoilla ja armosta kun täällä eletään..vaikka se helposti monilta tänä päivänä tahtoo unohtua. Lopulta luonto saattaa pistää kovimmankin sällin nöyräksi ja polvilleen armoa anelemaan...mutta silloin se voi olla jo liian myöhäistä!

6

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusa se on pienikin

      Revin aina lehdistä mielenkiintoisimmat jutut pois ja kaikki kansikuvissa mainostetut tarinat. Että lue vaan silppua. Loisille en anna kuin päänvaivaa kun jutuista puuttuu parhaat kohdat tai loppuhuipennus.

      • san vaan

        ehkä muutamat muutkin lukevat lehtiä kun sinä.
        että siellä lehtienkeräyslaatikossa voi olla niiden naapurieskin lehdet. että sillain


    • ..

      kerrostalon ala-aulaan, samaa mieltä, täällä ei vaan kukaan kuuntele.

    • aaabbbcccdddeeefff

      Jos me kaikki tehtäisiin niin kuin käsket, niin mistä kuvittelisit sinne lehtikeräyslaatikkoon enää tulevan niitä lehtiä? Itse tilaan lehtiä jonkin verran ja vien niitä sitten terveyskeskuksen tai muun paikan odotusauloihin luettaviksi tuoreeltaan heti sen jälkeen kun olen itse lukenut tai annan tutuille ja sukulaisille. Osa lehdistä päätyy keräyslaatikkoon myös aloittajan iloksi ja hyvä niin, että lehdet kierrätetään ja luetaan useaan kertaan. On silti selvää, että jonkun on ostettava uusi tavara ja tilattava lehtiä, että tavaraa tulisi kirpputoreille ja lehtiä keräykseen. Olen alkanut ostaa kirpputoreilta aiempaa enemmän, mutta siitä huolimatta ostan uuttakin tavaraa, sillä ei siitä tulisi mitään, jos kaikki ostaisivat vaan kirppikseltä. Silloin valikoima supistuisi ja lopulta siellä olisi vaan niin rikkinäistä kamaa tarjolla, ettei siinä olisi mitään käyttökelpoista. Tuskin sellaista tilannetta tulee kuitenkaan koskaan, siitä pitää tuloerot huolen.

    • kannatan:)

      ei kaikkien tarvitse ostaa lehtiä, niitä voi hyvin kierrättää.

    • netti on edullisin

      Luulen, että tuo lehtien tilaaminen ja lukeminen on sukupolvien välillä hieman muuttunut. Oma ikäluokkani, 35 , ei juuri tilaa lehtiä. Ehkä päivän sanomalehteä lukuunottamatta. Äitini ja muut vanhemmat ihmiset taas kyllä, useita eri aikakauslehtiä.
      Nuoremmat ihmiset lukevat uutiset ja lehdet suoraan netistä, kirjastoissa, hammaslääkärillä tai kampaamoissa. Joten 200e vuodessa kuullostaa minulle todella suurelta summalta!
      Päivälehden la-su nrot tulee maksamaan vuodessa 50-100e, kun ei koskaan tilaa kestona, vaan ottaa aina määräaikaisia tarjouspaketteja. Siitä en luopuisi, enkä sen takia lehtikasoja alkasi dyykkaamaan.
      Mielummin veisin lehdet tosiaan vaikka läheiseen sairaalaan, vanhainkotiin tai kirjastoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe