Minulle on tarjottua asumisoikeusasuntoa kyseisen kohteen D-talosta (pistetalo). Osaako kukaan kertoa mitään kohteesta? Haen hiljaista kämppää. Onko rauhasta takeita? Kaikki kohteeseen liittyvä info on kiitoksen arvoista - etenkin jos on ollut jotain huonoja kokemuksia. (voit myös kirjoittaa suoraan meiliin atsku *ät* hotmail piste com)
AVARA / AVAIN-asumisoikeus - Kaivonkatsojantie 5
8
3286
Vastaukset
- omistajalta..
Kyseessä kun ei ole oma asunto niin vanha omistaja varmasti kertoo millaiset naapurit siellä ovat. Itse olen kyselyn perusteella pari asuntoa joskus hylänny riehuvien naapureiden takia. Asiassa toki on suuri mutta eli kukaan ei takaa sinulle etteikö tämä mukava naapuri muuta kuukauden kuluttua pois ja tilaalle tulee joku häirikköperhe... Kyllä asumisessa on tärkeä se oma rauha ja jos semmoisen kämpän löytää (suhteellisen vaikea tänäpäivänä) voi elämästä täysillä nauttia.
- Atsku_
Toi on paras keino, mutta tässä tapauksessa ei oo mahdollista. Ehkä pitää kysyä naapureilta. Ja toki onhan asumisoikeusmyyjäkin käsittääkseni velvollinen kysyttäessä kertomaan, onko ollut minkäänlaisia ongelmia.
- kakapokaija
Atsku_ kirjoitti:
Toi on paras keino, mutta tässä tapauksessa ei oo mahdollista. Ehkä pitää kysyä naapureilta. Ja toki onhan asumisoikeusmyyjäkin käsittääkseni velvollinen kysyttäessä kertomaan, onko ollut minkäänlaisia ongelmia.
Onko kellään tuoretta tietoa ko. taloyhtiöstä, siis Kaivonkatsojantie 5:stä? Mikä on tilanne tänäpäivänä, onko paljon häirikköjä tai meteliä yöaikaan? Minulle tarjottu asuntoa talosta.
- näonköhän
kakapokaija kirjoitti:
Onko kellään tuoretta tietoa ko. taloyhtiöstä, siis Kaivonkatsojantie 5:stä? Mikä on tilanne tänäpäivänä, onko paljon häirikköjä tai meteliä yöaikaan? Minulle tarjottu asuntoa talosta.
atsku *ät* hotmail piste com) miks et lähetä meiliä ko osoitteeseen, vai oletko kokeillut?
- jos pelottaa
kakapokaija kirjoitti:
niin osta omakotitalo, useammassa asossa asuneena voin kertoa että häiriköitä on paljon ja en tarkoita mitään juoppoja tai muslimi naapureita vaan ihan tavallisia perheitä kenen lapset ovat kuin eläimiä ja vanhemmat samanlaiset.
- alkuperäinen.kirjoittaja
Voin sanoa, että oli paskin äänieristys, mikä reilun viiden kerrostaloasunnon perusteella tiedän. Muutin äkkiä pois.
- Kt5abc
Isommassa talossa yllättävän hyvä eristys. Naapureista ei kuulu paljon mitään.
- CarmenT
^kerro lisää! Ovatko naapurit äänekkäitä/metelöivätkö? Oliko muuten rauhallinen talo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83573723Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2373044Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy622501Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1781552Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har241494Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast31458Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään641450Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j141055- 611012
- 93955